متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


قطع ناگهانی رابطه عاطفی چه دلیلی دارد؟

 

قطع و تمام کردن رابطه عاطفی این روزها خیلی زیاد اتفاق می افتد و یکدفعه طرف شما غیب می شود و دیگر هیچ رد و نشانی از خودش به جا نمی گذارد، در صورتی که این ترک ناگهانی رابطه عاطفی به وجود آید چطور باید برخورد کرد؟

 

حتما شنیده اید که دو نفر رابطه ای را شروع می کنند و بعد از مدتی یکی از آن ها به طور ناگهانی یارش را ترک می کند البته توجه داشته باشید که منظور از رفتن، جدایی موقت بر حسب توافق نمی باشد.

 

بلکه بدین معنی است که یکی از طرفین به طور ناگهانی و یکدفعه رابطه را تمام می کند در صورتی که که با این مشکل رو به رو شده اید بهتر است سردرگم نشود و سعی کنید آرامش خودتان را حفظ کنید و هم چنین آگاهی خودتان را در مورد قطع ناگهانی رابطه افزایش دهید. در این صورت راحت تر خواهید توانست با این اتفاق کنار بیایید.

 

سوالات خود در زمینه های زیر را به صورت رایگان در انتهای مطلب بیان کنید:

 

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند

دلیل تغییر رفتار ناگهانی زنان

چرا پسران عشقشان را ترک میکنند

دلایل مردان برای ترک رابطه

علت ترک ناگهانی رابطه

فرق قطع رابطه با پایان رابطه

وقتی مردی شما را ترک میکند

مشکلات رابطه عاطفی

قطع ناگهانی رابطه عاطفی: واقعا چرا؟

دلیل قطع رابطه ناگهانی و دانستن این که چطور باید یک رابطه را به پایان برسانیم یک نوع مهارتی است که باید کسب کرد و از بلوغ فکری نشات می گیرد و توجه داشته باشید که قطع ناگهانی رابطه دلایل مختلفی دارد و زمانی که فرد ترک شده نسبت به این موضوع آگاهی و اطلاعات نسبی داشته باشد بهتر می تواند با این موضوع کنار بیاید.

 

در ادامه این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم و دلایل قطع ناگهانی رابطه را در بیان می کنیم و هم چنین اصولا چه افرادی با چه ویژگی هایی دست به این کار می زنند را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

می خواهند جدا شوند اما شهامت ندارند

در بسیاری از اوقات فرد به دلایل مختلف نمی تواند با شریک عاطفی اش رو به رو شود و درباره جدایی با او صحبت کند و حرف دلش را بزند و او شهامت برخورد مستقیم و صحبت کردن از ترک رابطه را ندارد این وضعیت به وجود آمده دلایل متفاوتی می تواند داشته باشد.

 

به عنوان مثال گاهی اوقات فرد به این نتیجه می رسد که باید از شریک عاطفی اش جدا شود اما از به وجود آمدن تنش های عاطفی می ترسد و به خاطر دوری از تنش های فکری و عاطفی به طور ناگهانی غیب می شود و یا رابطه را خیلی قاطعانه تمام می کند، اگر چه این اتفاق تلخ می باشد اما به شما درس  می دهد که چه رابطه هایی را باید ادامه دهید.

برای شریک عاطفی خود ارزش قائل نیستید

گاهی اوقات افراد برای شریک عاطفی شان هیچ ارزش و احترامی قائل نیستند این افراد هر وقت که تمایل داشته باشند می توانند به راحتی رابطه عاطفی شان را پایان دهند.

 

به طور کلی آن چیزی که جدایی را سخت می کند، اهمیت و ارزشی است که دو طرف رابطه برای یکدیگر قائل هستند در صورتی که یکی از آن ها برای طرف مقابلش هیچ ارزش و احترامی قائل نباشد به راحتی می تواند طرف مقابلش را نادیده بگیرد و دیگر به او توجه نکند و پیدایش نشود این افراد هر زمان که تمایل داشته باشند به طور ناگهانی رابطه شان را قطع می کنند.

منبع:کانون مشاوران ایران-قطع ناگهانی رابطه عاطفی ، واقعا چرا؟ چه کنم؟

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !