متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


درود

جدیدا متوجه شدیم که یک سری افراد از خدا بی خبر دارن یک سری حرف و حدیث و شایعه پشت سر مدیران این شبکه اجتماعی میندازن که ابتدا ما اینها رو شنیدیم ولی سکوت کردیم و پیش خودمون گفتیم شایعه هست و عادیه اما ظاهرا اون افراد بعد از اعلام نتیجه جشنواره دست از کارهاشون بر نداشتن و دارن با شدت بیشتری به کارشون ادامه میدن . از دوستانیکه این متن رو میخونن و با اون افراد در ارتباط هستند از طرف ما بگید که ما واگذارشون می کنیم به خدا . وجود دشمن برای ما افتخار هست چون این طور حرکات از افراد ضعیف و سست اراده طبیعی هست و خوشحال هستیم که اینقدر موفق عمل کردیم که باعث به وجود آمدن محیطی برای این چنین افرادی برای استفاده از حرکات غیرحرفه ای خودشون بشیم که به اصطلاح با ضعیف کردن ما بخوان که ما رو سرکوب کنند.

یک نکته دیگر هم متذکر بشم که تمامی کانال هایی که در تلگرام و... به نام همخونه ایجاد شده اند و با محوریت سایت ما فعالیت می کنند تماما با هدف خاصی ایجاد شده اند و هدف هم جمع آوری یوزر ها و یا اصطلاحا به دنبال شست و شوی مغزی کاربران ما هستند ، مراقب باشید در دام این افراد شیاد نیافتید. این افراد امروز برای تیم مدیریتی شایعه درست میکنند فردا با جمع آوری آتو از خود شما یا حتی برداشت تصاویر خصوصی و یا هک گوشی شما ، شما را تحدید میکنند !

تمامی فحاشی ها و ... از طریق سایت قابل کنترل هستند حتی شناسایی شخصی که اقدام به کاری ناخوشایند کرده ، اما در تلگرام و دیگر شبکه های پیام رسان این امکان وجود نداره و به راحتی اطلاعات خصوصی شما با عضویت در این گروه ها به خطر خواهد افتاد.

باز هم اعلام میکنم تمامی مدیران این شبکه اجتماعی شب  و روز در حال رسیدگی به درخواست های شما عزیزان هستند و انصاف نیست با این حرکت ها زحماتی که حاصل چند سال فعالیت شبانه روزی تمامی مدیران این شبکه هست رو بخواید با این شایعات خدشه دار کنید . تمامی مدیران این سایت متعهد به خدمت گزاری به شما عزیزان هستند و جا داره از پلیسان عزیزی که درا ین مدت به تمامی مشکلات کاربران رسیدگی کرده اند و به تیم مدیریتی کمک کرده اند تشکر کنیم.

برای رفع کدورتی که فقط به خاطر یک نظر سنجی ساده ایجاد شد مجبور شدیم تگ این عزیزان رو برداریم که واقعا من شرمندشون هستم . ما تمامی این زحمات رو فراموش نمیکنیم و ممکنه در فضای مجازی این مشکلات پیش بیاد اما در پشت این قضیه دوست و رفیق هستیم . فرقی بین من و اون دوستی که دیشب ایمیل زدن و تحدید کردن ما رو ( که شناساییشون هم کردیم ) نیست ، اما ما کاری نکردیم که بخوایم دست از کارمون برداریم در واقع شما کاری کردید که اگر هم ما گناهی کردیم در مراحل زندگیمون همه به پای شما نوشته بشه تا اینقدر عجولانه راجع به چیزی تصمیم نگیرید. (خطاب به اون دوستمون آقا رضا که دیشب ایمیل زدن)

 

با احترام /.