متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


بسیاری از مردها در مورد ویژگی های همسر آینده خود رویابافی می کنند. مثلا درباره اینکه دوست دارند، همسرشان از نظر اخلاقی و ظاهری چه خصوصیاتی داشته باشد. داشتن معیار و ویژگی در انتخاب همسر بسیار مهم است اما نکته ی مهم این است که باید برای انتخاب همسر علاوه بر معیارهای مد نظر خود، از خصوصیات دختر خوب و مناسب برای ازدواج نیز آگاه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

 

توجه کنید که این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا انتخاب همسر یکی از مهم ترین انتخاب های زندگی شما است. این انتخاب می تواند شما را خوشبخت و یا بدبخت کند. پس باید دقت زیادی در این مورد داشته باشید.

 

در این مقاله قصد داریم مهم ترین خصوصیاتی که باید یک دختر داشته باشد تا او را به گزینه ای ایده آل برای ازدواج تبدیل کند را بیان کنیم.

 

1- مستقل است

یک زن ایده آل، یک زن مستقل است. از ویژگی های مهمی که یک زن مستقل دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

او می تواند شما را با انواع فعالیت ها و تجربیات جدید آشنا کند.

او به شما وابسته نیست.

زنان مستقل کمتر مستعد حسادت هستند.

آن ها صادق ترند.

با شما و احساساتتان بازی نمی کنند.

آن ها کمتر نگران کارهایی هستند که در اوقات فراغت خود انجام می دهید و شما را مدام چک نمی کنند.

 

15 ویژگی ِ یک دختر مناسب ازدواج

2-  صادق است

بدون وجود اعتماد شما نمی توانید عشق را تجربه کنید. یکی از مهم ترین اساس ایجاد اعتماد، صداقت است. پس لازم است کسی که با او در ارتباط هستید، صادق باشد. دختر ایده آل و اصیل یک دختر صادق است.

 

3- باهوش است.

مهم است دختری که با او قرار می گذارید فردی باهوش باشد؛ وقتی با یک زن باهوش قرار می گذارید، متوجه می شوید که می توانید گفتگوهای عمیق تر و هیجان انگیزتری با او داشته باشید. به علاوه، یک زن باهوش می تواند مسائل را به خوبی مدیریت کند و در صورت لزوم تکیه گاه و یاور شما باشد.

4- مهربان است.

مهربانی در هر رابطه ای مهم است. اگر دختری که با او در ارتباط هستید، فردی بدجنس و فاقد همدلی است پس در رابطه ای درستی قرار ندارید.

 

وقتی به دنبال یک همسر ایده آل هستید، روی زنانی تمرکز کنید که برای دیگران دوست خوبی هستند و با مردم با همدلی رفتار می کنند.

 

حتی در بهترین روابط بالا و پایین وجود دارد؛ شما باید زنی را پیدا کنید که بتواند در لحظات نه چندان دلچسب با شما مهربان باشد و با شما همدردی کند.

منبع:کانون مشاوران ایران-15 ویژگی دختر مناسب برای ازدواج

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


Parsa7878
ارسال پاسخ

خب یک سری مواردی که در مقاله اصلی آمده وجودش به صورت عرفی در رابطه با هر فردی لازم هست
اما التزام و عمل به موارد ۵ و ۶ و ۱۱ تا حد زیادی در زندگی زناشویی راهگشاست