متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران

  • عنوان خبر :

    مشاوره حقوقی

  • تعداد نظرات : 0
  • ارسال شده در : ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
  • نمايش ها : 39

بهترین مشاوره حقوقی، زمانی اتفاق می‌افتد که شما با یک وکیل پایه یک دادگستری در حال مشاوره باشید. مشاوره حقوقی حضوری به شما کمک می‌کند تا با صرف کمترین وقت و هزینه مشکلات حقوقی خود را با وکیل پایه یک دادگستری مطرح نموده و راهکار مناسبی را از وکیل دریافت کنید.

مشاور حقوقی شخصی است که به همه مسائل حقوقی و همه قوانین، آراء وحدت رویه دیوانعالی کشور و رویه دادگاه‌ها و نظریات اساتید برجسته علم حقوق آشنا باشد و مشاور حقوقی باید در کمال خیر خواهی و صداقت و انصاف راهکار مناسبی به موکل ارائه نماید. مشاوره حقوقی حضوری نوعی از مشاوره می‌باشد که در دهه گذشته به سرعت در حال رشد بوده است. مشاور حقوقی مسئولیت حفظ حقوق مشتری یا سازمان و حمایت از آنها را بر عهده دارد. وکلا نیز می‌توانند مسئولیت تنظیم قراردادهای جدید را بر عهده بگیرند. آنها به بستن قراردادهایی کمک می‌کنند که بهترین کارکرد را برای شخص داشته باشند.

هزینه مشاوره حقوقی

در اجرای ماده 19 لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب 1333 و ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1379 و به پیشنهاد کانون وکلای دادگستری مرکز و مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، آیین نامه تعرف حق الوکاله، حق مشاوره و هزینه سفر وکلای دادگستری شامل چندین ماده می‌باشد که ممکن است هزینه مشاوره حقوق حضوری شما ترکیبی از آن‌ها را شامل باشد.

 

بطور مثال در ماده 3 این آیین نامه گفته شده است؛ وکیل مکلف است در فرم وکالتنامه مبلغ حق‌الوکاله را درج نماید و نباید از عباراتی مانند «طبق تعرفه» استفاده کند. در صورتی که حق‌الوکاله وجه نقد نباشد، وکیل موظف است ضمن درج اصل حق‌الوکاله، معادل ارزش ریالی آن را در وکالتنامه اظهار نماید. چنانچه در نتیجه توافق وکیل و موکل و حسب وکالتنامه، مبلغ حق‌الوکاله مازاد بر تعرفه تعیین شده باشد، دادگاه نسبت به محکوم‌علیه تا حداکثر میزان تعرفه موضوع این آیین نامه رای خواهد داد، اما مبلغ علی الحساب دریافتی از موکل مبنای ابطال تمبر علی الحساب مالیاتی موضوع ماده 103 قانون مالیات‌ها و سهم کانون وکلای دادگتسری، مرکز وکلا و صندوق می‌باشد. مشاوره حقوقی تلفنی

https://vakil.vip/

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !