متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


شرکت Local Motors همواره در زمینه طراحی‌های متفاوت اتومبیل پیشتاز بوده است. این بار این شرکت در نمایشگاه اتومبیل دیترویت، یک اتومبیل را کلاً از طریق چاپ سه‌بعدی ساخت.
اولین محصول این شرکت، اتومبیلی مختص جاده‌های خاکی به نام Rally Fighter بود. جدیدترین محصول این شرکت در نمایشگاه اتومبیل دیترویت سال 2015 به نمایش گذاشته شد. این شرکت برای اولین بار، ساختار اصلی یک اتومبیل را در حضور تماشاگران نمایشگاه اتومبیل دیترویت به صورت سه‌بعدی ساخت.

طبق گفته شرکت Local Motors، این اتومبیل که Strati نام دارد، اولین اتومبیلی است که در جهان از طریق دستگاه چاپ سه‌بعدی ساخته می‌شود. طرح این اتومبیل در واقع نمونه اصلاح‌شده طرحی است که Michele Anoe ارائه کرده بود. وی این طرح را در یک پروژه مشارکتی آنلاین ارائه کرده بود. ساخت اولین نمونه از اتومبیل‌های Strati روز دوشنبه 12 ژانویه در نمایشگاه دیترویت آغاز شد. بخش مختص ساخت این اتومبیل‌ها که شرکت Local Motors آن را یک کارخانه کوچک می‌نامد، قرار است در مسافت 100 مایلی از مراکز شهری واقع شود. این کارخانه‌های کوچک که می‌توان آن‌ها را کارخانه‌های آینده نیز نامید، 100 فرصت شغلی برای افراد بومی ایجاد می‌کند، هزینه‌های ترابری و توزیع را تا 97 درصد کاهش می‌دهد، فرآیند بازیافت را افزایش داده و میزان پسماندها را کاهش می‌دهد. همچنین این کارخانه زمان عرضه محصولات در بازار را نیز کاهش خواهد داد.

این شرکت در حال حاضر قصد دارد دو نمونه از چنین کارخانه‌هایی ایجاد کند؛ یکی در Knoxville و یکی در National Harbor. کارخانه کوچک بعدی با همکاری Local Motors و Oak Ridge National Laboratory ساخته خواهد شد که قصد دارد ساخت اتومبیل‌های Starti را پس از اتمام کار ساخت‌وساز کارخانه که در فصل پاییز سال 2015 آغاز می‌شود، شروع کند.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !