متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


برلیان ها حرف اول را می زنند

pooshe ma

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

در هر كجاي ايران برند ايراني «پوش ما» كه ديگر از شركت هاي جاافتاده و شناخته شده در طراحي و توليد مانتوست، برنامه متفاوتي براي تابستان 94 خود تدارك ديده است. حالا ديگر علاقه مندان به طراحي هاي اين برند مي توانند در ميان تورها و سفرهاي«پوش ما»، مانتوی مورد نظرشان را خريداري كنند. «پوش ما» تاامروز به شيراز و اصفهان سفر كرده و سفر به ساير شهرها را در برنامه امسال تابستان خود دارد.

piaget

پرفروش ترين اين سال ها

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

شركت جواهرسازي «پياژه» از سال 1995 مجموعه «ثروت» را كه شامل انواع انگشترهاي برليان نشان است، توليد مي كند؛ انگشترهايي كه در توليدشان از طلاي زرد، سفيد، سرخ با برليان هاي ريز و درشت استفاده شده است. شركت پياژه، امسال در بيستمين سالگرد توليد اين انگشترها اعلام كرده، مجموعه «ثروت»، پرفروش ترين محصول اين شركت جواهرسازي در اين سال ها بوده و خانم ها هيچ چيزي را به اندازه يك انگشتر برليان نشان دوست ندارند.

bvlgary

نشاط دريا دريك قطره

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

شركت بولگاري از سال 2004 توليد مجموعه عطرهاي آكوا (به معني آب) را شروع كرده و اين جريان را ادامه داده است؛ عطرهايي كه ادعا مي كنند نشاط و سرزندگي آب را به شما مي بخشند. اين مجموعه كه نسخه هاي مختلف آن در اين سال ها به بازار آمده اند، مردانه بوده اند و حالا در تابستان امسال، شركت بولگاري نسخه زنانه شان را با نام «ديواينا» به بازار مي فرستد. شيشه هاي اين مجموعه با الهام از يك قطره آب، به شكل گرد ساخته شده اند. عطر زنانه آكوا، رايحه شيريني از گل ها و ميوه ها دارد اما حسي از پاكي و شادابي آب را هم به شما مي دهد.

fiore

خنكاي باورنكردني

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

فيوره، برند ايراني طراحي و توليد مانتو، مجموعه بهار و تابستان 94 خودش را طراحي و آماده فروش كرده است. ويژگي اين مجموعه استفاده از پارچه هاي نخي و در نتيجه توليد مانتوهايي سبك است كه خنكاي شما را در اين فصل تضمين مي كند. ابتكار ديگر فيوره، استفاده از پارچه هاي طرحدار نخي با نقش هاي تازه و بديع است. از تركيب پارچه هاي ساده و طرحدار نخي، مانتوهاي تابستانه خنكي خلق شده كه مطلوب دختران جوان است. حضور رنگ هاي ملايم تابستاني مثل گل بهي، ياسي و. . . نكته قابل توجه اين مجموعه است. فيوره مجموعه اي از كفش هاي پارچه اي تابستاني را هم اضافه كرده تا ست شما تكميل شود.

burberry

با رنگ ها پيوند بخوريد

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

در مجموعه اي كه شركت انگليسي بربري براي بهار و تابستان امسال عرضه كرده، بيش از هر چيز حضور دنياي متنوعي از رنگ هاي شاد جلب توجه مي كند. به توصيه طراحان بربري، تابستان امسال بهترين زمان براي استفاده از كيف و كفش های چندرنگي و حتي كت هاي رنگي است. رنگ هايي تند و جاندار كه بايد بدون نگرانی كنار هم استفاده كنيد. استفاده از چرم و حضور كيف هاي بزرگ به اندازه ساك مشخصه ديگر اين مجموعه خوش رنگ و لعاب بربري است.

LG

ال جي در رقابت با اپل

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

اين روزها كه تب تند بازار تكنولوژي ساعت هاي هوشمند اپل است، شركت ال جي هم ساعت هوشمند خودش را روانه بازار كرده؛ ساعتي كه با سيستم عامل اندرويد كار مي كند. اين ساعت قيمتي مشابه نمونه اسپرت ساعت هاي اپل دارد ولي از استيل ضدخش و چرم در ساخت آن استفاده شده است. موادي كه براي نمونه اپلي آن، بايد دو برابر اين قيمت را پرداخت كنيد. اين ساعت ظاهري شبيه ساعت هاي معمولي دارد.

chaumet

رنگ بازي در دنياي جواهرات

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

شركت «شومه» از سري جديد جواهراتش رونمايي كرد؛ جواهراتي شامل گردنبند، انگشتر و دستبند كه طراحي شده اند تا مجموعه «ژوزفين» اين برند را كامل تر كنند. مشخصه مجموعه ژوزفين استفاده از يك برليان اشك شكل است كه در سري جديد به جاي برليان هاي درخشان سفيد از سنگ هاي رنگي استفاده شده است. طراحي ساده اين مجموعه باعث شده تا جواهراتي بدون زمان باشند كه از حالا تا روزهاي دور به عنوان جواهراتي شيك و فاخر قابل استفاده هستند.

fendi

چندضلعي و چندرنگي

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

فندي در مجموعه بهار و تابستان خودش، مجموعه عينكي را با نام «اركيده» طراحي و روانه بازار كرده است؛ مجموعه اي كه طراحي متفاوت و مدرني نسبت به فرم كلي عينك هاي آفتابي دارد. در اولين نگاه، فريم اين عينك ها گربه اي و پروانه اي است ولي با استفاده از خطوط شكسته تبديل به نمونه اي متفاوت شده است. تركيب رنگ هاي قاب و دسته عينك هم باعث شده تا خاص تر شود.

carolina herrera

ياس ها وارد مي شوند

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

شركت كارولينا هررا با توليد مجموعه جواهراتي، پا به عرصه مد و طراحي گذاشت. اين مجموعه الهام گرفته از گل هاي ياس است و تصاوير گل هاي ريز و درشت ياس روي آنها ديده مي شود. فرزند كارولينا هررا كه وارث اين برند است، ياس را به ياد مادرش براي اولين مجموعه جواهرات خود انتخاب كرده است. كارولينا هررای مادر، علاقه خاصي به اين گل داشته و از تركيب اين گل با روغن گياهي، عطري مخصوص خودش را توليد مي كرده است. در اين مجموعه كه چند مدل گوشواره، گردنبند، دستبند و تل وجود دارد از نقره با روكش طلاي زرد استفاده شده است.

nardebam

نردبامي از سراميك

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

ظروف سراميك مدتي است بازار لوازم خانه و آشپزخانه را تصاحب كرده اند اما اگر نمونه هاي خارجي با طراحي مدرن و امروزي دلخواه تان نيست، مي توانيد سراغ «نردبام» برويد؛ برندي ايراني كه كار توليد ظروف سراميكي با طرح و نقش ايراني را انجام مي دهد و درواقع اصالتي ايراني را به اين ظروف برگردانده است. طرح گل و مرغ، خط نگاري و. . . در اين محصولات ايراني ديده مي شود. از طرف ديگر تنوع رنگ و استفاده از المان هاي مدرن باعث شده محصولي امروزي باشد.

prada

فقط به خاطر تو

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

براي بعضي خانم ها داشتن لباس اختصاصي اهميت زيادي دارد؛ به همين دليل برندهاي لوكس خط توليدهاي اختصاصي را به راه مي اندازند؛ مثل پرادا كه فرصت انتخاب و خريد كفش هاي اختصاصي را براي مشتريانش فراهم كرده است. علاقه مندان به چنين ستی مي توانند از ميان مدل هاي مختلف كفش هاي پرادا از عروسكي و صندل تا نمونه هاي پاشنه دار به اندازه هاي مختلف انتخاب كنند. دست شان براي گزينش پارچه هم باز است؛ از چرم كروكوديل گرفته تا ساتن هاي نقشدار. كفي كفش را هم مي توانند به رنگ مشكي، آبي يا صورتي چرك انتخاب كنند. همچنین جعبه كفشي كه سفارش دهندگان دريافت مي كنند از جنس كفش شان است.

dolce& gabbana

تكرار دوست داشتني

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

شركت دلچه اند گابانا، سال هاي زيادي است كه عطر آبي آرام خودش را اوايل تابستان در دو نسخه زنانه و مردانه توليد مي كند. هر چند سال هاست كه از توليد اين عطر مي گذرد و ديگر در گروه عطرهاي قديمي قرار مي گيرد ولي به دليل خنكاي تكرارنشدني اين عطر، همچنان نمونه اي پرفروش در ابتداي فصل تابستان است. امسال هم تابستان نيامده، فروشگاه هاي عطر پرشده اند از لايت بلوهاي زنانه و مردانه دلچه اند گابانا و مشترياني كه گرماي تابستان را با اين رايحه سر مي كنند.

saman LEATHER

تركيب نقش و چرم

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

اگر دل تان از كيف هاي چرم هميشگي تان خسته شده و دنبال انتخابي تازه تر هستيد، نگاهي به محصولات چرم سامان بيندازيد؛ برندي ايراني كه طراح خلاق آن، سامان پورزنجاني در توليد انواع محصولات چرمي مانند كيف و كوسن پارچه هاي نقاشي شده را با چرم تركيب و طرحي تازه خلق مي كند. تصاويري از داستان هاي شاهنامه و ساير منظومه هاي ادبيات فارسي را مي توان در كارهاي اين طراح ايراني ديد.

chanel

عينك هاي فاستوني

تازه ترین محصولات برندها +تصاویر

از روزگاري كه پارچه هاي فاستوني كت و شلوار و كت و دامن با خط هاي راه راه به بازار آمده اند نقوش راه راه با نام فاستوني شناخته مي شوند. امسال، شركت فرانسوي شنل در مجموعه بهار و تابستان خودش بيش از هر نقش و نگار ديگری از طرح هاي فاستوني الهام گرفته است كه حتي در مجموعه عينك هاي آفتابي اين برند هم ديده مي شود؛ عينك هاي كائوچويي با خطوط راه راه كه البته تنوع خوبي در طرح، رنگ و سايز دارند. اين عينك با فريم پروانه اي و مربعي طراحي شده و در رنگ هاي تابستاني مثل زرد، آبي، سبز، قرمز و البته رنگ هاي كلاسيكي مثل مشكي، خاكستري و قهوه اي قابل انتخاب است.

منبع: مجله زندگی ایده آل

 

shabgarde.tanha

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !