متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


زمان پایان دادن به روابط عاشقانه

همه توانایی تان را گذاشته اید. حتی مشاوره را هم امتحان کردهاید. فکر میکنید شاید باید رابطه را برهم بزنید و بااینکه هنوز مشکلاتتان درست نشده اما مطمئن نیستید که ترک رابطه بهترین کاری است که باید انجام دهید.

اینجا به شما میگوییم که چه زمان وقت برهم زدن یک رابطه است تا بفهمید که ترک رابطهای که در آن هستید تصمیم درستی است یا خیر.

دکتر دنیس نیدر (Dennis Neder) نویسنده کتاب “Being a Man in a Woman’s World” میگوید، تازمانیکه بچهای درمیان نباشد، وقتی دیگر هیچ سود متقابلی وجود نداشته باشد

زمان برهم زدن رابطه است. او میگوید، "اگر آنچه که میخواهید یا نیاز دارید را از بودن با کسی به دست نمیآورید، زمانش رسیده که رابطه را ترک کنید."

بااینکه خیلیها این طرزفکر را خودخواهانه میپندارند اما دکتر نیدر اعتقاد دارد که وقتی نیازهای یکی از طرفین برآورده نمیشود، آن رابطه برای هر دو آنها خوب نیست.

بهتر است که رابطهایی پیدا کنید که به دردتان بخورد و نیازهایتان را برآورده کند تا اینکه خود را در رابطهای گرفتار کنید که مایه نارضایتیتان است.

دکتر نیدر میگوید، "همه ما آدمهایی را میشناسیم که در روابطی ناسالم گرفتار هستند، اما هیچکدام از طرفین نمیتوانند یا نمیخواهند که آن رابطه را ترک کنند.

این افراد همه انرژی خود را برای ادامه دادن یک رابطه بی حاصل تلف میکنند. زندگی کوتاهتر از این است که وقتتان را اینطور تلف کنید.

" به نظر دکتر نیدر، روابط آدمها باید موجب تقویت زندگی آنها شود. مشکل اینجاست که خیلیها برای تقویت زندگی دیگران، دست از زندگی خود میکشند.

باید تصمیم بگیرید که به کجا میروید و بعد کسانی را پیدا کنید که با شما همراه باشند. دکتر نیدر توصیه میکند، "قبل از شروع هر رابطه ای، بیشتر درمورد اینکه دنبال چه هستید فکر کنید." با این روش احتمال اینکه روابطی سالم داشته باشید بیشتر خواهد بود

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


Monica92
ارسال پاسخ

موافقم

vareshbaran
ارسال پاسخ

عالی بووود موافقم کاملا درسته ....وقتی بچه ای نیس همه چی تموم شه بهتره ..

perle
ارسال پاسخ

daghighan
me30 az entekhabe khobet

мя_κıпɢ
ارسال پاسخ

ممنون