متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


فال مد

 

فال مد

 

همانطور که هر کدام از علامت هاي خورشيدي، خصوصيت هاي اخلاقي، اهداف و نيازهاي منحصربه فردي دارند، گرايش آنها نسبت به مُد و طريقه لباس پوشيدن نيز کاملاً خاص و متفاوت است. متولدين ماه هاي مختلف سلايق و علايق خاصي در انتخاب لباس دارند که نشاندهنده شخصيت و مَنش آنهاست. در فال اين هفته ميخواهيم شما را با سبک لباس پوشيدن و گرايش متولدين ماه هاي مختلف نسبت به مُد آشنا کنيم.

 


برج حمل (فروردين)

متولدين اين ماه دوست دارند در همه چيز اول باشند. آنها از همه اطلاعات روز مربوط به مُد و مارک هاي مختلف لباس آگاهند. آنها از امتحان کردن هر چيزي که مطابق با علايقشان باشد هيچ واهمه اي ندارند و از جسورانه ترين استايل ها و سبک ها استفاده مي کنند. به محض ديدن هر مدل جديد در ويترين مغازه ها، باکي ندارند که حقوق به زحمت به دست آورده شان را صرف خريد آن کنند، چون مي خواهند اولين نفري باشند که آن مدل را تن مي کند. مطمئناً هر مُد و سبک جديدي از لباس براي اولين بار توسط يکي از متولدين اين ماه پوشيده شده است.


متولدين اين ماه بنا بر طبيعت آتشين خود، تمايل زيادي به رنگ هاي قرمز و سياه دارند. کاري ندارند که چه رنگ، چه جنس يا چه مدلي از لباس به آنها بيشتر مي آيد، آنها همه ي مدل ها و همه ي رنگ ها را امتحان مي کنند. لباسهاي آنها معمولاً رنگارنگ و پر نقش و نگار است. اما هر چه که هست کاملاً مطابق با آخرين مُد جهان است. کلاه و الماس براي زينت بخشيدن به انگشتان و گردن جزء لوازم زينتي است که بيشتر از چيزهاي ديگر مورد استفاده متولدين اين ماه قرار مي گيرد.

مارک لباس مورد علاقه: Gucci

 


برج ثور (ارديبهشت)

تا به حال مشاهده نشده است که متولدين اين ماه لباسي تن کنند که از مُد افتاده باشد. آنها جزء برجسته ترين مُدگرايان هستند که انتخابشان باعث فخر هر توليدکننده لباس است. آنها خوب مي دانند که در يک ميهماني شام چه لباسي بايد تن کنند، و حتي لباس هاي کارشان را هم از معروف ترين مارک ها و توليدکننده ها خريداري ميکنند. قيمت لباس براي آنها هيچ اهميتي ندارد، چون مي دانند از هر چه که خوششان بيايد تا آخر عمر متعلق به آنها خواهد شد. با همه ي اين اوصاف، به نظر متولدين اين ماه، لباسهاي خوش دوخت هيچ وقت از مُد نمي افتند و مارک و ليبل لباسها در درجه اول اهميت قرار نمي گيرد.


لوازم زينتي مربوط به گردن براي آنها نسبت به ساير لوازم اهميت بيشتري دارد. شال گردن و گردن بند بسيار به آنها مي آيد. خانم هاي متولد اين ماه بهتر است موهاي خود را بالا جمع کنند و آنها را با گيره سرهاي زمردين ببندند. به نظرشان رنگ هاي روشن و پر زرق و برق به درد طبقه متوسط اجتماع مي خورد، و رنگ هاي قهوه اي، بژ و خاکي براي آنها مناسبتر است.

مارک لباس مورد علاقه: Louis Vuitton

 

 

برج جوزا (خرداد)

براي متولدين ماه دوقلوها هر روز با يک ماجراي جديد همراه است. احتمالاً اين افراد هر روز صبح کمد لباسشان را باز مي کنند و با جستجو درميان کوه لباس هاي درهم و برهم، به دنبال لباسي مي گردند که با حال و هواي آن روزشان جور باشد. زياد دنبال مُدهاي مختلف نيستند چون خيلي زود از آن خسته مي شوند. اما اگر هر روز يک مُد جديد براي آنها وجود داشته باشد، مشتاقانه از آن استقبال خواهند کرد، اما آن مُد فقط 24 ساعت براي آنها دوام خواهد داشت و نه بيشتر. در خريد کردن مراقب خرج کردن و قيمت ها هستند، اما اگر از چيزي واقعاً خوششان بيايد، بي ترديد آن را مي خرند. مارک لباس براي آنها کوچکترين اهميتي ندارد، چيزي که براي آنها مهم است اين است که از ظاهر لباس خوششان بيايد، همين.


به پوشيدن تاپ و بلوزهاي تنگ و چسبان علاقه زيادي دارند، چون مي توانند بازوهاي زيبايشان را از اين طريق به نمايش بگذارند. دست بند و بازوبند جزء لوازم زينتي مورد علاقه آنهاست. اگر بخواهند صبح ها از خانه خارج شوند، آرايش چنداني نمي کنند، شايد فقط يک آرايش خيلي ساده و کمرنگ، مثل يک برق لب. متولدين اين ماه دوست دارند هر مدل لباسي را امتحان کنند، اما با اينحال آرايش موهايشان هميشه ساده است.

مارک لباس مورد علاقه: Alexander McQueen

 

 

برج سرطان (تير)

خوشبختي بالاپوشي است که ساليان سال همراه متولدين اين ماه است. همانقدر که به عزيزان و نزديکانشان وابسته هستند، به لباسهايشان نيز وابسته اند. در گنجه لباسهاي متولدين اين ماه، حتي قديمي ترين لباسهايشان هم ديده مي شود. خانم هاي متولد اين ماه علاقه اي به پوشيدن لباسپاي اسپرت ندارند، و در لباسهايشان همواره حال و هواي زنانه ديده مي شود. در کمد لباسشان انواع و اقسام مدل هاي لباس زير، از هر رنگ و مدل وجود دارد. پيراهن هاي مجلسي و زنانه برايشان در راس اهميت قرار دارد.


به نظرشان هر لباسي با جواهرات زيبا و گردن بند هاي بلند، زيباتر و کامل تر مي شود. براي آنها مرواريد زيباترين جواهر است و هاله هايي از رنگ سبز آنها را باشکوه تر مي کند. اما زياد اهل آرايش کردن نيستند، مگر اينکه انجام آن سريع و مختصر باشد. براي خشک کردن موها به هيچ وجه از سشوار استفاده نمي کنند، و ترجيح ميدهند موهايشان به طور طبيعي خشک شود. آنها ترجيح مي دهند که بنا بر راحتي خودشان لباس انتخاب کنند نه براساس مُد روز، اما خوب مي دانند که چطور جلوي جمع حاضر شوند که همه را مسحور خود کنند.

مارک لباس مورد علاقه: Ralph Lauren

 

فال مد

 

برج اسد (مرداد)
متولدين اين ماه دوست دارند بهترين از هر چيز را براي خود داشته باشند. اگر پول خريد لباسي را نداشته باشند، به هر طريقي بايد آن را از آنِ خود کنند. هميشه خوش کيفيت ترين لباسها را بر تن اين افراد مي بينيد. راحت بودن لباس براي آنها کم ترين اهميت را دارد، درعوض مارک و ليبِل لباس و مطابق بودن آن با آخرين مد روز براي آنها در درجه اول اهميت قرار دارد. کت و شلوارهاي رسمي را در محل کار مي پوشند اما در ساعات فراغت ترجيح مي دهند لباسهاي اسپرت تر و البته از مارک ها معروف تن کنند.

خانم هاي متولد اين ماه در استفاده از جواهرات و زينت آلات پر زرق و برق و گرانقيمت زياده روي مي کنند. رنگ هاي مورد علاقه آنها طلايي، برنز و نارنجي است. متولدين اين ماه دوست دارند طوري لباس بپوشند که نظر هر بيننده اي را به خود جلب کند، و الحق که راه آن را خوب بلدند.

مارک لباس مورد علاقه: Versace

 

 

برج سنبله (شهريور)

متولدين اين ماه به خوبي از لباسهايشان محافظت مي کنند و لباسهايشان هميشه اتوکشيده و شق و رق است. اين افراد که ذاتاً ساده گرا هستند، به قيمت لباس اهميت زيادي مي دهند. ترجيح مي دهند لباسهايي گرانتر و خوش کيفيت تر داشته باشند، تا لباسهايي ارزان که با يک يا دو بار شستشو از بين برود. هيچ آثاري از زرق و برق در لباس آنها مشاهده نمي کنيد و وقتي از در خانه بيرون مي روند، مثل فرشته ها در کمال سادگي و البته زيبايي هستند. لباسهايي که انتخاب مي کنند، علاوه بر سادگي بسيار خوش دوخت هستند و يک عمر برايشان ماندگار خواهند بود.

زنان متولد اين ماه علاقه زيادي به پوشيدن تاپ و بلوزهاي کوتاه دارند تا شکم حقيقتاً زيبايشان را به نمايش بگذارند. موهايشان که معمولاً به سادگي آرايش مي شود، با مُد هر فصلي کاملاً جور مي شود. به رنگ هاي طبيعي مثل قهوه اي براي لباسهايشان علاقه زيادي دارند. آنها علاقه زيادي به استفاده از جواهر و زينت آلات ندارند و به ندرت در سر و دست آنها نشاني از زيورآلات مشاهده مي شود، مگر انواع بسيار ساده آن که به پوستشان هم حساسيت ندهد.

مارک لباس مورد علاقه: Calvin Klein

 

 

برج ميزان (مهر)

طبع کمال طلب متولدين اين ماه، هيچ علاقه اي به لباسهاي از مد افتاده ندارد. اطلاعات آنها درمورد انواع سبک ها و استايل ها و مُد به اندازه اي است که باعث ميشود همه براي مشورت پيش آنها بيايند. وقتي صبح ها براي آماده شدن جلوي کمد لباسشان مي ايستند، مجموعه ي شگرفي از انواع انتخاب ها پيش رويشان قرار مي گيرد اما فرصتشان براي انتخاب بسيار کوتاه است. آنها مي دانند که همه ي لباسهايشان عالي است و جذابشان مي کند، اما بايد لباسي را پيدا کنند که آن روز بتواند بيشترين تاثير را بگذارد. لباسهاي آنها هميشه خوش دوخت و بي عيب و نقصند و سعي مي کنند از معروف ترين مارک ها و توليدکننده ها خريد کنند.

اگر گوش سمت راستشان را سوراخ کرده اند، گوش سمت چپشان هم بايد سوراخ شود. هر چيز که در تن آنها مي بينيد کاملاً متعادل و متوازن است. از انتخاب رنگ لباس گرفته تا فاصله بين دکمه هاي روي کتشان، همه دقيق و متعادل است. آرايش صورتشان آنقدر بي عيب و عالي است که گويي هيچ آرايشي نکرده اند. از جواهر هم فقط براي برجسته تر کردن زيباييشان استفاده مي کنند. به طور کلي متولدين اين ماه عاشق خريد کردن هستند و اين از سر و وضعشان کاملاً پيداست.

مارک لباس مورد علاقه: Giorgio Armani

 

 

برج عقرب (آبان)

طبقه بندي کردن متولدين اين ماه که هميشه جذاب و **همخونه**ي لباس مي پوشند بسيار دشوار است. يک روز مطابق آخرين مُد روز و روز ديگر مطابق استايل ها و سبک هاي قديمي لباس مي پوشند. اما هر چه که بپوشند، قصد و نيت مخصوصي از آن دارند. اگر با لباس باز و **همخونه**ي بيرون بروند، احتمالاً به دنبال جلب نظر مردان هستند. اگر کت و شلوار مارک دار بسيار گرانقيمت تن کنند، احتمالاً قصد تصاحب مقام بالايي از شرکت در سرشان است. تا حدي از مُد پيروي مي کنند که شايسته و متناسب آنها باشد، و به هيچ وجه بنده و برده مُد نمي شوند.

استفاده از زيورآلات آنها نيز با تناقض همراه است. ممکن است گاهي سر و دستشان را پر از جواهر کنند يا اصلاً به کلي از زيورآلات استفاده نکنند. موهايشان ممکن است يک روز بلند و روز ديگر کوتاه باشد. آنها خداي تغيير قيافه اند و يکي از مهمترين ابزارهايشان براي اين منظور، آرايش و گريم است. متولدين اين ماه طبيعت حساس و ظريفشان را از طريق رنگ هاي سياه و قرمز هويدا مي کنند.

مارک لباس مورد علاقه: Miu Miu

 

فال مد


برج قوس (آذر)

کمانداران متولد اين ماه، سعي مي کنند بنا بر راحتي خود لباسهايشان را انتخاب کنند و چندان طالب مُد نيستند. آنها لباسهايي را انتخاب مي کنند که بتوانند به راحتي در آن حرکت کرده و جنب و جوش کنند. شلوار جين هاي گشاد و پيراهن هاي آزاد، و به طور کلي لباس اسپرت کاملاً با روحيات آنها سازگار است. براي آنها اهميتي ندارد که ديگران درمورد ظاهرشان چه مي گويند.

کفش هاي انتخابي آنها در تابستان سندل و در زمستان کفش هاي اسپرت کوه نوردي است. هرچند ممکن است گه گاه با پاي برهنه هم اينطرف آنطرف بروند. زنان متولد اين ماه عادت به استفاده از زيورآلات ندارند و علاقه اي هم به آرايش کردن از خود نشان نمي دهند. از رنگ هاي شاد و زنده استفاده مي کنند که به خوبي با طبع شوخ و شنگ آنها سازگار است. مردان متولد اين ماه هيچ ابايي از گذاشتن ريش هاي خشن و نامرتب ندارند و خانم ها نيز موهايشان را معمولاً به صورت طبيعي زينت مي کنند.

مارک لباس موردعلاقه: Marc Jacobs

 

 

برج جدي (دي)

متولدين اين ماه، چه زن و چه مرد، طالب لباسهاي کاملاً رسمي هستند. آقايون کت و شلوار را به ژاکت هاي اسپرت و خانم ها کفش هاي پاشنه بلند را به سندل ترجيح مي دهند. آنها دوست دارند بهترين لباسها را تن کنند اما نه به اين قيمت که همه ي حقوقشان را صرف خريد آن کنند، به همين منظور بيشتر لباسهايشان را در حراج ها خريداري مي کنند. سعي مي کنند فقط لباسهاي مورد نياز خود را خريداري کنند و از همه ي لباسهايشان هم استفاده ميکنند. ممکن است لباسهايشان متعلق به آخرين مد روز نباشد، اما آنقدر شيک هستند که رئيسشان بفهمد که در کارشان کاملاً جدي هستند.

آن پولي را که در خريد لباس صرفه جويي مي کنند، صرف خريد وسايل زينتي مي کنند. جواهراتشان ساده اما گران هستند. متولدين اين ماه هم رنگ هاي قهوه اي، بژ و خاکي را ترجيح مي دهند. موهايشان را معمولاً کوتاه اما مدل دار و شيک نگاه مي دارند و در کمتر از پنج دقيقه مي توانند به خوبي آن را آرايش کنند. متولدين اين ماه را مي توان جزء اولين نفراتي دانست که ساعت هاي ديجيتالي و کامپيوتري دست کردند و موبايل هم که زينت جيب هايشان است.

مارک لباس موردعلاقه: Donna Karan (DKNY)

 

 

برج دلو (بهمن)

متولدين اين ماه را هيچوقت مشغول خريد در فروشگاه هاي بزرگ نمي بينيم. آنها بيشتر ترجيح مي دهند تا از بوتيک هاي کوچکتر و البته ارزانتر خريد کنند. اين افراد هم به سبک خودشان از مُد پيروي مي کنند. گنجه لباسهايشان پر از لباسهاي رنگي و جورواجور است. بين اين لباسهاي مختلط، و مختلف، به ندرت لباس واقعاً خوش دوخت و باشکوهي پيدا مي شود.

قوزک پا، عضو مورد علاقه آنها در بدنشان است (هرچند هميشه يا پيچ خورده يا رگ به رگ شده است). به همين خاطر مچ بند، سندل هايي که بندشان به دور قوزک پا بسته مي شود و دامن هاي بلند تا قوزک، جزء لباسها و زيورآلات مورد علاقه خانم هاي متولد اين ماه است. رنگ و مدل موهايشان مدام در حال تغيير است، اولين بار براي غافلگير کردن والدينشان موهايشان را به رنگ سبز درآوردند، اما باقي عمر براي جلب نظر ساير مردم اين رنگ کردن ها را ادامه دادند. از آرايش هاي روشن و متنوع استفاده مي کنند، اما اگر از آرايش خوششان نيايد، حتي يک کرم خشک و خالي هم به صورتشان نمي زنند.

مارک لباس موردعلاقه: Anna Sui

 

 

برج حوت (اسفند)
متولدين اين ماه دوست دارند به راحتي ميان انواع مختلف لباس، انتخاب کنند. درخانه بيشتر با پاهاي برهنه، دامن هاي بلند و آزاد هستند. در لباس پوشيدن طالب آزادي هستند، ولي از آنجا که مي دانند نمي توانند لخت به خيابان بروند، به حراجي ها رفته تا لباس مورد علاقه شان را خريداري کنند. اگر به حال خودشان گذاشته شوند، ترجيح مي دهند با همان لباس زير اينطرف و آنطرف بروند و اگر هم سردشان شد پتو دور خود بپيچند.


سنگ ها و جواهرات مرواريدنما زينت آلات خوبي براي آنها به حساب مي آيد. زنجيرهاي کمر، مچ بند، پابند، و البته انگشتر هاي انگشتان پا، تنوع جالبي به لباس پوشيدنشان مي دهد. موهايشان معمولاً بلند است و مي دانند که چطور آن را به سرعت مرتب کنند. معمولاً وقت زيادي را براي انتخاب يا پوشيدن

لباس اختصاص نمي دهند و اصلاً نگران وضعيت ظاهريشان نيستند.

مارک لباس موردعلاقه: Stella McCartney

نظرات دیوار ها


sana
ارسال پاسخ

سلام. مرسي من متولدآبانم واسه من درست بود. اما بنظر من براي متولدين آذر درست نبود

hidari
ارسال پاسخ

جالب بود

rashidian
ارسال پاسخ

جالب بود
مرسي

najmeh_68
ارسال پاسخ

تا حدودی درست بود مرسی

elisa20
ارسال پاسخ

daghighan dorost bod mo nemizad shahrivariam shahrivaria mahan
mer30

TURAN
ارسال پاسخ

shahrivar
mrc jaleb bod

negari
ارسال پاسخ

daqiqan
mersi
baram jaleb bud

elahe92
ارسال پاسخ

مرسی ممنون عزیزم

gisha
ارسال پاسخ

مرسی . واسه من که صدق میکرد .

saeed1360
ارسال پاسخ

مرسي جالب بود

batista_girl
ارسال پاسخ

mrce khub bud...

mz30na
ارسال پاسخ

جـــــالب بــــــــــود
سـپـــــــــــاس


boss
ارسال پاسخ

جالب بود

separgham
ارسال پاسخ

تیر: براي خشک کردن موها به هيچ وجه از سشوار استفاده نمي کنند، و ترجيح ميدهند موهايشان به طور طبيعي خشک شود.
به نکته ظریفی اشاره کردی
مرسی

Armita
ارسال پاسخ

مرسی ...

mohammad100
ارسال پاسخ

مرسی عزیز قشنگ بود.......من متولد مردادم تقریبا بعضی چیزاش درست بود.

mss110
ارسال پاسخ

درسته درسته

saeides
ارسال پاسخ

الام من اذریم ولی نظرم دقیقا برعکسشه
ممنون

TTTaHHHa
ارسال پاسخ

مرسی داداش

liko2536
ارسال پاسخ

به حق چیزهای ندیده و نشنیده

parastesh
ارسال پاسخ

مرسی قشنگ بود

mohabat
ارسال پاسخ

ممنونم از وبلگهای قشنگت

SoGanD_20
ارسال پاسخ

تا حدودی درست بود

ممنون

mozhgan2013
ارسال پاسخ
myra
ارسال پاسخ

مرسی خوب بود، اما من یکم متفاوت از اونی هستم که نوشته شده، بیشتر به برند اهمیت میدهم و حتما باید تهیه اش کنم

hafezeh
ارسال پاسخ

خيلي خوب بود

zahra114
ارسال پاسخ

مرسی عالی بود

amitis_love
ارسال پاسخ
RezaARM
ارسال پاسخ

ممنون عزیز همه ی چیزایی که نوشته بودی درست بود.من متولد اردیبهشتم و همه ی ویژگی هاش درستن! ممنون از

مريم
ارسال پاسخ
HaMzE
ارسال پاسخ

داداش این بلاگ مخصوص خانما بود!
ولی جالب بود
مرسی قارداش

↩ᄊªフ¡Ð☯
ارسال پاسخ

جالب بود

مرسی

sasan420
ارسال پاسخ

mer30

Dreadful
ارسال پاسخ

مرسی داداش

جالب بود

Maryam1360
ارسال پاسخ

علیرضاجون فدای دست گلت. من آبانی هستم.درسته ما آبانی ها تنوع طلب هستیم. مرسی عزیزم.مثل همیشه عالی بود

neda112
ارسال پاسخ

علی بود داداش مرسی