متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


ساعت خواب و بیدار شدنتون هرروز یه ساعت مشخص باشه. اینطوری زندگیتون نظم میگیره. بدون ذره ای نظم هیچی به دست نمیارین.

caf2b378-1396-4b78-841b-9ad287210e7e

 

با مردم صحبت کنین. چه دوستتون باشه چه افراد غریبه، صحبت کردن با افرادی که باهاشون احساس صمیمی بودن می کنین، باعث میشه ذهن و قلبتون شاد بشه.

670px-Have-a-Happy,-Adventurous,-and-Relaxed-Life-Step-2

 

بیش از حد فکر نکنین. این نکته کلیدی رو به یاد داشته باشین که هرموقع بخواین میتونین فکر کردن رو متوقف کنین. لازم نیست که حساب کنین چقدر طول می کشه تا به هدفتون برسین. این کار بی فایده هست و باعث می شه از مسیری که در اون هستین لذت نبرین. تمام افکار بی فایده باید از ذهنتون خارج بشه.

670px-Have-a-Happy,-Adventurous,-and-Relaxed-Life-Step-3

 

از خونه بیرون برین. به جاهایی برین که تا به حال نرفتین. با افراد غریبه صحبت کنین. چیزهای جدید تجربه کنین و هنگام تجربه کردن چیزهای جدید لبخند به لب داشته باشین.

670px-Have-a-Happy,-Adventurous,-and-Relaxed-Life-Step-4

حرکت کردن رو ادامه بدین. یه گوشه نشینین و درباره اتفاقات گذشته فکر نکنین. بنابراین برای مدت طولانی یه جا بی حرکت نمونین. بعد از همه ی این ها اگه حرکت خودتون به سمت آینده رو ادامه ندین درواقع زندگی نمی کنین.

670px-Have-a-Happy,-Adventurous,-and-Relaxed-Life-Step-5

 

تمرین های ورزشی به طور متعادل انجام بدین. ورزش های آروم مثل پیاده روی بسیار مفید هستن و بهتون کمک می کنن احساس خوبی درباره زندگی داشته باشین.

670px-Have-a-Happy,-Adventurous,-and-Relaxed-Life-Step-6

از استرس های غیر ضروری دوری کنین. اگه شما برای راضی کردن خودتون درباره مسائل کوچیک داد بزنین، با این کار فقط به خودتون استرس وارد می کنین.

550px-Have-a-Happy,-Adventurous,-and-Relaxed-Life-Step-7

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


ASgirl
ارسال پاسخ