متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


مهراب قاسم خانی به بهانه نوزدهمین سالگرد ازدواج برادرش پیمان قاسم خانی با بهاره رهنما خاطره زیر را منتشر کرد:

خاطره/كيك تولد: طرفاى سال هفتاد، من ديپلمه بيكار بودم و پيمان سرباز. اون موقع پيمان و بهار نامزد بودن. روز تولد پيمان، بهار تصميم گرفت كه سورپرايزش كنه. اين شد كه از صبحش كه پيمان پادگان بود با كلى ذوق و هيجان اومد خونه ما براى تداركات.

يه كيك نسكافه اى خوشگل هم خريده بود و داده بود روش خيلى قشنگ نوشته بودن پيمان عزيزم تولدت مبارك. خلاصه كه داشتم توى اتاق نشيمن فيلم ميديدم و بهار هم توى آشپزخونه مشغول بدو بدو بود كه يهو يه صداى "بوم" وحشتناكى از آشپزخونه اومد و بعدش هم صداى گريه بهار.

با نگرانى خودم رو رسوندم آشپزخونه و ديدم بهار نشسته روى زمينه و ميزنه توى سر خودش و كيك خوشگلش به رو افتاده كف آشپزخونه. البته خودش طوريش نشده بود ولى وقتى با بدبختى كيك رو برداشتم تمام تزئينات و نوشته هاى روش چسبيده بودن كف آشپزخونه.

يه ذره كه خنديدم و مسخره اش كردم و اونم گريه كرد دوباره برگشتم سر فيلم ديدنم. بعد از نيم ساعت بهار با خوشحالى و افتخار اومد توى نشيمن و گفت كيك رو دوباره تزئين كردم و خيلى هم خوشگل شد و دلت بسوزه.

من كه فكر نميكردم بهار از اين هنر ها داشته باشه كنجكاو شدم و دنبالش رفتم تو آشپزخونه كه ببينم چيكار كرده... از توى يخچالمون سس خردل پيدا كرده بود و تمام سطح كيك رو با اون پوشونده بود.

فقط به اين دليل كه رنگش از بقيه چيزا به نسكافه نزديك تر بود. جاتون خالى من تا ظهر خنديدم و بهار هم تا وقتى پيمان برسه گريه كرد و كيك هم صاف رفت تو سطل آشغال ولى بوش تا يكى دو روز از خونه بيرون نرفت.

پ.ن : سالگردتون مبارك زن داداش جان

سوتی جالب و خنده دار بهاره رهنما در سالگرد ازدواجش +تصاویر

سوتی جالب و خنده دار بهاره رهنما در سالگرد ازدواجش +تصاویر

سوتی جالب و خنده دار بهاره رهنما در سالگرد ازدواجش +تصاویر

 

 

shabgarde.tanha

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


mahtab11835
ارسال پاسخ

جالب بود