متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


وفاداری و تعهد در هنگام بستن پیمان زناشویی یکی از ارکان اصلی عشق و رابطه عاطفی سالم است. تشخیص وفاداری در جلسات اول بسیار سخت می باشد بنابراین در این مقاله به سوالات وفاداری در جلسه خواستگاری پرداخته شده است که می تواند به بسیاری از زوجین کمک کند.

 

برای اینکه بتوانید زندگی مشترک موفقی را تجربه کنید نیازمند این هستید که شما و همسرتان بتوانید نسبت به یکدیگر و رابطه زناشویی خود متعهد باشید و به رابطه فرازناشویی (یعنی رابطه عاطفی و جنسی خارج از رابطه زناشویی) روی نیاورید.

 

در این مقاله با عنوان وفاداری در دوران نامزدی و ازدواج قصد داریم به این مبحث مهم بپردازیم و اطلاعات مهم و کلیدی را در این خصوص به شما ارائه دهیم.

 

وفاداری در دوران نامزدی

دوره نامزدی دوره ای است بعد از طی شدن جلسات خواستگاری که عقد رسمی بین دختر و پسر صورت نگرفته اما دختر و پسر رضایت اولیه را از یکدیگر کسب کرده اند و حال به قصد کسب شناخت بیشتر در حال سپری کردن دوره نامزدی هستند. 

 

اگر چه در این دوران دختر و پسر به طور رسمی با یکدیگر ازدواج نکرده اند اما در هر حال آن ها به قصد ازدواج با یکدیگر در ارتباط هستند، بنابراین در این دوره نیز وفاداری و تعهد متناسب با شرایط و دوره، جایگاه و اهمیت خاص خودش را دارد. 

 

یعنی اینطور نیست که فردی که در حال سپری کردن دوره نامزدی است چنین فکر کند که به دلیل اینکه هنوز به صورت رسمی ازدواج نکرده است، می تواند با فردی دیگر وارد رابطه عاطفی شود و همزمان نیز دوره نامزدی اش را سپری کند. طبیعتا اگر چنین چیزی از فرد مشاهده شود نباید از کنار این مسئله به سادگی گذشت و باید توجه ویژه ای به آن داشت چون این فرد از همین ابتدا به صورت غیر مستقیم اعلام می کند که من فرد وفاداری نیستم و نمی توانم نسبت به رابطه و عهدی که بسته ام متعهد باشم.

 

نشانه های عدم وفاداری در نامزدی

در ادامه نشانه هایی عدم وفاداری در دوران نامزدی مطرح شده است، زوجین باید به این نشانه ها توجه زیادی داشته باشند و آن ها را سرسری نگیرند.

 

1. ابهام و تناقض در صحبت ها

برخی از افراد به شدت مبهم هستند و هیچگاه به طور واضح در مورد روابطشان صحبت نمی کنند. ممکن است در طول دوره نامزدی با آن ها به طور متعدد حرف هایی را بشنوید که دارای تناقض باشند.

 

2. عدم صداقت از نشانه های عدم وفاداری

فردی که به عنوان نامزد شما با شما در ارتباط است باید تمام تلاشش را بکند که بتواند اعتماد شما را جلب کند اگر که نامزد شما در مورد روابطش با شما صداقت کافی را نداشت و به شیوه ای رفتار کرد که گویی برخی از موارد و ارتباط هایش را از شما پنهان می کند باید دقت بیشتری داشته باشید.

 

آیا همسر آینده شما وفادار است؟| سوالات وفاداری در جلسه خواستگاری

3. تلاش برای پنهان کردن تلفن همراه

اینکه شما بخواهید در مسائل شخصی فرد تجسس کنید و به عنوان مثال تلفن همراهش را چک کنید چه در دوران نامزدی چه در دوران شروع زندگی مشترک، اصلا کار درستی نیست اما اینکه فرد تلاش کند مدام تلفن همراهش را از شما پنهان کند، زمانی که پیش شماست تلفن خود را در حالت سکوت قرار دهد یا اینکه در حضور شما از پاسخ دادن به برخی از تماس ها اجتناب کند، می تواند علامت خطری باشد مبنی بر اینکه وی فرد وفاداری نیست باشد.

 

 فردی که رابطه پنهانی نداشته باشد زمانی که نزد شماست به راحتی تلفن همراهش را در معرض دید می گذارد و بدون هیچ استرس و رفتار مشکوکی تماس هایش را پاسخ می دهد. البته قبل از قضاوت فرد مقابل نیاز است که در مورد علت رفتارش از او سوال شود اما اگر فرد از پاسخ دادن طفره برود و پاسخ هایی غیر منطقی بدهد باید دقت بیشتری در شناخت او به کار بگیرید.

 

یادتان باشد که دوره نامزدی دوره شناخت است و بسیار مهم که شما نسبت به این موارد توجه و دقت زیادی داشته باشید. ضمن اینکه خودتان هم باید در این مورد دقت کنید و در دوران نامزدی تان خودتان را برای متعهد بودن به شریک زندگی تان آماده کنید.

منبع:کانون مشاوران ایران-آیا همسر آینده شما وفادار است؟| سوالات وفاداری در جلسه خواستگاری

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


mehditala
ارسال پاسخ

خدا میداند