متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


طراحی لوگوی مناسب برای طراحی سایت
نسبت طلایی طراحی سایت آیا تاکنون به طور پنهانی سؤال کرده اید چه چیزی در مورد مونا لیزا بسیار عالی است پاسخ این است که نسبت طلایی است در غیر این صورت به عنوان بخش طلایی ، طلایی میانه ، یا حروف یونانی فی شناخته شده است نسبت طلایی یک عدد بسیار مفید است که به شما کمک می کند تا طرح هایی زیبا و کاملاً متعادل ایجاد کنید که از نظر زیبایی در سطح عمیق مغزی طراحی سایت رضایت بخش باشند عالی ها اگرچه هنر طراحی سایت است.
طراحی سایت غالباً توسط غریزه و خلاقیت هدایت می شوند ، اما نسبت طلایی از ریاضیات برای تغییر شکل دادن به تصویر چیدمان تایپوگرافی و موارد دیگر استفاده می کند. بیایید وارد آن شویم نسبت طلایی چیست ضریب طلایی عددی است که هنگام استفاده از دو مقدار به شکلی طراحی سایت تقسیم می شود که نسبت آنها برابر است با نسبت مبلغ آنها به بزرگتر از دو مقدار این تعداد است که به آن نیز گفته می شود تصویر گربه در مارپیچ طلایی تصویر طراحی سایت است. .

طرح های طراحی سایت

با استفاده از نسبت طلایی طراحی سایت ، توسط ساده ترین راه برای نشان دادن این امر با استفاده از توالی فیبوناچی است. بدون اینکه به جزئیات بیش از حد بپردازیم ، این دنباله مجموع دو عدد قبل از آن است. بنابراین برای همیشه در همان روز یونانیان از توالی طراحی سایت برای شکل دادن یک الگوی تصویری برای کمک به طرح های طراحی سایت خود استفاده کردند. وقتی توالی را به مربع تبدیل می کنید و آنها را در کنار هم قرار می دهید.

 

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !