متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


 

اثرگذاری نمای فر توکار چرا؟ و چگونه؟

 

اگه دقت کرده باشید در طراحی های معماری خونه ها و نقشه کشی ساختمون ها، توجه به موقعیت آشپزخونه یکی از اولویت هاییست که خیلی پررنگه. حالا این قلب خونه یک المانی داره که می تونه توی زیباییش اثر خاصی بذاره. اونم فر توکار هست.

 

دیگه الان مثل قبل خونه ها فراخ و بزرگ و درندشت نیست. اکثرا خونه با متراژ های پایینی هستند، و این خونه ها هر تکه اش می تونه خیلی پر رنگ و توی چشم باشه! اونم توی آشپزخونه ای که حداثکر 9 الی 12 متر فضا داریم دقت در المان های اون خیلی مهمه.

 

شاید فکر کنید فری که توی کار می خوره و به اندازه 60 سانتی متر د 60 سانتی فضا داره و رخ برای دیده شدن داره دیگه چه اهمیتی داره؟ ولی همین فر می تونه با انتخاب درست جلوه خاصی به آشپزخونه امون بده.

 

گاهی هدف ما به رخ کشیدن یک بخشه! با نگاهی به طراحی کل آشپزخونه می تونیم تعیین کنیم که چه طور باشه. فرض کنید نمای کلی آشپزخونه طوسی رنگه! شما با انتخاب فر مشکی یا سفید هدف به رخ کشوندن طرح فر با انتخاب نمای متفاوت تر رو دارید.

 

گاهی هدف ما مینیمالیستی و ساده گراییه. هدف ما اینه که طرح فر همسو با طراحی کل آشپزخونه باشه. پس وقتی طراحی کل آشپزخونه طوسی رنگ رنگ باشه با انتخاب رنگ نقره ای یا طوسی نمای فر رو داخل کب نمای آشپزخونه گمش می کنیم.

 

گاهی به دلیل محدودیت فضایی ما نمی تونیم فر رو در حای مناسب و دلخواهمون قرارش بدیم. پس محل قرار گیری فر تغییر خواهد کرد. و حالا اون المانی که فر روی در کنارش قرار میدیم خیلی می تونه تاثیر گذار باشه در طراحی و نمای آشپزخونه.

 

از جمله عناصر تاثیر گذار در نمای یک فر:

صفحه کنترل کننده فر که می تونه لمسی یا مکانیکی یا ترکیبی از این دو حالت باشه.

دستگیره در فر.

نمای در خود فر.

 

در نهایت این شما هستید که بر اساس هدفی که توی اجرای طرح آشپزخونه اتون دارید و محدودیت های مختلفی که ممکن براتون پیش بیاد از مجموعه ای از المان استفاده می کنید تا یک فر رو هوشمندانه و با کیفیت خوبی انتخاب کنید و بخرید.

 

اگر بیشتر میخواید در مورد خرید اینترنتی فر توکار بدونید می تونید به این لینک که پایین این پست میذارم مراجعه کنید، تا موقع خرید بهترین انتخاب ممکن رو داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی وی نوین .

ممنون که با من همراه بودید. باز هم اطلاعاتی اگه داشتم در اختیارتون قرار میدم.


به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !