متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


مشکلات در زندگی زوجین معمولا رخ می دهد و بر این اساس برای رفع و جلوگیری از پدید آمدن این مشکلات باید چاره ای اندیشید.

4 اشتباه بزرگی که در زندگی مشترک انجام میدهیم

هرچقدر هم تلاش کنید هیچ ازدواجی کامل نیست فقط برخی روز ها ممکن است آسان تر از بقیه روز ها بگذرد. البته هرکسی ممکن است در ازدواج اشتباه کند.  

از نظر مرکز مشاوره خوشبختانه روش هایی برای جلوگیری از این اشتباهات وجود دارد در اولین مرحله باید متوجه اشتباهی که کرده اید شوید، سپس به سرعت شروع به تصحیح رفتارتان کنید.

این 3 مورد بزرگ ترین اشتباهاتی هستند که تقریباً همه افراد در برخی از مراحل ازدواج خود مرتکب می شوند.

1.تقسیم نابرابر کارها

بسیاری از افراد فکر می کنند که کارها خود به خود به طور مساوی تقسیم خواهند شد ولی این واقعیت ندارد. بحث در مورد وظایف  و مسئولیت ها در خانواده بسیار مهم است. درست است که این گفت و گو جذاب نیست ولی لازم هم نیست که ترسناک باشد. نگران نباشید و اگر به مشکل خوردید می توانید از جدول برنامه ریزی کمک بگیرید.

2.گوش نکردن

بسیاری از اوقات ما به حرف شریک خود گوش نمی دهیم یا شاید نمی خواهیم گوش دهیم. در هر صورت، گوش دادن به همسر نقش مهمی در یک ازدواج شاد و سالم دارد. بعضی اوقات حتی وقتی گوش می دهید همسرتان حس می کند که به او گوش نمی دهید. تلاش برای شنیدن حرف های همسرتان می تواند تأثیرات عمیقی در رابطه داشته باشد.

حتما سوالات پیش از ازدواج را از نامزد خود بپرسید.

3.عدم همدلی

همدلی در همه زمینه های زندگی، به ویژه در دوران ازدواج مهم است. اگر هنگام ناراحتی همسرتان چیز هایی مانند "بزرگش نکن" یا "چیزی نیست" می گویید شما با همسرتان همدلی نمی کنید. مسئله اصلی این است که چیز هایی که برای شما و همسرتان مهم است ممکن است متفاوت باشد ولی باید یاد بگیرید که به این تفاوت ها احترام بگذارید. هرچقدر هم که به نظرتان احساسات آن ها بچگانه یا احمقانه به نظر می رسد سعی کنید که آن ها را درک کنید. همسر شما باید احساس کند که احساساتش نزد شما ارزشمند است.

4.تلاش نکردن برای رابطه

یک ازدواج موفق احتیاج به تلاش بسیار دارد شاید این تلاش گاهی بیش از اندازه به نظر بیاید. خوشبختانه ، خدمات مشاوره ازدواج ما به شما و همسرتان کمک می کند تا یک ازدواج طولانی مدت و موفق را تجربه کنید. اگر با گوش دادن، ارتباط برقرار کردن، تقسیم کار یا هرچیزی در زندگی مشترک مشکل دارید مشاورهای ما می توانند زندگی شما را نجات دهند، فقط کافی است با مرکز مشاوره ستاره ایرانیان تماس بگیرید و یک وقت ملاقات تعیین کنید.

5.بی توجی به رابطه

خیلی از ما حتی برای یک سرماخوردگی کوچک به پزشک مراجعه می کنیم و یا با مشاهده علائم، بی درنگ نگران وضعیت جسمانی خود شده و به پزشک مراجعه می کنیم.

در حالی که هنگامی که وضعیت روانی و روحی مناسبی ندارید، و یا رابطه شما حالش خوب نیست، به متخصص آن مراجعه نمی کنید.

این امر سبب بحرانی تر شدن موضوع شده و مشکلات را یکی پس از دیگری وخیم تر می کند

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان با سالها تجریه و همکاری با مشاوران و روانشناسان با تجربه ایران خدمات زیر را ارائه می دهد.

  • مشاوره خانواده
  • مشاوره پیش از ازدواج
  • درمان با نوروفیدبک
  • مشاوره افسردگی، اضطراب، وسواس و فوبیا و غیره
  • مشاوره کودک و نوجوان
  • حل اختلافات زن و شوهر و خانوادگی
  • مشاوره ترک اعتیاد و رهایی از مصرف مواد
  • هیپنوتراپی و روان درمانی
  • خانواده درمانی با روشهای جدید علمی

4 اشتباه بزرگ در زندگی مشترک

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !