بلاگ كاربران
- عنوان خبر :
شخصيت شناسي كاربران ايراني در شبكه هاي اجتماعي ......)
- تعداد نظرات : 2
- ارسال شده در : ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
- نمايش ها : 102
تولیدکنندگان محتوا در شبکه های اجتماعی چه کسانی هستند؟
۱٫ روح سرگردان
ناظر و مشاهده گر، هیچ اثری از حضورشان دیده نمی شود، تازه وارد هستند، چند اکانت دارند و …
۲٫ طوطی هستند
از خودشان حرفی ندارند، فقط جملات بزرگان را نقل می کنند.
۳٫ خودشیفته
عکس های زیاد در فیگورهای مختلف از خود منتشر می کنند، دائما آواتار خود را عوض می کنند، خود را اهل کتاب نشان می دهند.
۴٫ عاطل و باطل
معتاد شبکه اند، چند پروفایل دارند، ساکت و آرام هستند و علاقه مند به کمک به مردم.
۵٫ نقاب دار
آدم های ضد اجتماعی، اسم و عکس مستعار و هویت دوم دارند
۶٫ خنثی
فالوئر هستند، فیو و لایک می کنند، ری توییت و شر می کنند و در کل تولیدکنند محتوا به شمار نمی آیند
۷٫ یاوه گو
وراج، از صبح که بیدار می شوند از ترافیک و آب و هوا و خیابان و محیط کار و … حرف می زنند.
۸٫ خبر رسان
کسانی هستند که علاقه مندند اولین افرادی باشند که اخبار جدید را به دیگران اطلاع می دهند
۹٫ رهبری
در مورد موضوعات مختلف از سایر کاربران سوال می کنند و نظرشان را جویا می شوند
۱۰٫ منتقد ثابت
بدبین هستند و در زجر دادن دیگران تخصص دارند
۱۱٫ دمدمی مزاج
رنگ عوض می کنند، در حالی که ممکن است در یک بحث نسبت به موضوعی ابراز مخالفت کنند، در جایی دیگر همان موضوع را تأیید می کنند، مشارکت فعال دارند و متخصص کامنت دادن هستند.
۱۲٫ معلم و مربی
بیشتر، عکس های گروهی منتشر می کنند، نکته های آموزشی پست می کنند، گرم و مهربان و با وجدان اند، حس خوبی دارند.
۱۳٫ جوانمرد اجتماع
جدی ولی آرام هستند، قابل اعتماد، متفکر هستند و مطالب سازمان یافته منتشر می کنند.
حال شما کدام یک از این شخصیتها هستید؟
10 , 13 :-)