متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


برخی مواقع شیرین کاری برخی دامادهای کم سن وسال عواقب وحشتناکی را خلق می نماید. پسری که تصمیم گرفته بود در رختخواب لحظه ای لبخند بر لبان نامزدش بنشاند با سوختگی شدید از ناحیه دست روبرو شد. پسر جوان 15 ساله به نام دیلان کوسگرو هنگامی که تصمیم گرفت با ترقه نامزدش را لحظه ای شاد نماید به شدت از ناحیه انگشتان دست آسیب دید.

وی هنگامی که ترقه را زیر لحاف روشن نمود نتوانست آن را خاموش نموده و دچار سوختگی شدید از ناحیه انگشتان دست شد به طوری که هفت تا از استخوان های انگشتان دستانش دچار شکستگی شد. وی هنگامی که دید قادر به کنترل ترقه نیست فورا به گوشه اتاق رفت تا انرا خاموش نماید. دیلان می گوید: تنها به نامزدم ارین گفتم مقداری ترقه خریده ام. یکی از آن ها را از بسته بیرون آوردم تا به او نشان دهم.

ابدا قصد آسیب رساندن نداشتم تنها می خواستم لحظه ای شوخی و خنده نماییم. متوجه شدم که فیوز ترقه کار نمی کند و در حال سوختن بود. در حالی که آن را محکم گرفته بودم به گوشه ای از اتاق رفتم. ترقه منفجر شد و 7 تا از استخوانهای انگشت دستانم شکست.وی سریعا به بیمارستان کویین الیزابت منتقل شد. عمل جراحی او 4.5 ساعت طول کشید.

شیرین کاری پسر 15 ساله در رختخواب کار دستش داد +عکس

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


vahidkohnavard
ارسال پاسخ

بچه رو چه به این کارا

صبا
ارسال پاسخ

آخه بچه 15 ساله رو چه به ازدواج...همین میشه دیگه.
برو بچه پی ترقه بازیت!