متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران

  • عنوان خبر :

    راهنمای دبی

  • تعداد نظرات : 3
  • ارسال شده در : ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
  • نمايش ها : 324

dubai-599x275

دبی دقیقا کجاست

دبی در جنوب ایران قرار دارد و از تهران تا دبی حدود یک ساعت و چهل و پنج دقیقه باید در هواپیما بنیشینید. دبی دومین شیخ نشین امارات است .

دبی دقیقا در جنوب ایران قرار گرفته که اگر سوار هواپیما شده و از تهران راهی آن شوید یک ساعت و ۴۵ دقیقه زمان می برد تا به دبی برسید. دبی بعد از ابوظبی بزرگترین شیخ نشین امارات متحده عربی است.

ir2104-2

امارات ۳۸۸۵ کیلومتر مربع وسعت دارد و زیبایی ها و جاذبه های دیدنی آن هرگز به پای جزایر کیش و قشم ایران نمی رسد اما اماراتی ها به خوبی توانسته اند با جذب سرمایه های خارجی امکانات گردشگری زیادی برای جذب توریست ایجاد کنند.

ir2104-6

جاذبه های دیدنی در دبی

ir2104-5

 

برج خلیفه یا برج دبی

برج خلیفه دارای ۱۶۳ طبقه است که روی هم رفته ۸۲۸ متر ارتفاع دارد وبلند ترین آسمان خراش دست ساز انسانی در کل دنیا محسوب می شود. این برج از سال ۲۰۰۴ شروع به ساخت شد و در ۶ سال بعد ساختش به پایان رسید.

jwmarriottbeijing_001p

برخی از هتل های معروف دبی

هتل گراند در دبی : هتل گراند حیات دبی

رز ریحان هم هتل خوبیه : هتل رز ریحان دبی

منهتن گرونه ولی هتل شیکی هست : هتل منهتن دبی

و از بهتر به نظر من هتل تاج پالاس دیی هست نو ای چهارتا : هتل تاج پالاس دبی

نمای برج خلیفه از ۲۴۳۴۸ شیشه تشکیل شده است. در بیرون برج فواره ای با هزینه ۲۱۷ میلیون دلار ساخته شده که ۲۷۵ متر طول دارد و قادر به پرتاب آب به ارتفاع ۱۵۰ متری است.

سیتی سنتر

dxb

مرکز سیتی سنتر ۳۷۰ هزار متر مربع زیر بنا دارد و حدودا ۳۰۰ فروشگاه و ۱۳ رستوران و کافی شاپ دارد. این مکان از بزرگترین مراکز خرید خاور میانه است.

 

پیست اسکی دبی

هر چند دبی یکی از شهر های گرم است اما در آن به وسیله خرج های زیادی که امارات کرده یک پیست اسکی ایجاد شده که ۱۵۰۰ نفر ظرفیت دارد.  سقوط های این مکان ۴۰۰ و ۶۰۰ متری است. می توانید اینجا را به اسکی سواری بپردازید و در یک گرمای عجیب از دمای بسیار سرد این پیست بهره مند شوید.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


aniss
ارسال پاسخ

منهتن که عالییییییییییه

_SahaR_
ارسال پاسخ
mahtab11835
ارسال پاسخ