متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


شرکت BMW با حضور در نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۵ که روز ۱۲ ژانویه آغاز به کار کرد، اتومبیل‌های جدید سری ۶ خود را به نمایش گذاشت.
اتومبیل‌های سری 6 BMW مدل 2015 با اصلاحاتی در این نمایشگاه حضور دارند. این تغییرات شامل اصلاح مختصر دماغه در مدل‌های لوکس و به‌کارگیری برخی از فناوری‌های استاندارد جدید است. با توجه به طراحی جدید برند Bavarian مطمئناً این اتومبیل‌ها اصلاً تغییر نداشته‌اند.

بیشترین و آشکارترین تغییر در اتومبیل‌های سری 6، دماغه تیزتر است. طبق توضیحات شرکت BMW، گریل این اتومبیل‌ها حالا به جای 10 میله، 9 میله دارد. به نظر می‌رسد این تغییر، مهم‌ترین تغییر سری جدید 6 است. هواگیر پایینی تغییر کوچکی داشته تا تأکید بیشتری بر عرض اتومبیل وجود داشته باشد. همچنین اطراف شیشه‌های این اتومبیل چهار در تغییر یافته و در کنار درهای عقب، نقش برجسته Gran Coupe‌ را می‌بینیم. همچنین تمام اتومبیل‌های سری 6 از چراغ‌های جلوی Full-LED استاندارد بهره می‌برند. در داخل نیز بیشتر رنگ مشکی بسیار براق حاکم است و چراغ‌های LEDبخش‌هایی از داخل را روشن می‌کنند.

علاوه بر این تغییرات کوچک، شرکت BMW دو تغییر جدید برای این سری در ظاهر اتومبیل‌ها ایجاد کرده است. با این که شرکت BMW چیز زیادی برای گفتن ندارد، اما در این نمایشگاه حضور یافته است.














< /span>

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !