متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


کمپ ترک اعتیاد، ویژگی بهترین کمپ های ترک اعتیاد

 

آیا روش های درمانی که در کمپ های ترک اعتیاد مورد استفاده قرار می گیرند را می شناسید؟ یکی از مراکز مورد استفاده برای ترک اعتیاد به مواد اعتیادآور، کمپ ترک اعتیاد می باشد که در آن جا از روش های مختلفی برای ترک انواع مواد اعتیاد آور ( مواد مخدر، مواد محرک، مواد توهم زا و غیره) استفاده می شود.

 

بسیاری از مصرف کننده ها و خانواده های آن ها به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد کمپ های ترک اعتیاد می  باشند تا با روش های درمانی در این کمپ ها آشنا شوند، در این مقاله توضیحات کاملی در مورد مراکز ترک اعتیاد بیان شده است که توصیه می شود تا انتها آن را مورد مطالعه قرار دهید.

 

کمپ ترک اعتیاد کجاست؟

مراکز مختلفی برای ترک اعتیاد وجود دارد که می توان به مراکز ترک اعتیاد اشاره کرد، در این کمپ ها مکانی برای اقامت بیمار معتاد می باشد تا دوره بهبودی او کامل شود، در این کمپ ها روش های مختلفی برای درمان اعتیاد مورد استفاده قرار می گیرد، مرسوم ترین روشی که برای ترک اعتیاد در کمپ ها مورد استفاده قرار می گیرد ترک ناگهانی ( سقوط آزاد) می باشد، ترک ناگهانی در میان افرادی که درگیر اعتیاد هستند به عنوان ترک یابویی شناخته می شود.

 

در مراکز ترک اعتیاد خدمات زیادی ارائه می شود و در آن ها ترک هروئین، ترک تریاک، ترک شیره، ترک کوکائین، ترک ب ۲، ترک شیشه، ترک متادون، ترک ترامادول، ترک گل، ترک قارچ و غیره صورت می گیرد، هم چنین امروزه روش های نوینی برای ترک مواد وجود دارد که افراد می توانند بدون مراجعه به مراکز ترک اعتیاد و تنها در خانه اعتیادشان را ترک کنند و آن ها می توانند از مشاوره ترک اعتیاد کمک بگیرند تا ترک اعتیاد راحت تری داشته باشند.

ترک مواد مخدر ترک مواد محرک ترک مواد توهم زا

ترک تریاک ترک آمفتامین ترک گل یا ماریجوانا

ترک شیره ترک متامفتامین ترک LSD

ترک متادون ترک کوکائین ترک قارچ

ترک ترامادول ترک نیکوتین ترک قرص اکس

ترک بوپرنورفین برخی داروها مانند ریتالین ترک  PCP

ترک هروئین ترک شیشه ترک حشیش

روش های ترک در کمپ ترک اعتیاد

در مراکز ترک اعتیاد از روش های مختلفی برای درمان استفاده می شود روش های درمانی انتخابی با توجه به ماده اعتیادآور و شدت اعتیاد به آن ماده متفاوت می باشد، از جمله روش های درمانی که در کمپ های ترک اعتیاد مورد استفاده قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

روش یابویی

اصطلاح یابویی در کمپ های ترک اعتیاد و بین معتادان و خانواده ها رواج بسیاری دارد که آن را به عنوان ترک ناگهانی می شناسند، در این روش ترک به صورت یک روزه و بدون این که مواد به طور تدریجی کاهش یابد و ماده ی دیگری جایگزین آن شود، انجام می گیرد.

منبع:مرکز مشاوره و روانشناسی مشاورانه-کمپ ترک اعتیاد | ویژگی بهترین کمپ های ترک اعتیاد

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !