متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


دیروز اپل اولین دستگاه پوشیدنی خود یعنی اپل‌واچ را معرفی کرد و مقداری از ویژگی‌های این دستگاه را توضیح داد، اما خیلی از ویژگی‌های این ساعت مچی هنوز ناگفته باقی مانده است.

اپل واچ

اپل واچ

این ساعت ضد آب است و با قرار گرفتن زیر باران یا خیس شدن‌های ناگهانی دچار مشکلی نخواهد شد، اما قبل از این که به استخر یا حمام بروید باید آن را در بیاورید. کاربران می‌توانند از آیفون‌شان برنامه‌های مورد نیاز را به ساعت اپل انتقال بدهند، با نگه داشتن انگشت بر روی نمایشگر دستگاه می‌توانید آیکون‌ها را دسته بندی کنید، همانطور که در آیفون این کار را انجام می‌دهید.

همچنین قابلیتی به نام ping my iPhone وجود دارد که وجود دارد که با استفاده از آن در آیفون صدایی ایجاد می‌شود تا بتوانید جای آیفون تان را پیدا کنید. در نهایت آخرین ویژگی مربوط به نسخه‌ی طلایی این ساعت است که در بسته‌بندی مجهز و شیک مانند بسته‌بندی‌های جواهر همراه شارژر القایی توزیع می‌شود. به دلیل القایی بودن این ساعت فقط کافی‌ست شب‌ها آن را در جایگاه شارژر بگذارید و صبح از ساعت شارژ شده استفاده کنید. قابلیت‌های دیگر ساعت اپل شامل پرداخت الکترونیک Apple Pay ، پخش موزیک از طریق بلوتوث و دسترسی به بعضی از برنامه‌ها است. ساعت اپل از سال آینده‌ی میلادی با قیمت 350 دلار و بالاتر ارائه خواهد شد.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


Tom Cat
ارسال پاسخ

چقدر جالب مرسی

julio
ارسال پاسخ

این چیزای اشرافی به گروه خونی ما نمیخوره

_SahaR_
ارسال پاسخ