متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


انتشار تصاویر خصوص سوشا مکانیدر چند روز اخیر جنجال بسیاری به پا کرده است. تصاویری که ابتدا فرض بر این بود که با فتوشاپ تغییر پیدا کرده اند اما سرانجام مشخص شد واقعیت دارند. بعد از این اتفاقات دروازه بان سرخ پوشان در صفحه اینستاگرامش نسبت به آن واکنش نشان داد. حالا بعد از چند روز سوشا مکانی دستگیر و راهی زندان اوین شده، طبق اعلام برخی منابع تنها جرم سوشا مکانی انتشار تصاویر خصوصی نبوده است. هر چند مقامات رسمی اعلام کرده اند که به اتهام های سوشا مکانی در دادسرای ویژه فرهنگ و رسانه رسیدگی می شود. تصویر زیر لحظه بازداشت سوشا مکانی را نشان می دهد که در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

تصاویر سوشا مکانی در حال انتقال به زندان اوین +نامزد سوشا مکانی هم شاکی شد

ظاهرا دردسر های ایجاد شده برای یکی از فوتبالیست های کشور دست از سر وی بر نمی دارد و هر لحظه اتفاقات تازه ای در این خصوص منتشر می شود. چرا که خانمی که خود را نامزد سوشا مکانی معرفی کرده است در صفحه شخصی اش متنی را به اشتراک گذاشته است که در آن از رفتار برخی مردم به شدت و با لحنی توهین آمیز گلایه کرده است.

متن این پیام که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود را در ادامه خواهید دید که البته بخشی از این پیام به جهت محتوای غیر قابل انتشار مخدوش شده است.

تصاویر سوشا مکانی در حال انتقال به زندان اوین +نامزد سوشا مکانی هم شاکی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

shabgarde.tanha

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


shabgardetanha
ارسال پاسخ

mahdi1369 :
جای تاسف داره واقعا...........{17}

موافقم

یاغش
ارسال پاسخ

جای تاسف داره واقعا...........