متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران

  • عنوان خبر :

    تفاوت نسلها

  • تعداد نظرات : 2
  • ارسال شده در : ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
  • نمايش ها : 656

 

هویدا در زمان نخست وزیری، نزد محمد رضاشاه رفت و گفت: قربان در طرح تغذیهء رایگان مدارس، آماری که مدیران مدارس از تعداد دانش آموزان ارائه کرده اند، بالاتر از تعداد واقعی دانش آموزان است. اجازه دهید یک سرشماری کلی از تعداد دانش آموزان مدارس انجام شود.


شاهنشاه موضوع صحبت را عوض کرد و هویدا را مرخص نمود.

چندی بعد در دیداری دیگر با شاهنشاه دو مرتبه موضوع را مطرح نمود. این بار هم شاهنشاه موضوع صحبت را عوض کرده و هویدا را مرخص نمود.هویدا در دیدار بعدی با شاهنشاه موضوع را مطرح کرده و خاطرنشان کرد که چرا هر موقع موضوع آمار گیری دانش آموزان را مطرح میکنم شما موضوع بحث را عوض میکنید؟

شاهنشاه در پاسخ به نخست وزیر، جناب هویدا گفتند: من میدانم شما میخواهید برای جلوگیری از حیف و میل بودجه، آمار دقیق دانش آموزان را حساب کنید و به تعداد آنها تغذیه توزیع کنید، ولی اگر اینکار صورت بگیرد، مدیران مدارس برای زیاده خواهیِ سهم خودشان، هر روز تعدادی از دانش آموزان را از خوردن تغذیه محروم میکنند. دانش آموزان خردسال چیزی از زیاده خواهی و طمعکاری نمیدانند و این باعث ایجاد عقده و حقارت در نسل آینده خواهد شد. ما نمیتوانم اخلاق زشت مدیران مدارس را عوض کنیم ولی میتوانیم نسل بعدی را درست تربیت کنیم... جناب نخست وزیر اجازه دهید نسل آینده را درست تربیت کنیم، این مسائل حل خواهد شد...
جانگواه راه وطن، هویدا اذعان داشت که بار دیگر به عظمت و بزرگی روح شاهنشاه، در تعالی نسل آیندهء کشور پی بردم......

:zap:واین همان نسلی شد که در دفاع از سرزمینمان در دوران جنگ آنچنان ایثارگری و جانفشانی کردند.....


:boom:و امروزه ....... چه نسلی برای آیندهء سرزمینمان تربیت میکنند؟!؟!؟

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


arsham00
ارسال پاسخ
Negin_A
ارسال پاسخ