متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


تجربه کردن طلاق و این حقیقت که خانواده شما در حال تغییر است، شرایط بسیار سختی می باشد، ولی یک سری مورادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا احساسات خودتان را در رابطه با موارد صورت گرفته مشخص کنید.

 

هر چند که توافق های مربوط به حضانت ناخوشایند می باشند یا درک کردن آن سخت می باشد، ولی یک سری مواردی وجود دارند که شما با انجام دادن آنها می توانید از این دوره های سخت عبور کنید.

قانون حضانت در طلاق توافقی و غیر توافقی

از نظر مشاور کو : مرکز مشاوره روانشناسی و مشاوره آنلاین این مطالب می تواند برای گروه زیر مفید باشد:

خانواده شما از هم جدا شود

شما در مورد توافق های مربوط به حضانت نگران باشید

شما می خواهید بدانید که چه کاری باید انجام دهید تا طلاق منطقی باشد

قانون حضانت در طلاق توافقی و غیر توافقی "مشاور کو"

قانون حضانت در طلاق توافقی و غیر توافقی – “مشاور کو”

تغییر کردن همه موارد

زمانی که خانواده شما از هم جدا می شود، این شرایط برای همه افراد خانواده سخت خواهد بود. این اتفاق می تواند بعد از یک دوره طولانی مدت از اختلاف داشتن و احساس بدبختی صورت بگیرد، یا می تواند به محض احساس نگرانی و به وجود آمدن شرایط ناراحت کننده صورت بگیرد.

 

عواطف موجود کاهش پیدا می کنند

همزمان با تغییر روابط خانوادگی شما، همچنین تعدیلات قابل ملاحظه دیگری صورت خواهند گرفت. هر شخصی واکنش منحصر به فرد خودش را نسبت به موارد در حال اتفاق افتادن خواهد داشت و این واکنش ها می توانند از ناراحتی عمیق تا حتی احساس راحتی متفاوت باشند.

 

در صورتی که عصبانیت خاصی نسبت به یک فرد دارید، این مورد نرمال می باشد – این یک احساس نرمالی است که شما باید بر روی آن کار کنید.

 

والدین شما با هم دعوا می کنند

در صورتی که والدین شما در اغلب مواقع جر و بحث و یا دعوا بکنند، ممکن است که آنها پریشان و حواس پرت به نظر برسند و هیچ بخشی از وقت خودشان را به شما اختصاص ندهند.

منبع:مشاورکو:مرکز مشاوره روانشناسی و مشاوره آنلاین-قانون حضانت در طلاق توافقی و غیر توافقی

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها