متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


عجیب ترین نام دنیا که برای این نوزاد انتخاب شد

 

عجیب ترین نام دنیا که برای این نوزاد انتخاب شد (عکس)

 

به گزارش ایران ناز یکی از حقوق فرزندان بر والدین انتخاب نام مناسب و زیبا برای انهاست چرا که نام افراد ممکن است در آینده تاثیر بسیار بزرگی بر روی سرنوشت انها بگذارد. والدین یک نوزاد پس از بررسی نام‌هایی مانند ویندوز، آیفون و مایکروسافت سرانجام یک نام عجیب برای نوزاد خود انتخاب کردند.

 

یکی از وظایف مهم والدین انتخاب نام زیبا برای فرزندانشان است. این انتخاب آنقدر مهم است که حتی گفته می‌شود که نام کودک می‌تواند به مرور زمان بر روی شخصیت او نیز تاثیرگذار باشد. حال تصور کنید پدر و مادری بخواهند نام کودک خود را از دنیای فناوری و تکنولوژی انتخاب کنند.

 

عجیب ترین نام دنیا که برای این نوزاد انتخاب شد (عکس)

 

ویندوز، آیفون، مایکروسافت، آی او اس. این‌ها نام‌هایی بود که یک زوج جوان اندونزیایی برای نامگذاری فرزندخود در انتخاب آن مردد بودند و سرانجام با انتخاب یک نام عجیب به سوژه رسانه‌ها تبدیل شدند.

 

گوگل نامی است که «ایلا کارین» ۲۷ ساله به همراه همسرش «اندی کاهیا ساپوترا» ۳۱ ساله برای نامگذاری دومین فرزند خود انتخاب کردند.

 

عجیب ترین نام دنیا که برای این نوزاد انتخاب شد (عکس)

 

او از میان اسامی مانند مایکروسافت، آیفون، آی او اس و ویندوز سرانجام تصمیم گرفت نام گوگل را برای پسرش انتخاب کند. این پدر جوان امیدوار است که پسرش نیز مانند این موتور جستجوی قدرتمند برای اطرافیان و جامعه فردی مفید باشد.

 

انتخاب نام گوگل توسط این زوج جوان برای این پسر اندونزیایی در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز معروف‌ترین نام‌های برگزیده شده برای کودکان در سال ۲۰۱۹ اعلام شد. بنا به آنالیز وبسایت BabyCentre در حالی که در شش ماه نخست امسال نام‌های دخترانه اولیویا و سوفیا مانند سال ۲۰۱۸ در صدر جدول نام‌های برگزیده شده قرار گرفته اند، نام محمد نیز در صدر نام برگزیده برای پسران قرار دارد. این در حالی است که نام پسرانه الیور از رتبه دوم به رتبه چهارم تنزل یافته است. در این فهرست نام نوح در رتبه دوم و نام جورج در رتبه سوم نام پسران قرار دارد.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


خزان
ارسال پاسخ
toya
ارسال پاسخ

عجب...