معرفی 5 آکواریوم زیبای جهان

در این مطلب با 5 مورد از زیباترین آکواریوم های جهان اشنا می شوید

 

 

 یک آکواریوم خوب قطعا یک مکان شگفت انگیز برای مشاهده موجودات آبزی از نزدیک است. جدا از نوع آکواریوم، وزن و نوع ابزیان آن، مشاهده آکواریوم میتواند برای بسیاری از ما لذت بخش باشد. در اینجا فهرستی از زیباترین و بزرگترین آکواریوم های جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

آکواریم برلین


این آکواریوم شگفت انگیز در برلین آلمان واقع شده است. این آکواریوم دارای 2600 ماهی از 56 نوع متفاوت می باشد که به صورت استوانه ای شکل طراحی شده است و بزرگترین آکواریوم استوانه ای شکل در جهان می باشد.

 

آکواریوم گرجستان

این آکواریوم منحصر به فرد در جرجیا آتلانتا واقع شده است و بزرگترین آکواریوم جهان می باشد. این آکواریوم شامل 120 هزار حیوان آبزی از 500 گونه متفاوت می باشد. این آکواریوم هرساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب میکند.

 

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی یک آکواریوم خاص است با 33 هزار موجود آبزی از 150 گونه متفاوت. در این آکواریوم با توجه به طراحی جالبی که شده است، میتوانید سفر شگفت انگیزی را تجربه کنید.

 

آکواریوم اکیناوا

این آکواریوم در اکیناوای ژاپن واقع شده است و دومین آکواریوم بزرگ در جهان می باشد. این آکواریوم شامل 26 هزار موجود آبزی در 740 گونه متفاوت می باشد.

 

آکواریوم دواقیانوسی

آکواریوم دو اقیانوس که در مکان پنجم این فهرست می باشد در شهر کیپ تاون در کشور آفریقای جنوبی احداث شده است. در حقیقت در این آکواریوم شما تلفیقی از موجودات دو اقیانوس اطراف آفریقا ،یعنی اقیانوس هند و اطلس رو در شهری که این دو اقیانوس در دماغه امید نیک به هم میرسند ، خواهید دید. هفت مجموعه نمایشی این آکواریوم بیش از 30000 آبزی را در خود جای می دهد.