متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


Perchè No (فلورانس، ایتالیا) بهترین بستنی فروشی معروف دنیا

ایتالیا یکی از جاهای معروفیه که بستنی هاش حرف نداره! در ایتالیا میتونی از طعم بی نظیر بستنی ها و دسرهاش نهایت لذت رو ببری. Perchè No یکی از بهترین بستنی فروشی‌ های معروف در این کشور است که در شهر فلورانس واقع شده. مزه بستنی های این شهر در نوع خودش فوق العاده است. بدون شک ایتالیا خوشمزه ترین و خاص ترین بستنی ها رو در تمام دنیا درست می کنه! و برای همین هم رتبه اول رو کسب کرده. یه نوع بستنی معروف و خوش طعم در ایتالیا وجود دره که اسمش  ژلاتو Gelato است، در واقع این بستنی با بافتی بسیار نرم تهیه میشه که وقتی اون رو میخوری به راحتی در دهنت آب میشه. بهت پیشنها میکنم اگه سفری به ایتالیا داشتی، چشیدن طعم بی نظیر این بستنی رو فراموش نکنی.

2. Vaffelbageriet (کپنهاگ، دانمارک) خوشمزه ترین بستنی فروشی دنیا

Vaffelbageriet (کپنهاگ، دانمارک) خوشمزه ترین بستنی فروشی دنیا

Vaffelbageriet یکی از پرطرفدارترین بستنی‌ فروشی های کپنهانگ دانمارک است که در یک پارک تفریحی قرار داره که بستنی‌ های بی‌ نظیر و لذیذی داره. یکی از محبوب ترین بستنی ها در Vaffelbageriet یک وافل مخروطی پر از بستنی، تکه‌های کیک، شکلات و نوعی شربت مخصوص است که عاشقان بسیاری رو شیفته خودش کرده! این بستنی فروشی جزو 10 بستنی فروش معروف دنیا است.

3. هتل A’jia (استانبول، ترکیه) بستنی فروشی خوش طعم در دنیا

هتل A’jia (استانبول، ترکیه) بستنی فروشی خوش طعم در دنیا

اگه میخوای یه سفر رمانتیک و زیبا رو تجربه کنی و در کنارش از خوردن دسر و بستنی لذت ببری، بهت پیشنهاد میکنم که از خوردن یک بستنی خوش‌ طعم در کنار تنگه بسفر در یک شب تابستانی در شهر استانبول غافل نشی! هتل A’jia یکی از بهترین هتل‌ ها برای تست طعم و مزه بی‌ نظیر دوندورما (dondurma)، بستنی ترکیه‌ای است. این بستنی فروشی تونسته خوش طعم ترین بستنی ها رو درست کنه و از محبوبیت خاصی برخوردار بشه.

4. Glacé (سیدنی، استرالیا) از بهترین بستنی فروشی های دنیا

Glacé (سیدنی، استرالیا) از بهترین بستنی فروشی های دنیا

Glacé یکی از بهترین بستنی فروشی‌ های دنیا است که در شهر سیدنی در استرالیا قرار داره. از بستنی‌های معروف Glacé میشه به بمب آلاسکا یا بیکد آلاسکا (Baked Alaska) اشاره کرد که از بستنی وانیلی، تمشک و کمی پوست لیمو و کیک تهیه میشه. به نظر میرسه طعم این بستنی بی نظیر و فوق العاده باشه. به امتحانش می ارزه!

5. Ice Cream City (توکیو، ژاپن) بستنی فروشی لذیذ و خوشمزه

Ice Cream City (توکیو، ژاپن) بستنی فروشی لذیذ و خوشمزه

Ice Cream City اسم یه بستنی فروشی در توکیو است که با دیدن بستنی هاش حتما انگشت به دهن می مونی!! در این شهر میتونی شاهد 300 نوع بستنی با مزه های عجیب و غریب باشی!! در اینجا میتونی بستنی هایی با طعم های مختلف ببینی که احتمالا حتی اسمشون هم نشنیدی! بستنی‌ هایی با طعم عروس دریایی، زبان گاو، کوسه، گوشت اسب، کاری و حتی جوهر اختاپوس!  اما اگه دنبال چیزی چالش برانگیز هستی، حتما بستنی مار رو امتحان کن! راستی تا به حال چنین بستنی هایی رو امتحان کردی؟

6. Heladeria Cadore (بوئنوس آیرس، آرژانتین) از بستنی فروشی های خوش طعم

Heladeria Cadore (بوئنوس آیرس، آرژانتین) از بستنی فروشی های خوش طعم

Heladeria Cadore جزو بهترین بستنی‌ فروشی های معروف دنیا است که در شهر بوئنوس آیرس در آرژانتین قرار داره. این بستنی فروشی طعم های خوشمزه و بی نظیری داره که با خوردنش حتما جذب بستنی هاش میشی. این بستنی فروشی جزو محبوب ترین و بهترین بستنی فروش های دنیا است.

7. Devon House (کینگستون، جامائیکا) بستنی فروشی عجیب و خوشمزه

Devon House (کینگستون، جامائیکا) بستنی فروشی عجیب و خوشمزه

Devon House یکی از مشهور ترین بستنی فروشی‌ ها در شهر کینگستون در جامائیکا است که در اینجا میتونی تنوع رنگارنگی از بستنی های خوشمزه رو ببینی. در این مکان ۲۷ نوع بستنی با طعم مختلف و بی‌ نظیر  وجود داره که ترکیباتش محلی و خاص است. Devon House بهترین بستنی فروش معروف دنیا است.

8. Bombay Ice Creamery (سانفرانسیسکو ، آمریکا) از بهترین بستنی فروشی های پرطرفدار

Bombay Ice Creamery (سانفرانسیسکو ، آمریکا) از بهترین بستنی فروشی های پرطرفدار

بستنی‌ فروشی Bombay Ice Creamery یکی از بهترین بستنی فروشی‌ های هندی در سانفرانسیسکو است. محبوب‌ترین بستنی در اینجا نوعی بستنی است که از ترکیبات هل، چای چینی، زعفران، رز و زنجبیل تهیه میشه. البته بستنی کولفی (Kulfi) که از بستنی‌ های مخصوص کشور هند است، در این بستنی‌ فروشی  پیدا میشه و این نوع بستنی خیلی مقوی و پر از آجیل است که طرفداران  زیادی هم داره.

9. Ted Drewes Frozen Custard (سنت لوییس، آمریکا) با بستنی های بی نظیر

Ted Drewes Frozen Custard (سنت لوییس، آمریکا) با بستنی های بی نظیر

بستنی‌ فروشی Ted Drewes Frozen Custard با بستنی‌ های بی‌ نظیرش در شهر سنت لوییس در ایالت میزوری قرار داره. ترکیبات اصلی بستنی‌ ها در این بستنی فروشی، خامه تازه، تخم مرغ و شکر است. این مکان مشتری های پر و پا قرص زیادی داره و از طعم و شکل بی نظیر بستنی هاش لذت میبرن. جالبه بدونی که این بستنی خورها برای طعم و شکل بستنی‌ ها اسم «پسر عموی مهربان» گذاشتن!!

10. Capogiro Gelato (فیلادلفیا، آمریکا) از برترین بستنی فروشی های مشهور در دنیا

Capogiro Gelato (فیلادلفیا، آمریکا) از برترین بستنی فروشی های مشهور در دنیا

بستنی‌ فروشی Capogiro Gelato یکی از برترین بستنی فروشی‌ ها در آمریکا است که شعبه های مختلفی داره. این بستنی فروشی هم طرفدارای زیادی داره و مشتری هاش معتقدن که بستنی های این مکان طعم فوق‌ العاده ای داره و ژلاتوهای اون رو حتما باید تست کرد چون در هیچ جای دنیا چنین طعمی رو پیدا نخواهی کرد!! Capogiro Gelato برترین و خوش طعم ترین بستنی فروش معروف دنیا است.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


Tom Cat
ارسال پاسخ

elaheh_62 :
:)

سپاس

Tom Cat
ارسال پاسخ

Negin_A :
{12}

ممنون

elaheh_62
ارسال پاسخ
Negin_A
ارسال پاسخ