متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


 

به نام خداوند خورشید و ماه    

 

چطور میتوانم دوست داشتنی باشم؟(قسمت دوم)

 

 

در قسمت قبل به نکات اولیه ی اینکه چطور میتوانید دوست داشتنی باشید؟ اشاره کردیم. اولین کلید این راه این است که خودتان را دوست بدارید. نقاط قوت خودتان را بشناسید و با کشف دوباره ی خودتان، من جدید خودتان را دریابید. با احساسات تان مهربان باشید و به تمام احساسات مثبت و منفی تان توجه کنید و آنها را بشناسید. با این شناخت می توانید به حل مسئله بپردازید. و حالا در این قسمت…

به خودتان اعتبار بدهید بجای آنکه به دنبال اعتبار دادن دیگران باشید

اگر  دیگران و بخصوص اطرافیان تان را تحت فشار قرار دهید تا به شما ارزش و اعتبار بدهند تا شما حس بهتری داشته باشید، این کار شما را به موقعیت ضعیف و بدتری می اندازد. بجای گشتن به دنبال اعتبار گرفتن از دیگران، بیاموزید تا خودتان به خودتان اعتبار دهید.

لیستی از چیزهایی که در شما ارزشمند است بنویسید. از چیزهایی که خودتان قدردان وجودشان هستید و از بودن شان لذت می برید. حداقل با یادآوری روزانه سه مورد از آنها به خودتان این تمرین را آغاز کنید.

چطور دوست داشتنی تر شوم

چطور دوست داشتنی تر شوم

پیش از آنکه با تعریف یکی از مشکلات و یا داستان شکست تان سعی در جذب اعتبار و توجه کنید، کمی به اعتبار و ارزش خودتان فکر کنید. از خودتان بپرسید چطور ارزش و اعتباری می خواهید داشته باشید. احساس تعادل و توازن بیشتری می کنید. احساس سلامت و شادابی، سپس روی آنها سرمایه گذاری کنید و به خودتان در آن زمینه ها ارزش و اعتبار بدهید.

خودتان را خیلی هم جدی نگیرید! ;)

زندگی خیلی سخت می شود اگر هر چیزی که می شود را جدی بگیرید و یا هر چیزی را خودتان بگیرید. اگر یک دوست برای تان مهم است خیلی به او سخت نگیرید. گاهی باید بیخیال بود و بگذارید تا بگذرد و یا یه موضوع با مزه از میان آن ماجرای جدی بیرون بیاورید و فضا را تلطیف کنید.

زندگی را خیلی هم جدی نگیرید

زندگی را خیلی هم جدی نگیرید

بگذارید تا تمام و کمال نباشید!

در هیچ نقطه از زندگی احساس بهترین بودن بدست نمی آید. پس دست از ایده آل گرایی بردارید و خودتان را همان طور که هستید بپذیرید. تلاش برای بهتر بودن قابل ستایش است، اما اگر این فکر برای دوست داشتنی بودن است، آن را همین الان دور بیاندازید.

بگذارید تا تمام و کمال نباشید

بگذارید تا تمام و کمال نباشید

شما مستحق دوست داشته شدن و دوست داشتنی بودن هستید و این هیچ ربطی به این که شما تا چه حد کامل هستید ندارد. در ضمن وقتی از خودتان انتظار بهترین بودن را ایجاد می کنید، این انتظار را از اطرافیان و دیگران هم خواهید داشت. دوست داشتن کسی که به شما همواره این حس را بدهد که به اندازه خوب نیستید کمی مشکل خواهد بود.

از زندگی لذت ببرید

 

مردم به سمت کسانی بیشتر جذب می شوند که می دانند چطور از زندگی لذت ببرند و شاد باشند. بجای آنکه ایده آل گرایی کنید، شروع کنید به لذت بردن از چیزهایی که همین الان در دست تان هست. دوست داشتنی بودن در واقع ارتباط مستقیمی با گشوده بودن دارد. بالذت بردن از چیزهای کوچک و بزرگ زندگی بجای متمرکز شدن برای بهتر کردن هر چیزی، خواهید دید که تا چه حد همه چیز تغییر می کند.ید

یاد بگیرید از تنهایی تان لذت ببرید

هیچ کس تضمینی در ارتباط عالی ندارد و این  مشکلی نیست. زیرا شما الزاما نیازمند رابطه نیستید تا خوشحال باشید. دوست داشتنی بودن ارتباط مستقیمی با این دارد که خودتان خوب باشید، با خودتان دوست باشید. یاد بگیرید که گاهی به تنهایی هم می شود خوش گذراند. می شود با یک کتاب و فلاسک چای به پارک رفت و از تنهایی لذت برد. اگر شما با خودتان دوست باشید، در جمع قطعا فردی محبوب و دوست داشتنی تری خواهید بود.

از تنهایی تان لذت ببرید

از تنهایی تان لذت ببرید

به زندگی لبخند بزنید، انعکاس آن را حتما خواهید دید :)

   

 

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


doust
ارسال پاسخ

پرمحتوی و آموزنده بود. ممنون


mona_rt
ارسال پاسخ

عالی بود انیس جان

Ehsanjamal
ارسال پاسخ

عالی بود و جالب
مرسی

ftp024
ارسال پاسخ

عالی

eli20
ارسال پاسخ

لبخند زدم .... منظره انعکاسشم

KHOJELKHANOMI
ارسال پاسخ

مرسی عزیزم

AZAD
ارسال پاسخ

تشکر
واقعا عالی