متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


فروشگاه اینترنتی آمازون اخیرا یک حوله را با قیمتی نجومی بر روی پایگاه خود قرار داده که با هیچ منطقی سازگار نیست. ایده پشت تولید برخی کالاها در بعضی از مواقع کاملا مایوس کننده است.
 
به گزارش ایندیپندنت، برخی از اختراعات و کالاهای تولید شده به درد هیچ کسی نمی‌خورد و آدم را به شک می‌اندازد که چرا اصلا چنین کالایی در بازار عرضه شده است. در ادامه با چند مورد این چنینی که به بازارهای کشورهای مختلف عرضه شده است آشنا خواهید شد.
 
موز پوست‌کنده شده

معلوم نیست تولیدکننده این محصول پیش خود چه فکری کرده بود. تمام خلاقیت او به این مسئله محدود شده بود که چند موز را بردارد و پوستشان را بکند، سپس آن‌ها در یک جعبه قرار دهد و یک سلفون روی آن بکشد. مگر این سلفون از پوست طبیعی موز مقاوم‌تر است؟!

بی‌خاصیت‌ترین کالاهای تولیدی بازار


سنگ مخصوص حیوانات خانگی

این سنگ با سنگی که در طبیعت پیدا می‌کنیم هیچ فرقی نمی‌کند! تنها زحمتی که تولیدکننده این محصول کشیده این است که سنگ را بسته‌بندی کرده و آن را در بازار عرضه کرده است. گری دال در دهه 70 میلادی هر کدام از این سنگ‌ها را یک پنی می‌خرید و همراه با یک دفترچه راهنما در یک جعبه کارتنی قرار می‌داد و سپس آن‌ها را با قیمت 4 دلار در بازار عرضه می‌دهد. در کمال ناباوری او میلیون‌ها دلار از این کار به جیب زد!
 

بی‌خاصیت‌ترین کالاهای تولیدی بازار


طناب زنی جامپ‌اسنپ

درست است که طناب زنی قلق خاص خودش را دارد و اگر آن قلق را ندانیم ممکن است موفق نشویم. این ورزش خیلی کالری می‌سوزاند اما به سختی‌اش می‌ارزد. ولی آیا سختی این ورزش باعث می‌شود که ما از محصول تولید شده جامپ‌اسنپ استفاده کنیم؟! فرض کنید یک طناب را برداشته و آن را از وسط بریده‌اید، سپس آن‌ها را می‌چرخانید تا فقط حس و حال تمرین طناب زنی را داشته باشید؛ یعنی دیگر لازم نیست با هر بار چرخش به هوا بپرید!
 

بی‌خاصیت‌ترین کالاهای تولیدی بازار


اپلیکیشن «من پولدار هستم»

این اپلیکیشن در فروشگاه آی‌تونز عرضه شد و قیمت آن 999.99 دلار بود. اپلیکیشن «من پولدار هستم» هیچ کار خاصی انجام نمی‌داد و فقط نشان می‌داد که شما آن‌قدر پول‌دار هستید که حاضر شدید نزدیک به هزار دلار بابت یک اپلیکیشن بی‌مصرف بپردازید. البته عمر این اپلیکیشن خیلی کم بود؛ فروشگاه اپ استور تنها یک روز پس از عرضه آن را حذف کرد.
 

بی‌خاصیت‌ترین کالاهای تولیدی بازار


تنگ همراه ماهی قرمز

سگ و گربه و پرنده‌ها جز محبوب‌ترین حیوانات خانگی هستند که می‌توان آن‌ها را بیرون برد، زیرا خودشان قادرند حرکت کنند. اگر لاک‌پشت را استثنا فرض بگیریم، جانوران دریایی اغلب قادر نیستند خارج از محیط آکواریوم زندگی کنند. اما یک تولیدکننده وسیله‌ای را عرضه کرد که با آن افراد می‌توانند ماهی قرمز یا ماهی‌های دیگر خود را در بیرون از خانه مانند پارک همراه خود ببرند.

بی‌خاصیت‌ترین کالاهای تولیدی بازار


قرص طلا

قیمت این قرص‌ها 425 دلار بوده و «روده‌های شما را پر از طلا می‌کند!» البته نباید شعار این محصول را جدی گرفت، زیرا فقط مدفوع درخشانی خواهید داشت و نه هیچ چیز دیگر!

بی‌خاصیت‌ترین کالاهای تولیدی بازار


چتر مخصوص کفش

این محصول در بازار ژاپن عرضه شد و نامش نیز «چیندوگو» بود. هدفش تولید چیندوگو این بود که هنگام باران مانع خیس شدن کفش‌های شما بشود؛ البته بماند که زمان وزش بادهای شدید خود اسباب دردسر را برای شخص فراهم می‌کرد.
 

بی‌خاصیت‌ترین کالاهای تولیدی بازار


زین پدرانه!

توضیحی برای این محصول وجود ندارد جز این که بگوییم: «پدر بیچاره...»
 

بی‌خاصیت‌ترین کالاهای تولیدی بازار


میله نگه داشتن ctrl+alt+del

زمانی بود که رایانه‌ها هنوز در اول راه خود بودند خیلی زیاد هنگ می‌کردند. البته نگه‌داشتن سه دکمه کنترل و آلت و دیلیت کار سختی نیست، ولی تولیدکننده این محصول فکر می‌کرد که شاید این محصولش در بازار بگیرد! البته این محصول در سال 1994 تولید شده بود.

بی‌خاصیت‌ترین کالاهای تولیدی بازار

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


hossein0011
ارسال پاسخ

عالی

mona_rt
ارسال پاسخ

مرسی عزیزم.مفید بود