متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


در حالی که به آینده چشم دوختیم و سعی میکنیم لبخند بزنیم، باید سعی کنیم که لحظات شاد زندگی رو قاب کنیم و به خاطر داشته باشیم. افراد کمی هستن که سعی میکنن هر روز شاد باشن. شاید گفتنش آسون و انجام دادنش سخت به نظر برسه، اما امر غیرممکنی نیست. ۵ عادت هستن که خانواده شاد بهشون پایبندن و بهشون کمک میکنه که همیشه شاد بمونن و این حال و هوای خوب رو نگه دارن.

  • با هم غذا میخورن، همونجوری که میگن: «خانواده ای که با هم غذا میخورن، همیشه با هم میمونن» . بیشتر خانواده هایی که عادت دارن در طول روز حداقل یه وعده غذا رو با هم باشن نسبت به کسانی که جدا از هم غذا میخورن، شادتر هستن. غذا خوردن دور یه سفره نه تنها تقسیم کردن غذاست، بلکه تقسیم کردن احساسات هم هست.

خانواده 2

  • صبح یا شب با یه لبخند به هم خوشامد میگن، حتما یادتون باشه که با صورتی خندان خوشامد بگین و سلام کنین. این کار باعث میشه که دیگر اعضای خانواده هم همین عکس العمل رو داشته باشن و در نهایت حال و هوای همه خانواده عوض میشه.
  • به جای تماشای تلویزیون بیشتر با همدیگه صحبت میکنن، تماشای تلویزیون یکی از بیشترین سرگرمی هاییه که استفاده میشه، اما خانواده های شاد وقت بیشتری رو برای صحبت کردن با همدیگه میذارن تا اینکه به برنامه های تلویزیونی بچسبن! هر چقد که بیشتر با هم صحبت کنین، بیشتر بهم نزدیک میشین.
  • برای اینکه در تعطیلات کنار هم باشن، براش برنامه ریزی میکنن، تا بتونن روابطشون رو حفظ کنن. مسافرت باعث میشه که تجربیاتتون رو به اشتراک بذارین و با همدیگه روابط بیشتری رو در یه محیط متفاوت تجربه کنین.
  • هیچوقت هیچ چیزی (یا لااقل چیزهای مهم) رو از خانواده تون پنهان نکنین. اعضای خانواده تنها کسانی هستن که وقتی در بحران هستین در کنار شما میمونن. پس کمتر دچار مشکل میشین و بیشتر خوشحال هستین.

happy family walking on the road

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


shadi1357
ارسال پاسخ

پیدامیشه پشت کوه قاف

صبا
ارسال پاسخ

فکر کنم خیلی کم پیدا بشه
ممنون.

mona_rt
ارسال پاسخ