متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


ممکن است خوش شانسی همیشه در خانه آدم را نزند، و این شما باشید که باید به در خانه خوش شانسی رفته و در بزنید....یا خانه را بخرید!
مردی در نیوزلند، خانه‌ای قدیمی و ارزان قیمت را با مبلغی حدود 100000 دلار خریداری کرده و در آن، گنجینه‌ای مخفی شده از پوسترهای عتیقه فیلم‌های قدیمی که روی هم رفته 5 برابر خانه قیمت دارند را یافته است.

این گنجینه جالب و هیجان انگیز زمانی کشف شد که به دنبال پوسیدگی‌های موجود در دیوارهای خانه، نوسازی در حال انجام بوده است. در این مجموعه، پوسترهای فیلم‌های ترسناک استودیو یونیورسال از جمله فیلم مشهور «عروس فرانکشتاین»، متعلق به سال 1953 به چشم می‌خورد.

بروس مارچنت، یک مجموعه‌دار و متخصص در زمینه پوستر فیلم‌های جالب و عتیقه قدیمی-که گاهی اوقات تصور می‌شود برای همیشه از دست رفته‌اند-در این مورد می‌گوید: "پوستر فیلم‌های ترسناک همیشه پرطرفدارترین پوسترها در میان مجموعه‌داران و بازار حراج و فروش پوسترها بوده‌اند. یابنده این پوسترها بسیار خوش اقبال است و می‌تواند آن‌ها را با قیمت بسیار بالایی به فروش برساند."

او که کار خود را از سال 1991 شروع کرده ادامه می‌دهد: "زمانی من پوستر کاملا نایابی از فیلم «شیطان یک زن است» متعلق به سال 1935 و با بازی مارلین دیتریش پیدا کردم و فکر می‌کردم که این یک پوستر تقلبی است چون لوله شده بود. تا سال 1970 تمامی پوستر فیلم‌ها تا زده می‌شدند. اما مشخص شد که خود صاحب چاپخانه، علاقه بسیاری به طرح آن پیدا کرده و آن را پیچیده و کنار گذاشته است تا صدمه‌ای به آن نرسد. 60 سال بعد، نوادگان او این پوستر را پیدا کرده و در حالی که از ارزش آن خبر نداشتند، آن را به یک حراجی سپردند. این پوستر در حراجی به قیمت 30000 دلار فروخته شد!"

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !