متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


دانشمندان معتقدند که چشم سوم مانند يک لوبيا است که در بين دو ابرو قرار گرفته و کار آن دريافت سيگنالهای انرژيکی است.

حالا من اين غدده را از نزديک نديده ام ولی هر شکلی که باشد کارش تقريبا درست است.

چشم سوم در بين ۲ ابرو قرار گرفته و کار آن دريافت سيگنالهای انرژی و حتی ارسال آنها نيز هست. شما با استفاده از اين چشم ميتوانيد امواج انرژی که در محيط هست را احساس کنيد اين امواج را از طريق مغز يا روح تجزيه و تحليل کنيد و در نهايت پيام مربوطه را به تصوير بکشيد اين پيام ميتواند يک تصوير، يک حس و يا هر چيز ماورايی باشد. معمول استفاده من از اين چشم ارسال حس آرامش به افراد و دريافت تصاوير انرژيکی اجسام و اشخاص است. يعنی با استفاده از اين چشم من ميتوانم هاله افراد موجودات فرا مادی و يا دردها و هر چيز غير مادی و انرژيکی را با استفاده از اين چشم مشاهده کنم.

تست تعيين ميزان فعاليت چشم سوم

ابتدا شما بزرگترين انگشت خود را که همان انگشت وسط است را از فاصله ای حدود ۲۰ سانتيمتر به بين ۲ ابرو نزديک کنيد. شما بايد احساسی خاص مانند غلغلک يا حتی درد در آن ناحيه احساس کنيد. اگر هيچ احساسی نداشتيد با انگشت سبابه اين عمل را انجام دهيد و اگر هم باز هيچ احساسی نداشتيد با انگشت کوچک عمل را تکرار کنيد و اگر باز هم احساس نداشتيد با وسيله نوک تيز مثل نوک خودکار اين عمل را انجام دهيد.
هر چقدر که جسمی که به اين چشم نزديکتر شود نوک پهنتر داشته باشد و هر چه فاصله آن از پيشانی بيشتر باشد نشان دهنده باز بودن اين چشم دارد برای مثال اگر شما نوک خودکار را از فاصله ۱ سانتيمتری احساس ميکنيد چشم شما بسيار ضعيف است و اگر انگشت وسط خود را از فاصله ۱۰ سانتيمتری احساس کنيد وضعيت چشم سوم شما مناسب است.
توصيعه ميشود اين عمل را به مدت زياد تکرار نکنيد. چون ممکن است دچار سر درد شويد.

راههای فعال کردن چشم سوم

 شما هر شب يا هر وقتی که بيکار بوديد ميتوانيد اين ناحيه را ماساژ دهيد و يا حتی آنرا به آرامی بخارانيد. شما ميتوانيد از اجسام بهم ريخته که شکل خاصی روی آنها نقش نبسته است بدنبال تصوير خاصی بگرديد مانند اشکالی که روی سنگهای مرمر تشکيل ميشوند من سعی ميکنم چند تصوير برای مثال روی سايت قرار دهم. و شما اشکال مورد نظر را جستجو کنيد. اگر بعد از مدتی توانستيد اين تصاوير را حرکت دهيد که بسيار عاليست برای مثال شما فردی را در تصوير پيدا مينکيد حالا خوب دقت کنيد ممکن است اين فرد به شما بخندد و يا اخم کند يا به سمت شما برگردد و شما را نگاه کند و رويش را از شما برگرداند.

 فعال كردن چشم سوم

یک قطعه فیروزه را به مدت ده دقیقه بر روی خاک باغچه در آفتاب گذاشته و سپس بمدت بیست دقیقه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دهید. این روش می بایستی هر روز به طور متوالی تکرار گردد. چنانچه حتی یک روز فاصله بیفتد، اثر پنج روز از بین می رود.

انجام طولانی مدت روش فوق باعث باز شدن نیروی چشم سوم و رویت موجودات ابعاد دیگر و وقایع جهان های مختلف مادی و معنوی خواهد شد. البته انتظار می رود که افراد کمی از این روش طولانی مدت استفاده نمایند.

هاله انرژی


 هاله شامل تمام تجربيات زندگي ما از لحظه تولد تا لحظه مرگ است و همچنين شامل همه خاطرات گذشته زندگي ما است كه از طريق  كارما معين شده است.

هاله كالبد زنده وچند بعدي آگاهي ما است كه افكار واحساسات واقعي را نشان ميدهدزيرا همواره به واقعيت درون ما پاسخ ميدهد.در واقع وضعيت كالبد هاي نامرئي-لايه هاي هاله اي وچاكراها ميتواند به واسطه تجربيات ما ونحوه پاسخ ما به آنها هر روز با روز پيش متفاوت باشد.
با مشاهده رنگهاي هاله ميتوانيم اطلاعات مهمي در باره سلامت جسمي و عاطفي وروحي فرد كسب كنيم . رنگها باز تاب سلامت كلي هاله هستند. يك هاله سالم داراي رنگهاي شفاف ودرخشان است.رنگهاي كدر در هاله نشانه مشكل يا بيماري هستند محل وشدت گرفتگي و عدم كارايي انرژي ميتواند شدت ومرحله بيماري را نشان دهد.

رنگها همچنان بازتاب وضعيت ذهني وعاطفي ما هستند.مثلا رنگ غالب زرد در هاله نشان دهنده تمايل به زندگي –تجربه-وتفكر است.همچنين هاله داراي هفت لايه مجزاي انرژي است كه به نحو بنيادي با آنچه سيستم چاكرا ميناميم ودر طول نخاع قرار گرفته است در ارتباط است.

نقل از كتاب دانشكده متافيزيك كي آرا


هفت سطح هاله


لايه اتري: (لايه اول)
كالبد اتري حالتي بين ماده وانرژي است. از خطوط ظريف انرژي تشكيل شده است .كه مانند يك شبكه درخشان از پرتوهاي سفيد و آبي است. ساختار شبكه مانند آن در حركت مداوم است. اين لايه حدود 5- 6 سانتيمتر از بدن وسعت دارد . رنگ لايه اول از آبي روشن تا آبي تيره متغير است. ساختار اين لايه با كالبد فيزيكي يكسان بوده وتمام جزييات وآناتومي بدن را در بر ميگيرد.

لايه عاطفي(لايه دوم)
لايه احساسات ساختار آن سيال تر از لايه اتري است وبا كالبد فيزيكي يكسان نيست. اين لايه بصورت ابرهاي رنگين از جنسي ظريف با حركت سيال ومداوم ديده ميشودكه نشان دهنده طيف كامل عواطف ماست.فاصله اين لايه از كالبد فيزيكي 5/2الي 5/7سانتيمتر است.

لايه ذهني (لايه سوم)
جنسي ظريفتر از كالبد عاطفي دارد. اين لايه به صورت نوري به رنگ زرد روشن كه اطراف سر و شانه ميتابد واطراف كل بدن وسعت پيدا ميكند,ديده ميشود. حاشيه اين لايه 5/7تا 20سانتيمتر از كالبد فيزيكي فاصله دارد…..شكلهاي افكار در اين لايه قابل مشاهده اند.

لايه اثيري(لايه چهارم)
كالبد اثيري فاقد شكل ثابت است.واز ابرهايي از رنگ تشكيل شده است. وسعت آن تا فاصله اي حدود 15الي 30سانتي متر از كالبد فيزيكي است.اين كالبد ما را با بعدهاي بالاتري از واقعيت ارتباط ميدهند.

لايه كليشه اي اتري (لايه پنجم)
اين لايه حاوي طرح كليشه اي تمام اشكال موجود در سطح فيزيكي است . اين لايه الگوي كاملي براي لايه اتري است. وسعت آن تا فاصله 45الي 60 ساتيمتر از كالبد فيزيكي است.

لايه آسماني(لايه ششم)
سطح ششم كالبد آسماني نام دارد. وسعت آن حدود 60الي 105 ساتيمتر از كالبد فيزيكي است.در اين سطح است كه ما وجد و شعف معنوي را تجربه ميكنيم. از طريق كالبد آسماني است كه ما عشق بدون قيد و شرط را مياموزيم. كالبد آسماني بصورت نوري ديده ميشود كه از رنگهاي روشن وملايم تشكيل شده است و درخشش و زيبايي دارد. اين نور درخشش طلايي- نقره اي وكيفيت رنگ به رنگ شونده دارد.

لايه كليشه اي كتري كالبد علي(لايه هفتم)
وسعت آن حدود 75الي 105 ساتيمتر از كالبد فيزيكي است. در بر گيرنده تمام كالبدهاي هاله همراه با كالبد فيزيكي است. كالبد كتري از رشته هاي ظريف نور طلايي ونقره اي تشكيل شده كه فرم كلي هاله را حفظ ميكند. كالبد كتري حاوي يك ساختار شبكه اي طلايي از كالبد فيزيكي وتمام چاكراهاست.

لمس هاله


کسانی که میخواهند با روش زیر هاله را لمس نمایند.باید به تعداد دفعات زیاد تمرین نمایند.وبیاد داشته باشند که همه چیز آسان بدست نمیآید وباید برای آن زحمت کشید.
برای بدست آوردن معنویت بایست تلاش زیادی بخرج داد.وذره ذره آنرا جمع آوری نمود ولی بیاد داشته باشید.که چیزی را که با زحمت بدست آوردید.بر اثر ندانم کاری به یکباره از دست ندهید.
کسانی که مایلند این کار را شروع کنند بخاطر داشته باشند.که از کنجکاوی ودخالت در زندگی شخصی دیگران بشدت دوری نمایند.وفقط در صورت اجازه دیگران به لمس ودیدن هاله آنها بپردازند.
 

برای شروع
محیط آرامی را انتخاب کنید.سعی کنید محیط را نیمه تاریک کرده و بر روی صندلی راحتی بنشینید.بطوری که بدن و سر و گردن را رها کنید.
چشمان خود را ببندید. و با تنفس عمیق چهار مرحله ای کار خود را شروع کنید.


1) تنفس عمیق شکمی دم از بینی(منظور این است هنگام تنفس هوا را به شکم خود سرازیر کنید.بدون اینکه قفسه سینه شما رفلکس داشته باشد)
2) ایست دم به مدت دوثانیه
3) باز دم عمیق از بینی
4) ایست تنفس به مدت دو ثانیه


14الی 20تنفس

به این صورت شما را آرام خواهد نمود.سعی کنید بعد از این حالت بدن خود را ریلکس و وانهاده نمایید.برای این کار شما میتوانید با اعضای بدن خود به ترتیب صحبت کرده وبا انتقال فکر عضوهای بدن خود را ستوده و از آنها بخواهید که ریلکس و وانهاده  شوند.
بعد از این کار با همه وجود به فرق سر خود تمرکز کنید.در هنگام توجه به چاکرای هفت.40مرتبه ذکر خدا را تکرار کنید.این ذکر در هنگام تمرکزسبب باز شدن تدریجی چاکرای هفتم شما خواهد شد.از نشانه های باز شدن چاکرای هفت احساس سنگینی و فشار بر روی فرق سر شما است.
برای بهتر باز شدن چاکرای هفت خود میتوانید از نگین عقیق که بروی فرق سر خود بگذارید نیز استفاده نمایید.
حالاکف دستان خود را با تمرکز بروی هم بگذارید. وبه کف دستان خود فکر کنید.به آرامی 20ساتیمتر هر دو کف دستان را از هم دور کنید.وبعد به آهستگی هر چه تمامتر آنها را به هم نزدیک کنید.به اولین مانعی که برخورد کردید دستان خود را نگه دارید وبه آرامی با جلو عقب کردن دستان آن مانع را لمس نمایید.شما احساس خواهید کرد که انگار بادکنک نرمی را در میان دستان داریدوبه آرامی آنرا لمس میکنید.میتوانید این هاله را با حرکتهای چرخشی آرامی که به دستان میدهید بهتر احساس کنید.
کل تمرین را بمدت حداکثر نیم ساعت ادامه دهید.بعد از تمرین چشمان خود را بلافاصله باز نکنید.وبا شمارش تا 5 شماره وسه تنفس عمیق چشمان خود را باز کرده وازخدای خود تشکر کنید.این تمرین را تا ده روز انجام دهید تا دستان شما به لمس کردن هاله عادت کند. تا بتوانیم تمرینهای دیگری در این زمینه را انجام دهیم


لمس هاله


 تمرین بالا بنای تمام تمرینهای دیگر میباشد. و اما تمرین دیگری در باب لمس هاله.


باز هم به ترتیبی که گفته شد در حالت آرامش قرار گیرید. بر روی چاکرای 7 خود تمرکز کنید.این بار به لمس چاکراهای خود اقدام نمایید.
محل چاکراها را در نظر بگیرید.دستان خود رابه ترتیب از چاکرای دوم تا چاکرای هفتم بروی آنها قرار دهید.به آرامی دستان خود را حدود 20ساتیمتر از چاکراها دور کنید. بعد از آن به آرامی دستان خود را به طرف چاکراها ببرید.هر جا دستانتان به مانعی برخورد کرد.آنها را نگه دارید.وبه آرامی به لمس آنها اقدام کنید.برخی انرژی زیادی را زیر دستان خود حس خواهید نمود.بعضی دیگر که حس لامسه حساستری دارند.چاکرا را بصورت جامد مثلا یک تکه چوب حس خواهند کرد.این دسته از افراد چاکراها را بطور کامل حس کرده اند . هر چاکرا را بمدت 3 دقیقه لمس نمایید. این کار سبب تحریک چاکراها واحیانا دردناک شدن آنها میگردد. واین نشانه باز شدن تدریجی آنها خواهد بود. لازم به ذکر است که این تمرینها را با چشم بسته انجام دهید.



تمرینی دیگر :


چند میوه را به دلخواه انتخاب کنید.مثلا سیب...موز....پرتقال...
آنان را بترتیب بروی میز بگذارید. در حالت آرامش قرار گرفته وبا ترتیبی که گفته شد شروع به لمس هاله آنان نمایید.
هاله آنها چه تفاوتی با هم دارد.

شما میتوانید به همین صورت وبا چشمان باز بعد از مدتی تمرین به لمس هاله دیگران بپردازید.وبا تجربه ای که به دست میآورید فرق بین یک هاله سالم و مریض را در یابید. نکته قابل توجه این است که بعد از لمس هاله دیگران(با اجازه خودشان)باید دستان خود را با آب بمدت 1 دقیقه بشویید.



ديدن هاله:

اصولا ديدن هاله به دو صورت ممكن است .
الف) ديدن هاله با چشم سوم (مربوط به چاكراي ششم)
ب)ديدن هاله با چشم كه اين مقوله نيز به دو صورت ممكن ميباشد.

1)با چشم مسلح
2)با چشم غير مسلح كه به تفصيل در مورد آنها صحبت خواهم كرد.

اصولا ديدن هاله با چشم سوم اصولي ترين روش براي ديدن هاله خود و ديگران است . شخص در اين حالت ميتواند كليه لايه های هاله را ديده وبا دانشي كه معمولا از طريق چشم سوم به آنها منتقل ميشود آنرا تجزيه وتحليل نمايد.
باز شدن چشم سوم يكي از مقوله هاي معرفتي است كه احتياج به خود سازي وخودشناسي ويژه اي دارد.  ( در این مورد در پست های بعد به تفصیل توضیح خواهم داد . )

ديدن هاله با چشم مسلح: كليه علاقمندان به ديدن هاله ميتوانند از عينكي به نام كرليان استفاده كرده وموفق به ديدن هاله گردند . البته اين را در نظر داشته باشيد كه استفاده زياد از اين عينك باعث آسيب به چشم خواهد شد. راه ديگري نيز براي ديدن هاله خودتان به شما پيشنهاد ميدهم وآن اينكه به وسيله
دوربين عكاسي به همين نام(كرليان)شما ميتوانيد از هاله خود عكسبرداري كرده ونتيجه را مشاهده نماييد. اين دوربين در تهران موجود است وقيمت عكسبرداري آن 15000 تومان است.

ديدن هاله با چشم غير مسلح:
در نظر داشته باشيد كه در اين روش فقط به ديدن هاله اكتفا نكنيد با روشی كه شرح آنرا بطور كامل براي شما خواهم داد علاوه بر ديدن هاله شما قادر خواهيد بود انرژيهاي اطرافتان را بخوبي مشاهده نماييد.
واگر كمي بيشتر تمرين نماييد قادر خواهيد بود كليه رنگهاي اصلي را در اسمان وزمين مشاهده كنيد.
انسان ميتواند با تعقل به موجودات مادي وطبعيی بنگرد وخدا را در آن مشاهده كند و قدرت خالق را در يابد . ولي متاسفانه انسان بقدري شكاك شده كه بديهيات را درك نكرده ودنبال نشانه اي
غير مادي است تا عظمت خالق رادريابد.
اميدوارم كه تمرين وانهادگي ورفتن در سطح آلفا را انجام داده باشيد . با تمرين در سطح آلفا به تدريج سمت راست مغز شما فعال خواهد شد .واين فعاليت به شما اجازه خواهد داد كه حتي بعضي از پيامهاي معنوي را در اين حالت دريافت نماييد. اين تذكر را به شما عزيزان بدهم كليه كسانی كه به نوعي ارتباط با ارواح يا اجنه دارند از اين روش استفاده ننمايند.واين را ذكر نمايم كه اين ارتباطات به ضرر اين عزيزان خواهد بود ارواح سرگردان انرژي سنگين زيادي به شما منتقل خواهند نمود . وباعث مشكل در سيستم وبدن پرانيك وانرژيك شخص خواهد شد. اجنه نيز با قرار گرفتن در چاكراهاي مختلف  ، از انرژيهاي شخص استفاده خواهند كر د و ايندو باعث بيماري ومشكل جهت شخص خواهد شد.

 

تمرين ديدن هاله تك رنگها:
 

جاي مناسب وراحتي را انتخاب نماييد.
چند كاغذ رنگي انتخاب نماييد. (اگر براق باشد بهتر است) براي شروع از رنگ قرمز استفاده نماييد. ديدن هاله رنگ قرمز ساده تراز بقيه رنگها ميباشد.
جهت راحتي كار كتاب قطوري را انتخاب كنيدوكاغذ را دور آن بپيچيد.
آنرا به فاصله 5/1متري خود بروي ميز قرار دهيد. سعي كنيد كه از نور يك لامپ 100وات معمولی در اين تمرين استفاده كنيد بطوري كه نور از پشت سر شما بروي سوژه بتابد. زمينه پشت سوژه را به رنگ سفيد انتخاب كنيد. اكنون به حالت وانهادگي به شرحي كه گفته شد برويد. بعداز رفتن به حالت آلفا به آهستگي چشمان خود را باز كنيد و با ديد محيطي به سوژه نگاه كنيد يعني به 2ساتيمتري اطراف ومحيط پشت سوژه نظر كنيد. واز خيره شدن مستقيم به آن خوداري نماييد. هاله تك رنگ بعد از مدتي ظاهر خواهد شد. توجه داشته باشيد اگر موفق نشديد باز هم تمرين كنيد واز تلاش خسته نشويد. روئيت هاله در افراد مختلف يكسان نيست . امكان دارد افرادي زودتر موفق به ديدن آن گردند.
كساني كه عينكي هستند به نسبت سريعتر از افراد ديگر انرژيها را روئيت خواهند نمود واين به دليل استفاده از سلولهاي كناری چشم هنگام ديد توسط آنان است.
توجه داشته باشيد براي ديدن هاله موجودات زنده كه بسيار ظريفتر وسيالتر از ماده هستند حتما بايد تمرين فوق را انجام داده باشيد.


روش دیدن هاله گیاهان ودیدن انرژی در فضا:

دیدن هاله موجودات زنده به سبب ظریف بودن میدان انرژی اطراف آنها مقداری مشکلتر است. قبل از هر کار از خداوند بزرگ درخواست کمک وموفقیت روز افزون در امور معنوی ومادی در زندگی خودو دیگران نمایید.
جایگاه ساکت وخلوتی را انتخاب کنید. همیشه از رنگ قرمز به سبب سادگی دیدن هاله آن استفاده نمایید. یک یا دو شاخه گل سرخ انتخاب کنید. آنرا در فاصله 5/1 متری خود قرار دهید. سعی کنید پشت زمینه سوژه برنگ سفید باشد. اکنون بروی صندلی راحتی قرار بگیرید و بشرحی که قبلا داده شدبه حالت وانهادگی بروید.بعد از قرار گرفتن در سطح آلفا به آهستگی چشمان خود را باز کنیدوباز هم بادید محیطی سوژه را بنگرید. اگر تمرینهای قبل را بخوبی انجام داده باشید بسادگی چتر هاله گل را تشخیص خواهید داد. حال میتوانید از انواع واقسام گیاهان با رنگهای مختلف استفاده نمایید.                                        &n bsp;                                           ;                                          برای دیدن انرژی در فضا محیط ساکتی را در طبیعت انتخاب کنید.طاق باز دراز بکشید.بطوریکه سر شما در سایه قرار بگیرد.
اکنون به حالت آلفا برویدوبه آهستگی چشمان خود را باز کنیدوبه آسمان بنگرید.انرژیها را بعد از کمی دقت رویت خواهید کرد.

 

توصیه میکنم زیاد طرفش نرین، ممکنه باعث اذیت شما بشه(مخصوصا هاله بینی) مگه اینکه بخودتون و قدرتتون ایمان داشته باشین!!

کاملا علمی و عملی و تجربیه!:)

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


Hooman1994
ارسال پاسخ

مطلب جابلی بوداااااااا

mariarthoOr
ارسال پاسخ

sepas

Tesla
ارسال پاسخ

vandi69 :
یادش بخیر موقه کنکور میرفتیم تو حالت الفا جدی میگم
انقد فاز میداد

خوش بحالتون

vandi69
ارسال پاسخ

یادش بخیر موقه کنکور میرفتیم تو حالت الفا جدی میگم
انقد فاز میداد

Tesla
ارسال پاسخ

ebi32366 :
ایول

مطلب باحالی بود

فقط خسته شدم تا تموم شد

مرسی اگه خوندی

ebi32366
ارسال پاسخ

ایول

مطلب باحالی بود

فقط خسته شدم تا تموم شد

vandi69
ارسال پاسخ

طولانی بود باوو فقط فهمیدم یه لوبیا بین دوابروم دارم

Amir_omidi
ارسال پاسخ

چه حوصله ای داری تو
دمت گرم

maryam_888
ارسال پاسخ

جون خودت..!

حداقل خلاصش میکردی .!

Tesla
ارسال پاسخ

maryam_888 :
خـدا وکیلی خودت همشو خوندی حمید؟:|

جون تو
اگه بدونی چیه
دنبال مقاله های بعدیش میری!

Black
ارسال پاسخ
maryam_888
ارسال پاسخ

خـدا وکیلی خودت همشو خوندی حمید؟

Tesla
ارسال پاسخ

MR_King :
خوب کردی:|

قربونت!
ولی باحاله بخونینا!
اگه دوست داشتین

мя_κıпɢ
ارسال پاسخ

Tesla :
ن اینو واسه ورودی گوگل گذاشتم =))

خوب کردی

Tesla
ارسال پاسخ

MR_King :
بشین بینم باوو...من وقت داشته باشم اینو بخونم؟

ن اینو واسه ورودی گوگل گذاشتم

мя_κıпɢ
ارسال پاسخ

بشین بینم باوو...من وقت داشته باشم اینو بخونم؟