متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


به گزارش جنوب نیوز، مردی که نقشه ربودن برادرزن 10 ساله خود را طراحی و آن را به کمک دو نفر دیگر اجرایی کرده بود، در تازه‌ترین اعترافات خود مدعی شد، چون پدرزنش برای او خانه نخریده، به کودک‌ربایی دست زده است.

این کودک 10 ساله به نام محمد،  زمانی که برای بازی کردن با پسران همسایه به یکی از خیابان های شهرستان قرچک رفته بود، توسط دو مرد با یک دستگاه خودروی پراید ربوده شد.
 
به این ترتیب جستجو برای شناسایی عاملان این حادثه که در تماس تلفنی با خانواده فرد ربوده شده، برای آزادی وی، 500 میلیون تومان خواسته بودند، آغاز شد در ادامه سرنخ هایی به دست آمد و معلوم شد مشخصات داماد این خانواده با مشخصات یکی از آدم رباها، مطابقت دارد بنابراین وی تحت تعقیب قرار گرفت و چهار روز بعد از حادثه در شهرستان پرند دستگیر شد. او اعتراف کرد برادر زنش در خانه دوستش در شهرستان پاکدشت نگهداری می شود. ماموران با اعزام به آن محل، کودک را نجات داده و در ادامه دو متهم دیگر دستگیر شدند.
 
تحقیقات از متهمان ادامه داشت تا این که روز گذشته طراح این آدم ربایی در جدیدترین اعترافاتش در رابطه با انگیزه خود از این کودک ربایی به پلیس گفت: همسرم خواهرناتنی محمد است. پدرزنم بعد از ازدواجمان قول داد برایمان یک آپارتمان بخرد اما زیر قول و قرارش زد. در چند ماه گذشته من دچار مشکلات مالی شده بودم اما او باز هم به من کمک نکرد بنابراین از پدرزنم کینه به دل گرفتم و نقشه ربودن پسرش را اجرا کرد تا در قبال آزادی او 500 میلیون تومان پول بگیرم تا با آن آپارتمانی بخرم و بدهی هایم را بپردازم و مبلغی هم به دو همدستم بدهم. ما محمد را ربودیم اما در اخاذی ناکام مانده و دستگیر شدیم. متهم و همدستانش در بازداشت به سر می برند. تحقیقات از آنها ادامه دارد.
منبع/جام جم

 

 

shabgarde.tanha

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !