متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


خیانت زنان به همسرشان به چه دلیلی می باشد؟ خیانت یکی از مخرب ترین عوامل در تخریب روابط زناشویی می باشد که در بسیاری از موارد به خیانت ختم می شود، خیانت به معنی برقراری رابطه عاطفی و یا جنسی به صورت موازی می باشد، خیانت از هر مدل و شکلی که باشد به ارتباط عاطفی آسیب می زند.

 

زمانی که مشخص شود فرد در ارتباط عاطفی دچار خیانت شده است نسبت به فرد احساس غیر قابل اعتماد بودن به وجود می آید و به طور معمول در سایر ارتباطات نیز طرد می شود، افراد به دلایل مختلفی خیانت می کنند ولی هیچ عذری برای خیانت قابل پذیرش نیست و بسیاری از دلایل حتی برای خود فرد نیز قانع کننده نمی باشند. 

 

بیان کردن خواسته ها و توانایی حل مسئله و مشکلات به صورت ریشه ای نقش بسیار مهمی در پیشگیری از بروز خیانت دارد در ادامه این مقاله به بررسی دلایل و راه های جلوگیری از خیانت زنان می پردازیم.

 

چرا زنان به همسرشان خیانت می کنند؟

 به دلایل مختلف بسیاری از افراد مردان را خیانت کار تر از زنان می دانند، اما این امر درست نمی باشد و خیانت زنان نیز شیوع زیادی دارد. از جمله عواملی که باعث خیانت زنان به همسرشان می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. علل خیانت زنان، روابط عاطفی نامناسب

زنانی که به همسرشان خیانت می کنند دلیل خیانت آن ها بیشتر از بعد روانی و عاطفی دارای اهمیت می باشد در برخی از اوقات زن در روابط خود با همسرش احساس کمبود می کند و از این که همسرش به او محبت و توجه نمی کند شاکی می شود و به طور معمول احساس طرد شدن و بی توجهی باعث می شود تا زنان تمایلی به ارتباط با مردان دیگر داشته باشند و با فرد دیگری ارتباط برقرار کنند.

 

2. علل خیانت زنان، ویژگی ها یا اختلالات شخصیتی

بسیاری از افراد دارای ویژگی های شخصیتی و یا در موارد شدید تر اختلالات شخصیتی هستند و این افراد به خاطر داشتن اختلالات شخصیتی احتمال شروع روابط فرازناشویی در آن ها بسیار بیشتر می باشد، افرادی که دارای ویژگی های شخصیتی خودشیفته، نمایشی و مرزی که تمایل بیشتری برای جلب توجه دارند و گاهی به دلیل تکانه های جنسی بالا، اطرافیان را به طرف آن ها جلب می کند.

منبع:کانون مشاوران ایران-7 علت خیانت زنان که باید بدانید +راه های پیشگیری

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


omid63
ارسال پاسخ