متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


بسم تعالی




سلام خدمت تمامی بازدیدکنندگان شبکه اجتماعی همخونه.


به روز رسانی :

با توجه به درخواست بالای شما عزیزان مبنی بر پایدار بودن شبکه اجتماعی همخونه این شبکه پابرجا خواهد ماند ، تیم مدیریتی همخونه از تمامی شما عزیزان تشکر میکند و امید داریم که بتونیم این شبکه رو با کمک هایی که شما عزیزان میکنید بتونیم مانند سال های قبل پایدار نگهداریم . متاسفانه ما با مشکل مالی جهت مدیریت سایت مواجه شدیم و با توجه به فشار هایی که بهمون چه از قبل و چه حال حاضر رومون بوده این تصمیم بر خلاف میل باطنی مدیران گرفته شده بود اما با کمک چندی از کاربران سایت تونستیم مبالغی رو جمع آوری کنیم که بتونیم همچنان سایت رو داشته باشیم و خواهشمندیم که این کمک ها همچنان پابرجا بمونه چونکه این مبالغ کاملا از درآمد های شخصی ما جدا هستش و اگر کمکی هم میشه این کمک به صورت 100٪ خرج سایت خواهد شد و تیم مدیریتی در این مورد کاملا مصمم خواهد بود.

متاسفانه چه دولت و چه شرکت های خصوصی حمایتی در این زمینه از ما ندارند و ما بسیار خرسند هستیم که چنین کاربرانی داریم که میتونن در شرایط بحرانی کمک حال سایت خودشون باشند ، البته راه های درامد زایی برای مدیران باز بوده اما ما هیچوقت دوست نداشتیم کاربرانمون رو تحت فشار استفاده از امکانات سایت قرار بدیم و ماهیت درآمد زایی این شبکه های چیز دیگریست که متاسفانه در کشور به آن بهایی داده نمی شود و کم ارزش خطاب می شود.

خیلی از کاربران به مدیران پیام داده بودند که به چه صورت میتونن کمک حال ما باشند که ما ۲ بخش رو برای اینکار راه اندازی کردیم .

دوستانیکه علاقه مند هستند همراه با کمک خودشون از عضویت ویژه سایت بهره ببرند میتونن از طریق مراجعه به این قسمت نسبت به خرید عضویت ویژه اقدام بفرمایند.

و آن دسته از دوستانیکه تمایل دارند مبالغ بیشتری واریز کنند میتونن از این قسمت نسبت به پرداخت وجه اقدام بفرمایند.

 




دنیا محل گذر است، این ماهیت خلقت است و بی‌کم و کاست انجام خواهد شد. هیچ آمده‌ای تا ابد نخواهد ماند ، دنیا محل عبور است و ما دائماً در حال مرور.


گاهی ناملایمات، باعث می‌شود، آدمی از جایی کوچ و در جایی دیگر مقیم شود و یا حتی نا امید شود.


هر آمدنی را رفتنی است که باید به آن گردن نهاد. امیدوارم روزگاری برسد که همه آمدن و رفتن‌ها خوشایند آدمی باشد، اما این آرزویی است دست نیافتنی!


حدود ۶ سال پیش سه جوان با هدف توسعه و ترویج شبکه های اجتماعی بومی تصمیم بر احداث یک شبکه به نام همخونه کردیم،ابتدا علت انتخاب این اسم تداعی کردن یک محیط آزاد و خودمانی بود و دوست داشتیم فارغ از هرگونه جو حاکمیتی که در آن زمان بسیار شدید بود یک محیط صمیمی را برای کاربران ایجاد کنیم،پس از آنکه چندین بار تلاش برای راه اندازی سایت و مواجه شدن با باگ ها و نداشتن اطلاعات کافی برای شروع اولیه در زمینه رفع باگ ها بلاخره بعد از حدوداً چهار بار دُون شدن سایت وتلاش شبانه روزی تیم مدیریت همخونه،سایت به صورت رسمی شروع به آغاز کار خودکرد.


این شبکه با رشد باورنکردنی شروع به دریافت یوزر کرد و بعد از گذشت یکسال به علت اینکه تعداد نفرات (همزمان) آنلاین بالاتر‌ از ۲۰۰ نفر بود مجبور به محدود کردن قابلیت های سایت شدیم ، و به علت نداشتن دید کسب و کاری و نداشتن تجربه با مشکلات مالی مواجه شده بودیم البته اسپانسر بود اما چون تجربه اسپانسری خوبی نداشتیم هیچوقت سمت اسپانسر نرفتیم و محدود کردن تنها راه حل…


برای کنترل ازدحام سایت‌ با توجه به میزان درآمد و دانسته های آن زمانمون بود.


مدیران شبکه های اجتماعی به جرات مظلوم ترین قشر وبمستران هستند که هیچ توجهی به اونها نمیشه ،در طی سال ها فعالیت فشار های زیادی از طرف فیلترینگ به ما وارد شد، به ما تهمت زده شد ، مارو تهدید کردن ، مارو مورد تمسخر قراردادن ، انواع عناوین رو به ما نسبت دادند ! جواب ما فقط سکوت بود.


متاسفانه در دولت گذشته فشار بسیار زیادی از طرف فیلترینگ روی ما بود و ما مجبور به اطاعت از دستورات بودیم ، هرچند ما کار خلاف عرفی انجام نمیدادیم ولی نیاز جامعه رو خیلی خوب حس کرده بودیم و میخواستیم با یک آینده نگری به موفقیت دست پیدا کنیم اما متاسفانه به جای حمایت ، پاسخ ما تهدید بود.ما با توجه به پیشامد هایی که اتفاق افتاده بود در نظر داشتیم سایت رو ببندیم اما چیزیکه باعث میشد اینکار رو انجام ندیم عشق‌ و محبت و صمیمیت بین کاربران سایت بود که مانع از انجام اینکار میشد. با تمام مشکلاتی که داشتیم ما تونستیم با جذب ۸۰ هزار‌نفر در‌سال‌ ‌۱۳۹۴ برنده تندیس‌ برترین‌شبکه اجتماعی‌ کشور در‌جشنواره وب و موبایل ایران بشیم و همین قضیه باعث شد که ما امیدوارانه تر به موجودیت این شبکه و پتانسیلی که پیدا کرده نگاه کنیم.


امّااصل داستان از جایی شروع شد که ما مشوق های زیادی داشتیم،بلاخره سایتی بودیم که در میان هزاران شبکه اجتماعی بومی جایزه گرفته بود، آنان فکر میکردن درآمد حاصل از سایت رقم های بسیار میلیونی است در حالی که این درآمد اصلاً به میلیون که هیچ شاید بعضی وقتا هم میشود به تمسخر گفت به تومان هم نمیرسید!!!بنابراین به ما پیشنهاد شد که به پارک علم و فناوری بپیوندیم ما هم که از همه جا بیخبر فکرمیکردیم برایمان خوب است وارد این مسیر شدیم. 


درست زمانیکه پارک های علم و فناوری و جامعیت استارتاپی در‌کشور داشت تازه جون میگرفت ما تونستیم عضو پارک علم و فناوری بشیم.متاسفانه این کار ما به شدت اشتباه بود و خیلی الکی خودمون رو درگیر یک سازمان از نوع کاغذ بازی‌ کردیم که هیچ منفعتی عاید ما نشد و هزینه ای هم به صورت ماهیانه بابت اجاره دفتر از ما میگرفتن عملا باعث شد ضرر بیشتری‌ متحمل بشیم ، جدا از بحث مالی به علت سیستم کاملا اشتباه این پارک ها باعث شد نیمی از وقت و انرژی  ما صرف این مرکز بشه. نکته جالب این هست که آقایون مسئول ما رو سایت دوستیابی و همسریابی خطاب میکردند، نام این شبکه رو در جلسات به تمسخر میگرفتند ! به spell حروف لاتین دامنه ایراد گرفتند که البته ما توجهی نمیکردیم و میگذاشتیم پای اینکه آشناییتی به نحوه ثبت دامنه و معضلاتش نداشتند و بیشتر سطح سواد خودشون رو معیار قرار می دادیم که هنوز متوجه نیستند در یک شبکه اجتماعی قرار نیست ما محصولی رو تولید کنیم یا بفروشیم که دید کسب و کاری به ما داشته باشند اما به صورت طوطی وار فقط یک چیزی رو تکرار میکردند که بگن ما هم بلدیم… هرچند ما هم بلد بودیم چیزهایی بگیم و مدرک دکتراشون رو زیر سوال ببریم ! تعداد کاربران سایت ما را با تعداد اعضای کانال های تلگرام مقایسه میکردند. ما هیچ جوابی نمیدادیم چون سال ها سکوت کردن را خیلی خوب یاد گرفته بودیم.


اما از حواشی بگذریم ، یک شبکه اجتماعی چطور باید کسب درآمد کند؟!تبلیغات بگیرد؟بلی درست است،تبلیغات گرفته شد نه از یک جا بلکه از چند شبکه تبلیغاتی(سایت تبلیغاتی)بسیار بزرگ و معروف و درست زمانی که حرف از زمان حساب رسی میشد آنان نتنها زیر بار مسئولیت حرف هایی که میزدند و قراردادی که امضاء کرده بودند نمیرفتند بلکه انگشت اتهامشان هم رو به سمت ما نشانه میرفتند که ما سیستم ضد تخلف داریم و به ما تهمت تخلف هم نیز زده میشد!!!امّا زمانیکه مسئولین کشور هنوز متوجه نشده اند چه اطلاعات ارزشمندی در محتوای این شبکه ها نهفته شده، نمی شود انتظاری جز موارد بالا داشت. امروز بستر اینترنت قوت گرفته ولی از طرف دیگه به محتوای تولید شده کاربران بی اهمیتی میشه ، چیزی که تنها دارایی یک شبکه هست امروز بی اهمیت خوانده میشه و مشتری ندارد . زمانیکه به صراحت در صدا و سیما شبکه های تلویزیونی تبلیغ کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام خود را میکنند هیچ کدام از این آقایان ککشان گزیده نمی شود اما اگر فقط نام یک شبکه بومی در یک شبکه نام برده شود باید هزینه تبلیغاتی زیادی بپردازد. این ظلم نیست؟ تا حرف میزنیم میگن کاربران اطمینانی به شبکه های بومی ندارن! بله درسته و ما هم قبول داریم اما آیا تا به حال بررسی کردید این طرز تفکر به چه علت به وجود آمده؟! آیا خود ما باعث به وجود آمدن این طرز تفکر نشده ایم؟ آیا واقعا اگر یک شبکه با کیفیت راه اندازی شود البته اگر پتانسیلش وجود داشته باشد که وجود ندارد مردم برای رفع نیاز مالی خود شروع به استفاده از این شبکه نمیکنند؟ چند درصد از مردم میدونن که تلگرام یک محصول خارجیست و توسط یک فرد در روسیه ایجاد شده ؟ چند درصد میدونن که هزینه سرور های عظیمی که برای این شبکه مورد استفاده قرار داده شده از کجا تامین می شود؟ چند نفر میدونن که این داده ها در اختیار چه نهادهایی داده میشه؟! آیا امروز برای زنیکه تونسته با فروش محصولات دست ساز خودش خرج ۲ فرزند معلولش رو تامین کنه موراد بالا مهمه؟! شاید بگید چرا داری یک اپلیکیشن پیام رسان را با یک شبکه اجتماعی مقایسه میکنی ، اما امروز تفاوتی نمیکنه و ماهیت هر دو یکی شده. امروز شبکه های پیام رسان نقش یک ویترین را برای مخاطبان جهت فروش اجناس ایفا میکنند کاری که بر دوش شبکه های اجتماعی باید باشه بر دوش پیام رسان ها افتاده!


زمانیکه به دلیل وجود نمونه های خارجی که تمام خدماتشان رایگان هست و تنها درآمد یک شبکه اجتماعی بومی درآمدهای تبلیغات کلیکی اش شده که فقط بتونه هزینه سرورش رو تامین کنه انتظار چه رقابتی دارید؟ چرا مدیر یک شبکه به خاطر وجود یک پست که توسط کاربر ارسال شده باید تهدید به فیلتر شدن و… بشه ؟ چرا شرکت های ISP حاضر نیستند ترافیک رو در این شبکه ها نصف قیمت حساب کنند؟!


چه حمایتی از ما وبمستر های بومی کرده اید؟بیلبرد های  میلیونی سطح شهرتان را مُفت مُفت در دستمان قرارداده اید؟در رسانه های(صدا و سیما،رادیو،روزنامه،سایت های معتبر) کشور جایگاهی برایمان باز گذاشته اید؟حقوق ماهیانه ای به حسابمان واریز میکنید؟!بعد طلبکارانه میخواهید که مردم از رسانه های بومی استفاده کنند؟کدام شبکه اجتماعی بومی را شما تبلیغ دارید میکنید؟تلگرام؟اینستاگرام؟کدامشان بومی هستند؟جایی که ما هم مجبور شده ایم برای تبلیغات و سرپانگه داشتن خودمان به آنان پناه ببریم!


بیایید یکبار واقعیت را ببینیم،حتی الان هم برای درست شدن یکسری مسائل در فضای مجازی دیر است تا دیرتر نشده است بخودتان بیایید،حداقل ما مدیران شبکه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران(بومی) پیش خود و خدای خودمان راضی و سربلند هستیم که تمام تلاشمان را کردیم از جیب خود تا توانستیم خرج کردیم در آمد نداشتیم پای آنچه در رویاهایمان بود(یک روز خوب میشود)ماندیم و دست آخر به این نتایج رسیدیم که تا شما نخواهید چیزی درست نمیشود!


کلمه و نام شبکه اجتماعی در ایران خوب جانیوفتاده است وبمستر های عزیز ادامه این مسیر بر عهده شما میباشد،تلاش کنید شبکه اجتماعی را در مسیر درست حفظ کنید،شبکه اجتماعی به جرات میتواند نقش مهمی در تمام اتفاقات کشور داشته باشد،از فرهنگ گرفته تا انتخابات ریاست جمهوری و ...


خلاصه کلام اینکه تا زمانیکه زیرساخت درست نشه انتظار امداد غیبی نباید داشته باشیم ، درد و دل زیاده در نهایت با دست و پنجه نرم کردن با یک سری مشکلات دیگر که ما فقط به بعضی از آنها اشاره کردیم این شبکه در نهایت  به ناچار در تاریخ ۹۶/۱۱/۱۰ خاموش خواهد شد.


امیدوارم که کاربران سایت ما رو ببخشند ، تمام هدف ما طی این مدت ، این بوده که فشاری روی کاربران ایجاد نکنیم. ما میتونستیم خیلی از امکانات سایت رو محدود کنیم که بتونیم درآمد زایی کنیم اما نیت ما از روز اول هم ایجاد یک محیط صمیمی برای گفت و گو و بیان نقطه نظرات بود. سایت تا تاریخ ۹۶/۱۱/۱۰ جهت استفاده و تهیه نسخه پیشتیبان (در صورت لزوم) باز هست و در ساعت ۲۴ خاموش خواهد شد. البته این به معنی خاموشی همیشگی و یا خداحافظی ما نیست . خدمات ما همچنان پا برجا هست و انشالله اگر عمری باشه سعیمون بر این هست که در مدتیکه این شبکه در حالت خاموشیست بتونیم روش کارکنیم و به صورت بهینه تر و قابلیت های بیشتر مجددا راه اندازی کنیم.


 


کانال تلگرام همخونه پا برجا هست و علاقه مندان میتونن از این کانال با آدرس زیر دسترسی و استفاده کنند :


hamkhone_ir@


اطلاعیه های بعدی از طریق کانال رسمی همخونه در تلگرام اطلاع رسانی خواهد شد.




در صورت لزوم به روز رسانی خواهد شد

تیم مدیریت همخونه - شبکه اجتماعی همخونه


 

نظرات دیوار ها


خزان
ارسال پاسخ

اخی
یعنی همچین روزی باید سایت خاموش میشد ک نشد البته
زنده باد سایت و همه ی حامیان سایت

fateme96
ارسال پاسخ

دروووود بر مدیران محترم و سپااااس از همراهان همیشگی
با آرزوی موفقیت روز افزون

кнαησσм gσℓ
ارسال پاسخ

ایول حالا شد
همونی ک میرقصه

samin1362
ارسال پاسخ

من متاسفانه نمیتونم کمک مالی. کنم ب سایت اما از اینکه سایت بقوت خودش باقی موند خوشحالم ، دست اونایی باعثش شدن درد نکنه .

aidajan
ارسال پاسخ

picturelarge :
ایداجان وقتی ان لاین توقسمت خرید کاربری ویژه رفتی وپول رو واریز کردی در قسمت گزارش به مدیران یا تماس با همخونه به مدیر سایت گزارش بده زود انجام میگیره ..ممنون

گزارش دادم همانموقع

محمد
ارسال پاسخ

تشکر ویژه دارم از دوستانی که حمایت کردن همخونه همیشه خونه ما بمونه .....ممنون از همتون .....

محمد
ارسال پاسخ

khazane90 :
تشکر از شما و همه ی دوستانی ک واسه موندن سایت تلاش کردن
الان دیگه لایک داره این بلاگ :)
{67}

ممنون خزان خانم خانم دلسوز همخونه مرسی شماهم خسته نباشین ........

محمد
ارسال پاسخ

aidajan :
من چند روز پول واریز کردم و ویژه خرید کردم، اما هیچ تغییری در فایلم نیست :((

ایداجان وقتی ان لاین توقسمت خرید کاربری ویژه رفتی وپول رو واریز کردی در قسمت گزارش به مدیران یا تماس با همخونه به مدیر سایت گزارش بده زود انجام میگیره ..ممنون

آرش
ارسال پاسخ

aidajan :
من چند روز پول واریز کردم و ویژه خرید کردم، اما هیچ تغییری در فایلم نیست :((

سلام برای مدیرای سایت آقای شهبازی یا مسترکینگ باید پیام میزاشتین خب . نوشته که اونجایی که میخرین

aidajan
ارسال پاسخ

picturelarge :
خدمت دوستان سلام عرض میکنم ..فقط خواهشی دارم از دوستان اگه همخونه رو دوست دارن بیان ودرجه کاربری بخرن وکار بر ویژ] بشن من همیشه کاربر ویژ] بودم وهستم وخواهم بود چون میدونم سایت الکی وبدون پشتوانه مالی نمیتونه بمونه وحتما با حمایت همدیگه میتونیم وتلاش کنیم اگه همخونه رو دوست دارین حتما این کاررو بکنین خودم نفراول بودم خریدم .اینهمه هزینه میکنیم جاهای دیگه چیزی نفهمیدیم واسه یک بار هم شده بیایین حمایت کنین خدا بزرگه وبه امید موفقیت دوستان وزنده نگه داشتن همخونه وسلامتی مدیران برنامه وعوامل اجراییش که خدا وکیلی سنگ تمام میزارن ...ممنون همتون ....باور نمیکنین مدتی نبودم به دلایلی وخیلی ناراحت بودم که فهمیدم سایت داره خاموش میشه ..اینجا کلی ارزو وامید ودوستان خوب داریم وکلی چیزهای اموزنده یاد گرفتیم .....اگه همخونه دوست دارین براش حمایت کنین ......ممنون از همه گلهای این همخونه {H}.....

من چند روز پول واریز کردم و ویژه خرید کردم، اما هیچ تغییری در فایلم نیست (

Sana70
ارسال پاسخ

تشکر

Maryam1919
ارسال پاسخ

دوستان عزیز
لدفا دیس لایکاتونو تبدیل به یه لایک خوشگل کنین عمو ببینه
خخ

خزان
ارسال پاسخ

تشکر از شما و همه ی دوستانی ک واسه موندن سایت تلاش کردن
الان دیگه لایک داره این بلاگ

محمد
ارسال پاسخ

با تشکر از همه دوستان وعوامل اجرایی ومدیر محترم همخونه .....ودوستانی که حمایت مالی کردن ودوستان محترم که کاربری ویژه خریدن ..ممنون از همه دوستان همخونه .......

مريم
ارسال پاسخ

مبارک باشه

AZAD
ارسال پاسخ

سلام
واقعا خوشحال شدم وقتی عنوان بلاگو دیدم که تغییر کرده قبلیه خیلی بد بود
ممنونم از همه ی دوستانی که برای سایت دل سوزوندن
امیدوارم در زندگی موفق و پیروز باشن
از مدیریت سایت هم تشکر میکنم و ارزو میکنم همیشه سایت بمونه و شاهد فعالیت دوستان خوبمون باشیم

شهاب
ارسال پاسخ
آرش
ارسال پاسخ

yeees


mona11
ارسال پاسخ

خب خداروشکر

تولد دوباره سایت و تبریک میگم


Maryam1919
ارسال پاسخ

متشکر از دوستانی که کمک مالی میکنن
و جا داره از این سه جون تشکر ویژه ای بکنم
که نزاشتن خانواده ی مجازیم از بین بره

مرسی از اقا محمد
آقا امید
آقا پدرام
و آقا پرهام که مدیر اجرایی
متشکرم از همتون

sadafi77777
ارسال پاسخ
محمد
ارسال پاسخ

leberman :
دوستانیکه تمایل به پابرجا بودن همخونه دارند میتونن به ۲ طریق حمایت داشته باشند.
یکی با خرید عضویت ویژه : http://www.hamkhone.ir/account/upgrade/
دوم مخصوص کسانی هست که تمایل به پرداخت مبالغ بیشتری دارند باشند :
https://goo.gl/QTNRAU

همخونه جهت پابرجا بودن نیازمند کمک های مالی شما عزیزان هست و یک ریال این مبالغ به حساب هیچکدام از مدیران سایت نخواهد رفت و فقط جهت مخارج اجاره سرور همخونه و پشتیبانی خواهد شد.

دوست عزیز محمد جان مدیر باحال همخونه من برای حمایت از همخونه کاربری ویژه خریدم وچند تا از دوستان هم لطف کردن خریدن میمونه دوستان محترم وفعال همخونه که یه همتی کنن وحمایت بشه ........راه نجات همخونه دوستان همینه .لطفا هرکسی دوسش داره سنگ تموم بزاره مرسی دوستان عزیزم ان شاالله اسپانسر هم پیدا میشه وحمایت میکنه .......باتشکر از دوستان خوب وگل همخونه ومدیران برنامه ....

кнαησσм gσℓ
ارسال پاسخ

parham :
اسغفرالله:-o



دیووونه

محمد
ارسال پاسخ

همخونه نمیذاریم خاموش بشی ...........

Maryam1919
ارسال پاسخ

leberman :
دوستانیکه تمایل به پابرجا بودن همخونه دارند میتونن به ۲ طریق حمایت داشته باشند.
یکی با خرید عضویت ویژه : http://www.hamkhone.ir/account/upgrade/
دوم مخصوص کسانی هست که تمایل به پرداخت مبالغ بیشتری دارند باشند :
https://goo.gl/QTNRAU

همخونه جهت پابرجا بودن نیازمند کمک های مالی شما عزیزان هست و یک ریال این مبالغ به حساب هیچکدام از مدیران سایت نخواهد رفت و فقط جهت مخارج اجاره سرور همخونه و پشتیبانی خواهد شد.


محمد
ارسال پاسخ

همخونه ..لایک ..........در قلب مایی همخونه عزیز

محمد
ارسال پاسخ

خدمت دوستان سلام عرض میکنم ..فقط خواهشی دارم از دوستان اگه همخونه رو دوست دارن بیان ودرجه کاربری بخرن وکار بر ویژ] بشن من همیشه کاربر ویژ] بودم وهستم وخواهم بود چون میدونم سایت الکی وبدون پشتوانه مالی نمیتونه بمونه وحتما با حمایت همدیگه میتونیم وتلاش کنیم اگه همخونه رو دوست دارین حتما این کاررو بکنین خودم نفراول بودم خریدم .اینهمه هزینه میکنیم جاهای دیگه چیزی نفهمیدیم واسه یک بار هم شده بیایین حمایت کنین خدا بزرگه وبه امید موفقیت دوستان وزنده نگه داشتن همخونه وسلامتی مدیران برنامه وعوامل اجراییش که خدا وکیلی سنگ تمام میزارن ...ممنون همتون ....باور نمیکنین مدتی نبودم به دلایلی وخیلی ناراحت بودم که فهمیدم سایت داره خاموش میشه ..اینجا کلی ارزو وامید ودوستان خوب داریم وکلی چیزهای اموزنده یاد گرفتیم .....اگه همخونه دوست دارین براش حمایت کنین ......ممنون از همه گلهای این همخونه .....

ƤƛƦӇƛM
ارسال پاسخ

samaneh68 :
عاشقتم محمد دمت گرم

اسغفرالله

кнαησσм gσℓ
ارسال پاسخ

leberman :
دوستانیکه تمایل به پابرجا بودن همخونه دارند میتونن به ۲ طریق حمایت داشته باشند.
یکی با خرید عضویت ویژه : http://www.hamkhone.ir/account/upgrade/
دوم مخصوص کسانی هست که تمایل به پرداخت مبالغ بیشتری دارند باشند :
https://goo.gl/QTNRAU

همخونه جهت پابرجا بودن نیازمند کمک های مالی شما عزیزان هست و یک ریال این مبالغ به حساب هیچکدام از مدیران سایت نخواهد رفت و فقط جهت مخارج اجاره سرور همخونه و پشتیبانی خواهد شد.

عاشقتم محمد دمت گرم

محمد
ارسال پاسخ

arash66 :
دمت گرررم محمد جان :-x

مرسی اقا محمد گل که تلاش کردن دوباره بیام همخونه ..قربون اقا محمد دوست خوب ومحترم ........................

محمد
ارسال پاسخ

سلام خدمت مدیران عزیز وهمه دوستان بامرام همخونه ..من مدتی نبودم ونمیتونستم بیام واز همه دوستام میخوام همخونه را حمایت کنن واگه میتونن درجه کاربری بخرن من همیشه میخریدم خدا وکیلی پولی نیست که بخوام روش چونه بزنیم الکی نگین همخونه رو دوست داریم بیایین با همین خرید کاربری همونجوری که دوستمون محمد جان مدیر سایت گفتن یه راه موندن همخونه همین خرید کاربری ودرجه اعتباره .......من این مدت داشتم دیوونه میشدم نمیتونستم بیام به خاطر چند تا از حرفهای زشت وتوهین بچه ها از مدیر خواستم کنسل بشم ...هر کسی با ظرفیت خودش بیاد همخونه ونظر بد والکی نده وکسی را مسدود نکنه من همه این ها را گزارش دادم به مدیر برنامه ....همخونه مثل خونه ما ودوستان هم خواهر وبرادران ما هستن ....بهم احترام بزاریم وبرای همدیگه محبت ومهربانی کنیم ........ممنون از دوستان خوب وبا جنبه وبا معرفت .....دنیا ارزششو نداره ...امیدوارم با یاری وهمکاری دوستان وبا دعا کردنمو به خدا همخونه همیشه خونه ما بمونه ....امین ...قربونتون برم عزیزان من ..............زنده باد همخونه .....

آرش
ارسال پاسخ

leberman :
دوستانیکه تمایل به پابرجا بودن همخونه دارند میتونن به ۲ طریق حمایت داشته باشند.
یکی با خرید عضویت ویژه : http://www.hamkhone.ir/account/upgrade/
دوم مخصوص کسانی هست که تمایل به پرداخت مبالغ بیشتری دارند باشند :
https://goo.gl/QTNRAU

همخونه جهت پابرجا بودن نیازمند کمک های مالی شما عزیزان هست و یک ریال این مبالغ به حساب هیچکدام از مدیران سایت نخواهد رفت و فقط جهت مخارج اجاره سرور همخونه و پشتیبانی خواهد شد.

دمت گرررم محمد جان

Mohammad
ارسال پاسخ

دوستانیکه تمایل به پابرجا بودن همخونه دارند میتونن به ۲ طریق حمایت داشته باشند.
یکی با خرید عضویت ویژه : http://www.hamkhone.ir/account/upgrade/
دوم مخصوص کسانی هست که تمایل به پرداخت مبالغ بیشتری دارند باشند :
https://goo.gl/QTNRAU

همخونه جهت پابرجا بودن نیازمند کمک های مالی شما عزیزان هست و یک ریال این مبالغ به حساب هیچکدام از مدیران سایت نخواهد رفت و فقط جهت مخارج اجاره سرور همخونه و پشتیبانی خواهد شد.

صبا
ارسال پاسخ

باعث ناراحتیه.
دوستان خوب همخونه ای امیدوارم خاطره خوبی ازین فضا براتون باقی بمونه.
ممنون از مدیریت که قبلش اطلاع دادن.

dada1animal
ارسال پاسخ

MR_King :
سلام،نمیدونم چرا بعضیا الکی دارین حاشیه درست میکنین!اعصاب ما هم کششی داره دوستان عزیز!
اگه ما میگیم سایت واگذار نمیشه علت داره!شما فقط یه چیزی رو تکرار میکنین!!ما در نظر داریم سایتی رو راه اندازی کنیم در کنارش اگر درآمدی حاصل شد دوباره همخونه رو سرپا نگه داریم!!!علت دوم شما صاحب فرزندی هستید که نصف زندگیتون رو صرف بزرگ کردنش کردید!!میتونید روش قیمت بذارید؟ما به همخونه مثل بچه خودمون نگاه میکنیم!!
بنده پدارم و پرهام(محمد) شما فقط 6سالش رو میدونید که ما با هم دیگه همکاریم!!حداقل 5سال قبل از اون هم با هم همکاری کردیم سایت های مختلف دیگه ای داشتیم و داریم!!!بیخودی از چیزی که اطلاع ندارید راجبش نظر ندید!!!چون ما سه نفر حالا حالا ها با هم همکاری میکنیم و قطعاًحرف های شما هیچ تاثیری روش نمیذاره و فقط خودتون رو سبک میکنید!
میگید حمایت مالی!حدود یک سال پیش یه بنده خدایی اومد واسه یک ماه کمک مالی کرد!!بعدش ما دیدیم که نخیر ایشون اصلاً داستانش چیز دیگه ای هست!ما پولش رو برگشت زدیم!!گفتیم شما رو بخیر و مارو به سلامت!پس در نتیجه سایتی که به مدت 6سال تونسته از پس هزینه های خودش به صورت خصوصی و شخصی بر بیاد صلاحی نمیبینیم بیایم زیر بار منت کسی بریم که فردا روزی اگر باز تصمیم گرفتیم سایت بسته بشه یکی بیاد ادعای ارث و میراث کنه!!مثال همین الانش!!
پدارم داره به شما میگه اگه میخواین حمایت مالی کنید سایت بسته نشه اکانت ویژه بخرید اعتبار بخرید شما جبهه میگیرین!!شما اگه راست میگین نگران بسته شدن سایت هستید درجه کاربری خریداری کنید!نه اینکه از ما توقع داشته باشین بیایم تو سایت گلریزان بگیریم که این شماره حسابه پولاتون رو بریزین توی اون حساب!!!
یه سری از دوستان هم تا دیدن شبکه اجتماعی همخونه میخواد برای مدتی بسته بشه که تُور خودشون رو پهن کردن دارن صید میکنن!!خجالت هم خوب چیزیه!
فعلا در این وضعیت تصمیم ما سه نفر مدیر اصلی سایت به بسته بودن سایته!اگر اطلاع دادیم از قبلش بهتون به جهت احترامی بود که براتون قائل بودیم و هستیم،وگرنه خیلی راحت میتونستیم بدون اطلاع رسانی قبلی تعطیل کنیم!صرفاً جهت اطلاع!همین الانش که ما داریم میگیم میخواد سایت بسته بشه توی جشنواره(رقابت) هستیم یعنی برامون مهمه که باز افتخار کسب کنیم!ضمناً در حال کار کردن روی پروژه جدیدی هستیم که بتونیم به زودی همخونه رو سرپا و روشن نگه داریم تا اون زمان،خوش باشین و موفق!

به نظر‌منم برخی بچه ها دارن زود قضاوت میکنن و تند میره مثل اینه ک تو خونه یکی مهمون باشی برا صاحب خونه تعیین تکلیف بکنی وطلبکار باشی ازش این همه سال تو این خونه مفت مفت گشتیم هیچ منتی رو سرمون نبوده تز طرفه این سه نفر دیگه منت نزاریمو و طلبکار نباشیم یا درست بخونیم پیامشونو چند خط اولشو نخونیم و زود قضاوت کنیم آخر هر پیام حرف از روی پا نگه داشتن و برگشت دو بارست
من توی این قضیه ترجیح میدم طرف رفیقم باشم تا جماعت به تصمیم و نظرش احترام‌میزارم

aidajan
ارسال پاسخ

برای موفقیت شما دعا می کنیم! یا حق!