متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


جدا خوابیدن زن و شوهر، قهر نیستم فقط جدا می خوابیم!

 

جدا خوابیدن زن و شوهر به چه دلایلی اتفاق می افتد؟ این جدایی در رابطه زناشویی می تواند پیامدهایی داشته باشد، بسیاری از زوجین به دلایل مختلفی مانند اختلال خواب و مشکلات ارتباطی تصمیم به جدا خوابیدن می کنند.

 

مسئله جدا خوابیدن به مرور زمان می تواند بر روی روابط جنسی آن ها تاثیر منفی بگذارد و منجر به  سردی و فاصله میان زوجین می شود.

 

اگر شما هم از همسرتان دور شده اید و جدا از او می خوابید و در مورد پیامدهای این جدایی سوال هایی دارید، بهتر است.

 

این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید و اطلاعات آن می تواند برای شما مفید باشد و در این شرایط شما می توانید برای شناخت بیشتر خود و همسرتان از مشاوره جنسی کمک بگیرید تا بتوانید مشکلات خود را رفع کنید و روابط زناشویی خوبی داشته باشید.

 

جدا خوابیدن زن و شوهر: پیامدهای مثبت و منفی

جدا خوابیدن زن و شوهر همیشه بد نمی باشد گاهی اوقات به نفع زن و شوهر است تا جدا از یکدیگر بخوابند در ادامه این مقاله به پیامدهای مثبت و منفی این موضوع اشاره  می کنیم.

 

جدا خوابیدن زن و مرد، فواید و مضرات

در بسیاری از اوقات جدا خوابیدن زن و مرد می تواند برای سلامتی آن ها مفید باشد به عنوان مثال اگر همسر شما در خواب خر و پف می کند، زیادی تکان می خورد یا نیمه شب ها از خواب بیدار می شود و شما را بیدار می کند.

 

به طور طبیعی خواب و استراحت شما دچار آسیب می شود این مسئله از نظر جسمی و روحی مشکلاتی برای شما به وجود می آورد، در زیر نمونه هایی از این مشکلات را بیان می کنیم:

 

احساس غمگینی

تغییرات خلقی

بروز مشکلاتی در تمرکز

ایجاد تغییراتی در وزن

زمانی که با این مشکلات رو به رو می شوید جدا خوابیدن باعث می شود تا خوابتان کیفیت خوبی داشته باشد این مسئله در زنان اهمیت بسیاری دارد.

 

زیرا زنان اگر کیفیت خواب آن ها پایین باشد و یا خواب کافی نداشته باشند وضعیت خلقی آن ها تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، در این حالت ها می توانید با استفاده از راهکارهایی برای خود  همسرتان خواب راحت تری داشته باشید و با او این مسئله را در میان بگذارید.

زمانی که شما جدا می خوابید اگر به روابط جنسی و عاطفی همسرتان توجه کنید و برای نیازهای او ارزش قائل باشید جدا خوابیدن مشکل و آسیبی به زندگی شما وارد نمی کند و شما می توانید از این جدایی فیزیکی بهره مثبتی ببرید.

 

زیرا جدا خوابیدن در این شرایط باعث می شود تا احساس دلتنگی نسبت به همسرتان داشته باشید و میل جنسی تان افزایش یابد و به همین دلیل از این موضوع می توانید در جهت مثبت استفاده کنید به طور معمول زمانی که انسان از چیزی محروم شود و آن را نداشته باشید بیشترش قدرش را می داند.

منبع:کانون مشاوران ایران-جدا خوابیدن زن و شوهر | قهر نیستم فقط جدا می خوابیم!

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


omid63
ارسال پاسخ

مفید و اموزنده بود