متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

پیشنهادات


سلام به همه ی شما عزیزان که موجب شدید امسال که اولین سال شرکت ما در این جشنواره هم به نوعی میشه گفت بود برنده بهترین شبکه اجتماعی در ایران باشیم.

دیشب با توجه به همه ی خستگی هایی که حالا گزارش ها و تصاویر بیشتری ازش پخش میشه ( به زودی ) در این جشنواره حضور پیدا کردیم و برنده اعلام شدیم.

البته برنده اصلی ما مدیران نبودیم ، برنده اصلی شما عزیزان هستید که با کمک و همیاری و همدلی که با هم دیگر دارید تونستید همخونه رو به این جایگاه ارتقاء بدید و من از زحمات تمامی شما عزیزان تشکر میکنم ، سالن بسیار شلوغ بود و اگر اشتباه نکنم بیشتر از 500 نفر در سالن حضور داشتند .

قبلا هم عرض کردم که همخونه وارد فاز جدیدی از فعالیت خودش شده و امیدواریم که میزان استقبال و همکاری شما عزیزان نیز به همین صورت در بالاترین سطح قرار داشته باشیم.همخونه متعلق به همه ی شما عزیزان هست و اگر کدورتی پیش آمده در این چند سال بدونید که مدیرانی که شب و روز در این سایت زحمت میشکن تنها یک هدف داشتن و آن هم ایجاد محیطی مناسب در خور شما عزیزان بوده و ما دوست نداریم کسی رو دلخور کنیم. با شروع فاز جدید کاری از مدیران عزیز درخواست دارم زیاد درگیر حاشیه های بیرون و حتی داخل سایت نشید و به نکته هایی که مدیران اصلی سایت به شما گوشزد میکنند بهره لازم رو ببرید که سایتی یک دست و تیمی قوی داشته باشیم.

لازم هست بگم که قرار هست یک سری بخش های جدید به سایت اضافه بشه و یک خبر خوش که فعلا نمیگمش تا سورپرایزتون کرده باشم و بدونید اون حرکت بازهم به اندازه ی افتخاری که در این جشنواره کسب کردیم هست اما این افتخار اینبار تماما برای شماست و پیروز شمایید.

محمد شهبازی - همخونهمحمد شهبازی - جشنواره وب ایرانشبکه اجتماعی همخونه

با احترام

تیم مدیریتی شبکه اجتماعی همخونه

۱۳۹۴/۱۲/۴


مطلب اصلی