متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران

  • عنوان خبر :

    دو روز پیش...

  • تعداد نظرات : 3
  • ارسال شده در : ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
  • نمايش ها : 417

طرح 2 فوریتی «اعاده اموال نامشروع مسئولان» در مجلس شورای

براساس این گزارش، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و شاندیز و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درحال جمع آوری امضا برای این طرح در صحن علنی مجلس است.
کم کم این طرح به امضای 120 نماینده مجلس رسید.
تعداد اعضای مجلس ۲۹۰ نفر
حمدباقر نوبخت سخنگوي دولت نيز به ايجاد هياهو براي اجراي يك طرح انتقاد كرد و در نشست خبري هفتگي خود با اهالي رسانه گفت اعاده اموال نامشروع مسئولان نیازی به سروصدا ندارد. وي ادامه داد با طرح اعاده اموال نامشروع مسولان موافق هستیم. الان هم دادستان هر نامشروعی را پیگیری کند. مطلع باشید همه ما در دولت همه اموال خود و خانواده را به قوه قضاییه داده‌ايم و در دولت دوازدهم هم همین کار انجام شد. ما استقبال می‌کنیم که همه این‌کار را انجام دهند و نیازی به سروصدا نیست.

یک ویژگی مهم طرح جدید نمایندگان نسبت به مصوبه مجمع

طبق طرحی که در سال 94 در مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از رفت‌و برگشت‌های میان مجلس و شورای نگهبان تصویب شد مقامات و مسئولان باید پیش و پس از تصدی یک پست دارایی و اموال خود را به قوه قضائیه اعلام کنند اما در طرحی که نمایندگان اخیراً تدوین کرده اند چند ویژگی نسبت به طرحی که نمایندگان در مجلس هفتم برای بررسی اموال نمایندگان تدوین کردند دیده می‌شود که در شاخص‌ترین این موارد می‌توان به بررسی اموال حدود 15 هزار مسئولی که  از دهه 60 شمسی تاکنون دارای پستی در جمهوری اسلامی بودند اشاره کرد که اگر مسئولی در این سال‌ها اموالی از طریق نامشروع به دست آورده‌ باشد باید به بیت‌المال بازگرداند.

______________________________

چندتا خانوم خانه دار مظلوم بودن گفتیم یه کارخونه بدیم بهشون

به زندگی با شوهراشون دلخوش باشن

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


محمد
ارسال پاسخ

اموالشون اگه برگردونن یکی دیگه صاحبش میشه این قانون مجازاته که یه کم نه خیلی شل میگیره ......این بریز وبه پاش ها همینجوری ادامه داره فعلا دارن میخورن وملت عزیز نظاره گر ............

mmiillaadd
ارسال پاسخ

بابا نشکنید قلم ها را

mmiillaadd
ارسال پاسخ

الان میان مارو یاد فشار از نواحی پهلو و سر در دوره های نه ده یازده دوازده میندازن