متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


مسلام سلام و سلام به دوستان همخونه ای.

خوشحالم که کنارتون هستم برای اولین پست می خوام بهتون خوشمزه ترین غذا های دنیا رو معرفی کنم البته از نظر من خوشمزه دینا رو نمی دونم.

با اختلاف خوشمزه ترین غذا دنیا ماکارونی

هر چه باشد، همه می‌دانیم چیزی که ماکارونی را به یک غذای خوشمزه تبدیل می‌کند، رنگ قرمز و اشتها آور آن است؛ و البته که ترکیب ادویه‌ها و شل و سفت نبودن و خمیر نبودن رشته‌های ماکارونی را هم باید در نظر داشته باشید. ما این بار در مجله کوروش، قصد داریم ۱۵ راز و نکات مهم خوشمزه شدن ماکارونی قرمز و خوشمزه با سویا یا گوشت چرخ کرده را به شما بگوییم. می‌توانید از این دستورالعمل‌ها برای طرز تهیه انواع پاستا هم استفاده کنید.

 

خوب از اون جایی که اصلا به بقیه اهمیت نمی دیم و فقط غذا هایی که خودم دوست داشته باشم معرفی می کنم

من عااااشق عدس پلو ممممممم عاشق یعنی

عدس پلو یکی از غذاهای ایرانی بسیار رایج بین مردم است که هم می تواند شاهانه و مجلسی باشد و بوی آن اشتهای همه را تحریک کند و هم می تواند بسیار معمولی و فقط شکم پر کن محسوب شود. این کاملا به خود شما بستگی دارد! ولی پیشنهاد می کنم این نوع از عدس پلوی خوش عطر و بو را هم امتحان کنید.

خوب اصلا مگه بهترین لیست دنیا بدون پیتزا معنی داره ؟ معلومه نداره

همیشه وقتی مامانم می پرسه چی درست کنم من می گم پیتزا و مامانم می گه مرض پیتزا

ووووو پیتزا مرض ترین غذا دنیا

 

پیتزا گوشت و قارچ یکی از چندین مدل پیتزا می باشد که بسیار خوشمزه و مناسب افرادی که به گوشت علاقه دارند. در ابتدا از تاریخچه پیتزا بگویم که این غذای پر آوازه مربوط به کشور ایتالیا شهر لاتزیو می باشد و نمونه مدرن پیتزا کار نپال بود. پیتزا در همه کشور های دنیا بسیار پر طرفدار می باشد ولی پیتزا مانند کشور ایتالیا بسیار میهن پرستانه بود به طوری که از لایه های سفید و قرمز و سبز درست شد که ملکه در آن زمان از این پیتزا بسیار استقبال کرد. به همین دلیل اسم ملکه مارگریتا را برای احترام به نام او گذاشتند

 

من واقعا عاشق سوپ شیرم انقدر دوستش دارم که زمستان ها خودم رو می زنم به سرما خوردگی که سوپ شیر برام درست کنن

یعنی فوق العاده است و خودتون بی سلیقه اید اصلا

سوپ شیر

سوپ شیر یکی از پیش غذاهای محبوب است و در بسیاری از میهمانی ها و رستوران ها آن را تهیه می کنند و طرفداران زیادی دارند این سوپ مناسب برای ک.دکان است و بخاطر کلسیم موجود می تواند غذای کاملی باشد. ابتدا جو را كه از قبل خيس كرده‌ايم به همراه آب، مرغ و پياز روي حرارت قرار داده تا پخته شود. در زماني كه پخت، فلفل‌دلمه‌اي و هويج خردشده را به مواد اضافه كرده.  سه تا چهار ساعت روي حرارت بماند تا جا بيفتد. بعد در انتها، شير را به همراه خامه، قارچ و جعفري به مواد مي‌افزاييم تا يكي دو جوش بزند، غذا آماده سرو است و در آخر كمي آب‌ليمو اضافه كنيد.

منبع آپ کوک

 

 

 

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


خزان
ارسال پاسخ

فلفل دلمه ای توی سوپ شیر؟!!!

korosh_ts
ارسال پاسخ

تنوعش کمه..ولی تاثیرش زیاد

omid63
ارسال پاسخ

جالب بود

SA00
ارسال پاسخ

گشنمون شد

dlaram
ارسال پاسخ

مرسی همشووووو دوس دارم

Tom Cat
ارسال پاسخ