متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


نظر مراجع درباره قطع رابطه با عربستان

آیت الله مرتضی مقتدایی ظهر امروز در حاشیه بزرگداشت همایش «خادم شریعت» در جمع خبرنگاران در تشریح نظر خود پیرامون تایید قطع رابطه ایران با عربستان با توجه به جنایات اخیر آل‌سعود علیه مردم یمن و حادثه فرودگاه جده اظهار کرد: قطع رابطه دیپلماتیک ایران با عربستان و توقف سفرهای عمره مفرده از سوی ایران پس از اتفاقات و تجاوزات اخیر خواسته ملت عزیز و عزتمند ایران بود.

وی بیان کرد: قطع رابطه با عربستان متجاوز امری بود که مورد تأیید همه مراجع دینی و شرعی بود و ملت شریف، عزیز و با عزت ایران بر آن تاکید داشتند.


.......................................................
سردار ایرانی بالای سر جنازه معاون صدام

تصویر جدیدی از جنازه عزت ابراهیم الدوری معاون صدام در فضای مجازی منتشر شده که در آن سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح بالای سر جنازه مشاهده می شود.




......................................................
حفر تونل در اطراف نجف برای جلوگیری از داعش

به گفته مقامات سیاسی و امنیتی شهر نجف، با حفر این تونل، قدرت و توان دفاعی شهر نجف در برابر نیروهای داعش که همواره برای نفوذ به این شهر تلاش می کنند، بالا می رود.

«خالد جشعمی» رئیس کمیته امنیتی در شورای استانی نجف أشرف ضمن تأیید این خبر به خبرنگاران گفت: حفر این تونل از مدتی پیش آغاز شده و تاکنون موفق شده ایم ۷۰ درصد از طول این تونل ۴۰ کلیومتری را به پایان برسانیم.


......................................................
حمله به یمن «ذلتِ جهانی» برای عربستان بود

 امام جمعه موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه ادامه داد: در این میان کشور عربستان سعودی و چند کشوری که در اختیار قدرت‌های بزرگ جهانی هستند از سرمایه‌ عظیم ملت اسلام که نفت است در اختیار رژیم‌های سلطنتی قرار گرفته و دلارهای بی‌حد و حصری که حق مردم است در خزانه‌های خودشان جمع کردند، اینها یک مرتبه وحشت بکنند و با اشاره آمریکا بدون اعتنا به قراردادهای بین‌المللی به حقوق شرعی، به مرزهای قانونی تجاوز آشکار به یک کشوری که هیچ جرمی و تعرضی به کشور همسایه ندارد و هیچ حرکتی که موجب جنگ علیه آنها بشود از آنها سر نزده است.

صدیقی تصریح کرد: این اتفاق یک شکست سیاسی و یک ذلت جهانی است و یک کشوری که خودش را مسلمان می‌داند و یک کشوری که حرمین شریفین در اختیار اوست و یک کشوری که همه سال در نقاط مختلف عالم در موسم حج به آنجا مسلمانان می‌روند، خودشان را خادم‌الحرمین معرفی می‌کنند معلوم می‌شود که هیچ تعهدی به حقوق مسلمانان ندارد.


....................................................
ارتش لبنان ۹۸ خودرو نظامی از عربستان تحویل گرفت

 بخشی از کمک های نظامی عربستان به ارتش لبنان شامل ۹۸ دستگاه خودرو "لندرور دیفندر" دیروز از عربستان به بندر بیروت رسید.

این کمک ها دومین محموله از کمک ۳ میلیون دلاری عربستان به ارتش لبنان است. اولین محموله از کمک های نظامی عربستان به ارتش لبنان شامل ۴۸ تیر موشک ضد تانک فرانسوی "میلان" روز دوشنبه تحویل ارتش لبنان داده شد.


....................................................

پیاده‌روی صبح جمعه قالیباف و دو وزیر




...........................................................
عربستان‎مانع ورودهواپیمای‎ایرانی به یمن‎شد

جنگنده‌های عربستانی مانع پرواز هواپیمای ایرانی حامل کمک‌های پزشکی در آسمان یمن می‌شوند. پیش از این معاون امور بین‌المللی حقوق بشر دوستانه هلال‌احمر گفته بود که محموله کمک‌های امدادی هلال احمر ایران آماده ارسال به یمن است اما متأسفانه عربستان اجازه ارسال کمک به یمن را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه هواپیما و کشتی اجازه ورود به فرودگاه و بنادر یمن را ندارند، گفت: متأسفانه دولت عربستان تاکنون مانع ارسال کمک به مردم جنگ‌زده یمن شده است.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


ѕнєуɗα
ارسال پاسخ

ممنون

AZAD
ارسال پاسخ

tnx
خسته نباشید
استفاده کردم.

Amir_ehsan
ارسال پاسخ
Amir_ehsan آنلاين

ممنون

leder
ارسال پاسخ

ممنون

خسته نباشين

خيلي عالي