متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


تغییر رفتار پس از ازدواج ( علل اصلی + راه حل)

 

دلیل تغییر رفتار پس از ازدواج چه چیزی می تواند باشد؟ بسیاری از افراد بعد از ازدواج حس می کنند که روابطی که در دوران نامزدی و قبل از ازدواج با همسرشان داشته اند بعد از ازدواج از بین رفته است، همانطور که امید به تغییر دادن همسر بعد از ازدواج وجود دارد در برخی موارد ناامیدی از تغییرات منفی و یا بی علاقگی به وجود می آید.

 

بعد از ازدواج ممکن است زنی متوجه شود که همسرش نسبت به او بی علاقه می باشد و مردی حس کند که رفتار شریک زندگی اش  بعد از ازدواج کاملا تغییر کرده است و محبت، عشق و فداکاری های گذشته را ندارد.

 

در صورتی که علت این تغییر رفتارها را بدانید به شما کمک می شود تا به صورت جداگانه برای حل و جلوگیری از مشکلات آینده در زندگی مشترک جلوگیری کنید.

 

در این مقاله به علل اصلی این مسئله می پردازیم و هم چنین در این خصوص می توانید از مشاوره خانواده کمک بگیرید.

 

دلیل تغییر رفتار پس از ازدواج، مقایسه دوران نامزدی و بعد از ازدواج

به طور معمول مقایسه های غلط شما را به اشتباه می اندازد به عنوان مثال مقایسه دوران نامزدی و زندگی زناشویی اشتباه می باشد به دلیل این که این دو دوره با یکدیگر متفاوت می باشند و زمانی که با یکدیگر ازدواج می کنید از جز به جز زندگی یکدیگر با خبر هستید.

 

اما در دوران نامزدی چنین شرایطی وجود ندارد و این دوران افراد سعی می کنند تا تصویر خوبی از خود برای طرف مقابلشان ایجاد کنند و خشم و عصبانیت خود را نشان نمی دهند و تمایل دارند که به نحو احسن عمل کنند، اما بعد از ازدواج افراد چهره واقعی شان را نشان می دهند و رفتارهای محافظه کارانه اش را کنار می گذارند.

 

در این دوران ممکن است کمتر به شما محبت و رسیدگی کنند در صورتی که در مورد این تفاوت ها آگاهی داشته باشید و به خوبی با تفاوت های دوران نامزدی و بعد از ازدواج آشنا شوید به طور صحیح با تغییرات همسر رو به رو خواهید شد و به طور سازگارانه با این تغییرات کنار خواهید آمد.

دلیل تغییر رفتار پس از ازدواج، تغییر شرایط

ممکن است در مورد تغییر همسرتان بعد از ازدواج دچار خطای شناختی شوید و آن چه که شما را ناراحت و آزرده خاطر می کند تغییرات شرایط و تغییر در نوع رابطه با همسرتان می باشد.

 

همانطور که در طول زندگی ظاهر فرد تغییر می کند نمی توان انتظار داشت که یک رابطه در سطح ثابت و بدون تغییری باقی بماند، پس باید به این نکته توجه کنید که احتمال دارد همسرتان تغییر نکرده باشد اما شرایط به وجود آمده ممکن است باعث تغییر در روابط شود و ایجاد شدن این تغییرات برای رشد شما در رابطه الزامی می باشد.

منبع:کانون مشاوران ایران-معجزه تغییر رفتار پس از ازدواج ( علل اصلی + راه حل)

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


korosh_ts
ارسال پاسخ

خب مسایلی مهم وجود داره در زندگی مشترک ...تا نامزدی .سپاس

omid63
ارسال پاسخ

مفید بود