متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


تا خبر گزاری فرانسه عکس ذیل را که دختران افغانستان را با ساتنهای رنگارنگ در خیابانهای کابل نشان می دهد نشر کرد فورا تمام سایتهای فارسی پرشد از عنوان عکس دختران مدرن افغانستان و این عکس در چند شبانه روز گذشته یکی از پربازدید ترین عکسهای افغانستان بوده است به نظر می رسد اولین بار سایت شفاف نیوز عکس را نشر کرد. تنها کافی است در اینترنت بنویسید عکس دختران مدرن افغانستان آنوقت می فهمید این عکس را چند سایت نشر کرده است!!

دختران افغانستان

سایتها تنها عکس بالارا را به عنوان دختران مدرن افغانستان نشر کرده است بنده چند عکس دیگر را نیز ضمیمه می کنم. عکسهای که ازدختران مدرن افغانستان است.

دختر مدرن ورزشکار افغانستان

یکی دیگر از دختران مدرن افغانستان مینا اسدی است. مینا اسدی مدرن بودنش را نه با پوشیدن پتلونهای تنگ بلکه با نمایش استعداد وتواناییهای بی نظیر ورزشی و فکر روشن خود به نمایش گذاشته است. این عکس ایشان از سایت خبری پژواک گرفته شده است

اين دختر قهرمان افغانستان ١٧ سال را  در شهر کويته پاکستان  سپرى نموده است. وى در شش سال   اخير در وزن٥٠ و  ٥٥ کيلوگرام  عضو تيم ملى شوتوکان کاراته پاکستان نیز بوده است.

مینا اسدی دختر ورزشکار پر مدال افغانستان به کشور باز گشته است و باشندۀ اصلى کابل است. این دختر قهرمان افغانستان تا اکنون توانسته است در مسابقات ملى وبین المللی ٣٢ مدال به شمول ٢٢ طلا و ٧ نقره  را  کسب نمايد.

مینا اسدی اکنون در کابل به دختران افغانستان ورزش رزمی کاراته شوتوکان می آموزد و مصدر خدمات بسیار ارزنده شده است.

http://persianv.com/pimg/persian/blog_1/142329_1.jpg

عکس فوق دختران افغانستان را در حال تمرین بوکس در یک باشگاه ورزشی نشان می دهد که برای آمادگی و شرکت در مسابقات نهایی انتخابی تیم ملی دختران افغانستان در حال تمرین هستند. عکس از سایت پرشین وی گرفته شده است.

در برخی سایتهای عکس این دختر نیز به عنوان نمادی از دختران مدرن افغانستان نشر شده است. درسایت ابهام لینک به نقل از آژانس عکس اروپا عکس این دختر با عنوان نسل جدید دختران افغانستان نشر شده است.

تصویر بالا از یک دختر فیلمبردار و گزارشگر یکی از دهها تلویزیون خصوصی در شهر کابل پایتخت افغانستان است. دختران زیادی در تلویزیونهای خصوصی افغانستان مشغول فعالیت می باشند.

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


eman17
ارسال پاسخ

خو ک چی

sasan420
ارسال پاسخ

Mer30

saeed1340134
ارسال پاسخ

پس بی ربط نگفته بودم عکس قبلی پروفایلت شبیه افغاییاست .... خانوم باحال .... دستت درد نکنه جالب بود

paridaryaii
ارسال پاسخ

ممنون

Raha74
ارسال پاسخ

aha bale

soheil556
ارسال پاسخ

اینا با کلاساشونن؟؟؟؟
بی کلاساشونو بذارم خخخخخخخخ