متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


تولید محتوا سئو شده یکی از موارد مهم در افزایش رتبه سایت در سال 2021 می باشد و تاثیر زیادی بر روی رتبه بندی نتلایج در گوگل از خود نشان داده است.

برای اینکه در گوگل رتبه سایت خود را بالا ببرید ابتدا باید از وجود محتوا و ایندکس سایت خود در گوگل مطمئن باشید. اگر محتوای شما در گوگل قرار نگیرد و یا نشان داده نشود، دیگر کاری از دست شما بر نمی آید و هر کاری هم که انجام دهید برای بهبود جایگاه سایت خود هیچ نتیجه ای نمی توانید بگیرید.اگر شما سایت تازه تاسیس دارید حتما با مشکل نمایش محتوای سایت خود در گوگل مواجه شده اید.

رتبه بندی در نتایج گوگل

 

اما این به خاطر جریمه شدن وب سایت شما نیست. گوگل برای سایت های تازه تاسیس و تازه کار محدودیتی را ایجاد می کند تا از هدف اصلی سایت و هویت ان مطلع شود. در این زمان سایت شما در گوگل سند باکس قرار می گیرد. و حدود 3 تا 4 ماه طول می کشد تا شما از گوگل سند باکس خارج شوید. در این مدت کاری از دست شما بر نمی آید. اما می توانید با تولید محتوای سئو شده این مدت زمان را کمتر کنید.

 

همچنین شما می توانید با استفاده از ابزار  (screaming frog)  آدرس های صفحات وب سایت خود را مشاهده کنید. با استفاده از این ابزار می توانید آدرس های صفحات سایت خود را به صورت کامل مدیریت کنید. این ابزار امکان مشاهده لیستی از تمامی صفحات سایت شما را فراهم می کند.

 

نشانه گذاری و استفاده از برچسب ها در تولید محتوا

 

محتوای خود را با استفاده از برچسب ها برای موتور های جستجو توصیف کنید. شما می توانید برای توصیف بهتر صفحات سایت خود از برچسب ها استفاده کنید. محتوای سایت شما درباره چیست؟ آیا شما درباره محصولات سایت خود صحبت می کنید؟ برای اینکه بتوانیم این سوال ها را برای گوگل پاسخ دهیم باید از برچسب ها و نشانه گذاری ها یا همان دسته بندی ها استفاده کنیم.

 

دسته بندی به گوگل نشان میدهد صفحه شما درباره چیست، و برچسب ها موض,ع محتوای شما را برای گوگل مشخص می کنند..  این کار باعث می شود گوگل صفحات سایت شما را بهتر درک کند و مخاطب و کاربران سایت شما ارتباط بهتری با سایت شما برقرار می کنند. همچنین دسترسی به موضوع های مختلف در سایت شما راحت تر می شود و این خود یک امتیاز مثبت است.

 

چگونه محتوا تولید کنیم؟

 

در اولین گام باید خاص و متفاوت باشید، سعی کنید فکر خود را از مسائل روزمره آزاد کنید و باید ذهن آزاد محتوا تولید کنید. در محتوای خود سعی کنید سوال هایی که برای کاربران ممکن است پیش بیاید حرف بزنید و ان ها را پاسخ دهید. شما با این کار می توانید کاربران بیشتری را جذب سایت خود کنید همچنین کاربران سایت شما را برای رفع نیاز های خود انتخاب می کنند.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


sharareh72
ارسال پاسخ