متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


 

جالبترین واقعیت ها در مورد پیتزا !! +عکس
پیتزا در بسیاری از مناطق دنیا به عنوان یک غذای سریع، بسیار دوست داشتنی است. هر چند پخت آن بسیار مهم است، اما در شرایط عادی پخت هم ،غذای خوشمزه ای محسوب می شود.


5 مطلب جالب و خواندنی از این غذای محبوب را با هم می خوانیم:


1.    بزرگترین پیتزایی که تا به حال طبخ شده

 


در 8 دسامبر سال 1990 رکور به یاد ماندنی از پخت بزرگترین پیتزا جهان توسط  " پیک ان پی هایپر مارکت" در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی به ثبت رسید. قطر این پیتزا 37.4 متر اندازه گیری شد. برآورد شده است که 500 کیلوگرم پودر پیتزا، 800 کیلوگرم پنیر و 900 کیلوگرم گوجه فرنگی در آن به کار رفته است!

 


2.    بیشترین مسافتی که برای تحویل یک پیتزا طی شده است

جالبترین واقعیت ها در مورد پیتزا !! +عکس

کلاگ دامینو افتخار داشته است تا 16950 کیلومتر را برای تحویل پیتزای مخصوص سبزیجات از خیابان فلتهم لندن تا خیابان 30 رامسی ملبورن در استرالیا طی کند و بدین ترتیب رکورد طولانی ترین تحویل غذا را به ثبت برساند. این تحویل غذا دو روز به طول انجامیده است. البته پیتزا در این مدت فریز بوده است.

 


3.    گران ترین پیتزای جهان

جالبترین واقعیت ها در مورد پیتزا !! +عکس


دامنیکو کرولا گرانترین پیتزای جهان را با خوراک ها گران قیمت از جمله گوشت گوزن،سس گوجه مخصوص، ماهی قزل  آلا دودی اسکاتلندی، خرچنگ تازه و ترد و خاویار پخت کرده است. این پیتزا برای تامین هزینه های  خیرات در حراجی به قیمت 3000 دلار به فروش رفت.

 


4.    عجیب ترین پیتزای جهان

جالبترین واقعیت ها در مورد پیتزا !! +عکس


اگر احیانا به دنبال عجیب ترین پیتزا جهان به لحاظ محتوایش بودید در نیویورک و رستوران نینو بلیزیما سراغ آن را بگیرید. شما با پرداخت هزینه گزاف 1000 دلار و یا 125 دلار برای یک برش پیتزا می توانید دست خود را زیر یک پیتزای لوکس که محتوایش انواع خاویارهای دنیا ، خرچنگ تازه و پیاز و خامه بگیرید و میل کنید. البته شاید با شرایط بد اقتصاد امروز بهتر باشد به یک برش آن راضی باشید، البته اگر به این رستوران رسیده باشید.


5.    زنی هست در جهان که هیچ چیز جز پیتزا نمی خورد!

جالبترین واقعیت ها در مورد پیتزا !! +عکس

 

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


masoud1371
ارسال پاسخ

وای دهنم آب افتاد..............

دلم ب تاپ تاپ افتآآآآآآآآآآآآآآآآآد