متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


تست شیشه، نحوه تقلب و منفی کردن تست اعتیاد به شیشه

 

شاید برای شما پیش آمده است که در مورد اعتیاد شوهر خود به شیشه یا مواد مخدر دیگر شک کرده باشید و تمایل داشته باشید از او تست شیشه بگیرید، از طرف دیگر می ترسید موضوع را با او مطرح نمایید شاید واکنش جالبی از خود نشان ندهد ولی دوست دارید از این بلاتکلیفی رهایی پیدا کنید.

 

در این حالت شروع به سرچ کردن در اینترنت می کنید و یا مسئله را با اطرافیان در میان می گذارید و در صورتی که مجموعه ای از نشانه ها و علائم را مشاهده می کنید می خواهید فرضیه ذهنی خودتان را تایید نمایید، ولی باید این نکته را در نظر بگیرید که هرگز به خاطر چند نشانه به او برچسب معتاد بودن نزنید، بهتر است برای اطمینان از علائم و نشانه ها با فردی متخصص صحبت نمایید، در ادامه این مقاله در مورد نحوه مطرح کردن موضوع اعتیاد به فرد مورد نظر، روش های تست شیشه و راه های تقلب و منفی شدن تست مطالبی را بیان می کنیم و این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

رهایی از بلاتکلیفی؛ درخواست انجام تست اعتیاد از همسرتان

بعد از این که مطمئن شدید همسرتان شیشه مصرف می کند احتمالا ذهنتان درگیر نحوه مطرح کردن موضوع با او خواهد شد، باید توجه داشته باشید که این موضوع را با بحث و جدل مطرح نکنید زیرا ممکن است همسرتان حالت تدافعی به خودش بگیرد و به شدت عصبانی شود و یا این مسئله را انکار نماید و یک جنگ روانی در خانه به وجود می آید.

 

جنگ روانی در خانه نه تنها باعث بهبود وضعیت نمی شود بلکه روابط میان شما را خدشه دار کرده و اوضاع را بدتر می کند. اگر شوهرتان هر از گاهی مواد مصرف می کند با رفتار نسنجیده شما ممکن است احتمال گرایش به سمت مواد در او بیشتر شود و ممکن است قبول کند که تست اعتیاد بدهد اما به دنبال راهی برای تقلب می باشد.

تست شیشه از همسر

اول شما باید تکلیفتان را مشخص کنید که هدفتان از انجام تست تشخیصی چه می باشد؟ آیا قصد جدایی دارید و می خواهید برای طلاق اقدام کنید یا می خواهید از آن برای اهرم فشار برای ترک اعتیاد استفاده نمایید؟

 

در صورتی که دوست دارید به همسرتان کمک کنید ابتدا باید رابطه صمیمانه و دوستانه ای را با او برقرار کنید و سعی کنید در او انگیزه همکاری را بالا ببرید، هم چنین اطلاعاتی در مورد روش های مناسب ترک اعتیاد شیشه به دست آورید تا بدانید چه اقداماتی را باید انجام دهید، در صورتی که قصد طلاق ندارید، نفع خود و فرزندتان را مورد بررسی قرار دهید و پیش از اقدام برای ترک از روانشناس متخصص در زمینه زوج درمانی یا خانواده درمانی  مشورت بخواهید تا راهکارهای لازم را در اختیار شما قرار دهد.

منبع:مرکز مشاوره و روانشناسی مشاورانه-تست شیشه | نحوه تقلب و منفی کردن تست اعتیاد به شیشه

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !