متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


                                                                                             بسم الله الرحمن الرحيم ...

                                     معجزه اي ديگر در اثبات حقانيت قران و حضرت محمد ص و دين اسلام و از همه مهمتر خدا

 

 

اقیانوس شناسان به تازگی کشف کرده اند که وقتی دو دریا به هم می رسند با یک دیگر ترکیب نمی شوند آب دو دریای همسایه به دلیل وجود نیروی کشش سطحی ترکیب نمی شوند.

آب دریاهای مختلف غلظت های متفاوتی با هم دارند.و کشش سطحی ایجاد می کنند گویی که دیواره نازکی بین آن دو برپا شده است.

در اقیانوس اطلس جریان آب شیرینی وجود دارد که آن را گلف استیریم می نامند این جریان عظیم از سواحل آمریکای مرکزی حرکت می کند و سراسر اروپا را طی می کند و به سواحل اروپای شمالی می رسد.عرض این جریان 150 کیلومتر و عمقش حدود 800 متر و سرعتش 160 کیلومتر می باشد.و حرارت آن با آبهای اطرافش 10 تا 15 درجه تفاوت دارد و در آنجا هزاران کیلومتر آب وجود دارد که با آبهای اطراف خود مخلوط نمی شوند.و در آنها موجودات زنده هم زندگی می کنند.(در هر دريا موجودات مختلفي زندگي ميكنند كه هيچ كدام نميتوانند در درياي ديگر زندگي كنند)

این خاصیت در بسیاری از رودخانه ها از جمله رودخانه های کشور خودمان نیز وجود دارد.

                      

همچنین در کشور مصر نیز هیئتی اکتشافی از دانشگاه مصر دریافتند که آبهای خلیج عقبه از نظر خواص شیمیایی و فیزیکی با آبهای دریای احمر تفاوت دارند و با آن مخلوط نمی شوند همچنین در جایی که دریای احمر به اقیانوس هند می رسد نیز این خاصیت وجود دارد.

این پدیده در دریاری مدیترانه و اقیانوس اطلس که در تنگه جبل الطارق به هم می رسد دیده می شود اما به دلایلی مانند دما میزان شوری و شیرینی از هم جدا می شوند.

                        

 

تصویر مربوط به تنگه جبل الطارق است که 13 کیلومتر بین دریای مدیترانه و آتلانتیک مرز وجود دارد که از همدیگر جدا می شوند و از هم جدا نمی شوند.

در شهر توریستی اسکاگن در دانمارک در جایی که دریای بالتیک و شمالی به هم می پیوندند این پدیده دیده می شود.

در سوره الرحمن آیات 19-20-21-22 به این موضوع اشاره شده است:

مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیانِ (19) بَیْنَهُما بَرْزَخٌ لا یَبْغِیانِ (20)  فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (21) یَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (22)


19. دو دریا را به گونه ای روان کرد که با هم برخورد کنند.20. اما میان آن دو حد فاصلی است که به هم تجاوز نمی کنند.21. پس کدامین نعمتهاى پروردگارتان را انکار مى‏کنید؟22. از آن دو، مروارید و مرجان خارج مى‏شود.


بیشترین دلیلی که باعث وقوع چنین پدیده ای می شود غلطت شوری و شیرینی دریاهاست که باعث جلوگیری از ترکیب آنها می شود در آیات دیگری از قرآن نیز بطور دقیق به این موضوع اشاره شده است:


سوره مبارکه فرقان آیه 53:


« و هو الذی مَرَجَ البحرینِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَینَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»


 و اوست کسی که دو دریا را موج زنان به سوی هم روان کرد این یکی شیرین و آن یکی شور و تلخ است ومیان آندو حریمی استوار قرار داد.


سوره مبارکه فاطر آیه 12:


وَمَا یَسْتَوِی الْبَحْرَانِ هَذَا عَذْبٌ فُرَاتٌ سَائِغٌ شَرَابُهُ وَهَذَا مِلْحٌ أُجَاجٌ وَمِن کُلٍّ تَأْکُلُونَ لَحْمًا طَرِیًّا وَتَسْتَخْرِجُونَ حِلْیَةً تَلْبَسُونَهَا وَتَرَى الْفُلْکَ فِیهِ مَوَاخِرَ لِتَبْتَغُوا مِن فَضْلِهِ وَلَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ


 این دو دریا یکسان نیستند: یکی آبش شیرین و گواراست و یکی شور و تلخ، از هر دو گوشت تازه می خورید، و از آنها چیزهایی برای آرایش تن خویش بیرون می کشید و می بینی که کشتی ها برای یافتن روزی و غنیمت، آب را می شکافند و پیش می روند، باشد که سپاسگزار باشی


سوره مبارکه نمل آیه 61:


اَمَّنْ جَعَلَ الْاَرْضَ قَرَارًا وَ جَعَلَ خِلالَهَا اَنْهَارًا وَ جَعَلَ لَهَا رَوَاسِیَ وَ جَعَلَ بَینَ الْبَحْرَیْنِ حَاجِزًا ءَاِلهٌ مَعَ اللهِ بَلْ اَکْثَرُهُمْ لَا یَعْلَمُونَ ﴿61﴾


[آیا شریکانى که مى‏پندارند بهتر است‏] یا آن کس که زمین را قرارگاهى ساخت و در آن رودها پدید آورد و براى آن، کوه‏ها را [مانند لنگر] قرار داد، و میان دو دریا برزخى گذاشت؟ آیا معبودى با خداست؟ [نه،] بلکه بیشترشان نمى‏دانند.

                   

 

                    

 

                        

در تصوير  هاي بالا بدون هيچ گونه حقه كامپيوتري شما مرز بين دو دريا رو مشاهده ميكنيد ...

فقط در اتمام اين مطلب چندتا سوال ازتون ميكنم و جوابش با خودتون ....

اول اين كه اين كه درياها با هم قاطي نميشن رو همين چند سال اخير فهميدن..يعني با وجود اين همه ماهواره و امكانات و كشتي كه هر روزه داشتن از روي همين درياها رد ميشدن براي تجارت و هزار جور كار ديگه .. تازه متوجه شدن كه قضيه چيه .. ولي اين مطلب رو 1400 سال پيش حضرت محمد ص در چندتا ايه بيان كرده بودن .حضرت محمد ص سواد نداشتند..و در اون جايي كه زندگي ميكردند بيابان بود و همه در دوران جاهليت بودن ..زماني كه همه دختران رو زنده به گور ميكردن و در بيابان ها به دنبال خار و شتر ميگشتند..در اين زمان پيامبري كه هيچ سوادي نداشت .. و هيچ تجيهزاتي هم نداشت ..مياد و اينقد موشكافانه جدايي درياها رو بيان ميكنه .. ايا به نظر شما اين موضوع اتفاقيه ؟؟

آيا واقعا حضرت محمد ص شانسي اين حرفارو زده ؟؟‌

ايا اين همه نكته علمي و پزشكي كه تازه داره يكي يكي با پيشرفت علم به روي اين همه ادم باز ميشه و مردم ميفهمن كه حقيقت قران و اسلام چيه .. واقعا اتفاقي ميشه ؟؟به نظر شما  اين مرد بي سواد اين همه اطلاعات رو از كجا اورده بود ؟؟؟ ايا جز اينه كه يك نفر كه همه علوم رو ميدونه تا قيامت .. بهش گفته و اون هم به ما گفته ؟؟؟ اون ي نفر كيه ؟؟ ايا جز خدا كسي ميتونه باشه ؟؟؟؟ :)

اميدوارم حقانيت دين اسلام كه دارنده اين كتاب حق هست و همچنين حقاينت حضرت محمد ص و قران و خدا براي شما اثبات بشه ... قضاوت با خودتون ..

برگرفته از سايت روبه رو :   سايت مورد نظر

 

منتظر بلاگ هاي بعدي باشيد .... يا حق

 

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


hasmik
ارسال پاسخ

ممنون............عجیبه واقعا.....

hasmik
ارسال پاسخ

ممنون............عجیبه واقعا.....

hasmik
ارسال پاسخ

ممنون............عجیبه واقعا.....

Ali6320
ارسال پاسخ

عالی بود دادش

Tom Cat
ارسال پاسخ

زیبا و عالی.
مرسی

rahgozar71
ارسال پاسخ

Zohre19 :
فقط همين رو ميتونم بگم معركه بود

همين...

ممنون از حضورتون ....

Zohre19
ارسال پاسخ

فقط همين رو ميتونم بگم معركه بود

همين...

кнαησσм gσℓ
ارسال پاسخ

عالـــــــــــــــــــــی بود

مريم
ارسال پاسخ

خيلي زيبا

maryam1352
ارسال پاسخ

ممنون دوست عزیز جالب بود

rahgozar71
ارسال پاسخ

amir_1994 :
دمت گرم داشی واقعا عالی بود ۰
داداش خدا یدونست ولی نمیدونم چرا منو تنها گذاشته...واقعا نمیدونم...

داداش .. خدا كسي رو تنها نميگذاره ..خلاصه جواب ميدم بهت .خدا دو نوع سختي به بنده هاش ميده ..

اوليش براي اينه كه بنده هاشو درجشونو بالا ببره پس با سختي امتحانشون ميكنه و اين توي زندگي هاي روز مره ما هم هست ..اگر بخواي امتحان مدرسه قبول بشي بايد خوب بخوني..اما براي كنكور بايد صد برابر تلاش كني..حالا ايا كسي كه ميخواد به خدا برسه ..نبايد به خودش سختي بده و لذت هاي دنيايي رو كه چشم ادم رو كور ميكنه از خودش دور كنه ؟؟؟؟البته اين نوع سختي براي اون بنده هاييه كه هر لحظه ميخوان به خدا نزديكتر بشن..و چون خود خدا پشتشونه اين سختي ها براشون از عسل شيرين تره ..مثل كسي كه ميخواد بره كاري كنه و يكي پشتشه و خيلي قويه و اين ادم دلشو به ايني كه پشتشه خوش ميكنه و ميره جلو در حالي كه اگه اين ادم رو پشتش نداشت شايد ي قدم هم نميتونست بزنه ..

و نوع دوم بلاها ..براي بنده هاييه كه هنوز خدا خيلي دوسشون داره ..و براي جبران گناهانشونه ...عذاب اون دنيا اينقدر سخته كه هر كسي ارزو ميكنه بياد توي دنيا و از صب تا شب زنده زنده بدنشو با قيچي تيكه تيكه كنن.. پس خدا وقتي بندش توي اين دنيا خطايي ميكنه توي همين دنيا عذابش ميده تا اينكه كارش به اون دنيا نكشه.. پس اين هم از عشق خدا هست به بندش.. مثل مادري كه وقتي بچش خطايي ميكنه تنبيهش ميكنه تا ديگه اون خطارو تكرار نكنه. ايا اين از عشق مادره يا از نفرتش؟؟؟

البته كسايي هستن كه ديگه اينقدر به گناه اصرار دارن كه خدا ولشون ميكنه و اينقدر از دنيا بهشون ميده كه هيچ وقت دهنشون رو باز نكن و خدا روصدا بزنن اين ادم ها كسايي هستن كه شكر نميكنند ..اگر داشته باشن ميگن به به دنيا دوروزه استفاده كن و اگر مشكلي براشون پيش بياد ميگن خدايي نيست اگر بود اينقدر سختي نبود..پس خدا اينقدر بهشون ميده كه دهنشون رو باز نكنن..تا جايي كه ديگه حسابشون رو يك جا صاف كنه..

نتيجه اينكه اگر سختي بهت داده..اگر مشكلي داري.. اميدتو از دست نده .. گاهي چيزي از خدا ميخواي.. فك ميكني به صلاحته ..ولي نيست..براي همينم خدا چون دوست داره بهت نميده ولي جوابشو بعدا بهت ميده كه بفهمي اين كار به ضررت بود اگر ميشد...من و تو عقلمون فقط امروز رو ميبينه نه فرداها رو .. ولي خدا تا اخرو ميبينه .پس هيچ وقت نگو خدا ولم كرده ..بلكه خوشحال باش كه اينقد بهت نزديكه .. خدا توي دلاي شكسته هست ..هر كه در اين بزم مقرب تر است .جام بلا بيشترش ميدهند .. ادم اگر در رفاه باشه هيچ وقت خدارو صدا نميزنه. سختيه كه ادم رو به ياد خدا ميندازه ..

توي سختي هات توكل كن بهش و اميد داشته باشه و صبر كن .. و هر دعايي ميكني بگو خدايا راضيم به رضاي تو.. من اينو ازت ميخوام ولي اگر صلاحمه بهم بده و اگر نيست نده ..
اينجوري توي سخت ترين شرايط هم ميتوني تحمل كني .. و هيچ وقت نگذار اين فكرا از خدا دور و نااميدت كنه .. يا علي

amir_1994
ارسال پاسخ

دمت گرم داشی واقعا عالی بود ۰
داداش خدا یدونست ولی نمیدونم چرا منو تنها گذاشته...واقعا نمیدونم...

arsalan1
ارسال پاسخ

فتبارک الله احسن الخالقین

tanhaa20
ارسال پاسخ

تبارک الله احسن الخالقین
ممنون

rahgozar71
ارسال پاسخ

ayeh26 :
تبارک الله احسن الخالقین
ممنون داداشی
عالی بود

خيلي ممنون آبجي ... لطف كردي كه اومدي .. زنده باشي

rahgozar71
ارسال پاسخ

zahra114 :
اطلاعات بالایی خیلی جالب بود
عکس های آخری فیلمش رو دیده بودم واقعا عجیب بود
ممنون از بلاگ خوبتون

تشكر از حضور گرمتون ... لطف كردين

Ayeh
ارسال پاسخ

تبارک الله احسن الخالقین
ممنون داداشی
عالی بود

zahra114
ارسال پاسخ

اطلاعات بالایی خیلی جالب بود
عکس های آخری فیلمش رو دیده بودم واقعا عجیب بود
ممنون از بلاگ خوبتون

mona_rt
ارسال پاسخ

ممنون ..زیبا بود

Mahsa77
ارسال پاسخ

خعــــــــــــــــــــــــلی زیبا و جالب

fatemeh71
ارسال پاسخ

جز خدای یکتا خدایی نیس

rahgozar71
ارسال پاسخ

NoooooshiiiiiiN :
ممنون
خیلی جالب بود

تشكر از حضورتون ...

NoooooshiiiiiiN
ارسال پاسخ

ممنون
خیلی جالب بود

rahgozar71
ارسال پاسخ

ممنون از حضورتون .. خوشحالم كردين با اين نظراتتون ..

ebi32366
ارسال پاسخ

چقدر جالب

واقعا قرآن معجزست

ORMAJD
ارسال پاسخ

تبارك الله احسن الخالقين

peyman6969
ارسال پاسخ