متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


با احساس تنهایی در رابطه عاطفی چه کنیم؟ ( راه حل کاربردی)

 

حس تنهایی در رابطه عاطفی یک مسئله آزاردهنده می باشد که بسیاری از زوجین با آن رو به رو می شوند این احساس تنهایی در حالی که شما در کنار یکدیگر هستید می تواند به علت های مختلفی به وجود آمده و به مرور شکل گرفته باشد.

 

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث احساس تنهایی می شود کمبود مهارت های ارتباطی می باشد.

 

کمبود مهارت های ارتباطی در برخی از موارد ریشه در وجود خود فرد دارد که باید این مسئله مورد بررسی و درمان قرار گیرد. در صورتی که شما درگیر این مشکل می باشد در ادامه این مقاله توضیحات جامعی در مورد این موضوع بیان شده است که مطالعه آن می تواند برای شما مفید باشد.

 

در انتهای متن می توانید در مورد موارد زیر پرسش و پاسخ و مشاوره رایگان انجام دهید:

 

تنهایی اجتماعی چیست

درمان تنهایی

رهایی از تنهایی

عوارض تنهایی شدید

تنهایی و افسردگی

روانشناسی تنهایی

علت احساس تنهایی

احساس تنهایی در رابطه عاطفی

احساس تنهایی در رابطه عاطفی زمانی به وجود می آید که شما و فرد مقابل تان در یک مکان و در کنار یکدیگر زندگی می کنید اما نمی توانید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و هر دو شما از این که نمی توانید ارتباط فیزیکی و روانی مناسبی را با یکدیگر ایجاد کنید احساس ناخوشایندی دارید.

نداشتن دوست صمیمی و خوب هم می تواند مزید بر علت باشد بالاخره باید در زندگی کسی باشد که آدم با او احساس راحتی و درد دل کند.

 

همه این دلایل باعث می شود تا شما و همسرتان روز به روز از یکدیگر دورتر شوید و صمیمیت عاطفی شما و شریک تان بیش از پیش کمرنگ تر شود و در میان شما سردی و فاصله بیشتری به وجود آید.

 

در این شرایط شما به تدریج احساس تنهایی در کنار یکدیگر خواهید داشت و باید در این شرایط بر احساس تنهایی تان غلبه کنید زیرا شما با فردی رابطه عاطفی دارد و تنهایی برای شما و طرف مقابل دشوار خواهد بود.

منبع:کانون مشاوران ایران-نگذارید احساس تنهایی در رابطه عاطفی شما را خفه کند

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


korosh_ts
ارسال پاسخ


سپاس از ایثار و بخشش اطلاع رسانی

omid63
ارسال پاسخ

بسیار عالی و اموزنده