متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


تست اعتیاد به کراک

 

در مورد روش های تست اعتیاد به کراک چه می دانید؟ کراک به عنوان مواد مخدر در ایران می باشد که افراد بسیاری را به خود درگیر کرده است و بسیاری از افراد برای آن که از مصرف کراک توسط اطرافیانشان مطمئن شوند به دنبال روش هایی برای تست اعتیاد به کراک می باشند. تقلب در تست اعتیاد یکی از نگرانی های افراد می باشد به طوری که امکان دارد نتوانند به نتیجه تست مطمئن شوند.

 

در این مقاله در مورد کراک و تست اعتیاد به کراک مطالبی بیان شده است در صورتی که شما سوالاتی دارید می توانید این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید تا پاسخگوی بسیاری از سوالاتتان باشید.

 

کراک چیست؟

کراک در کشورهای دیگر از کوکائین به دست می آید و در طبقه مواد محرک قرار دارد، اما در ایران از هروئین فشرده به دست می آید که به صورت دود مورد استفاده قرار می گیرد و در طبقه مواد مخدر قرار می گیرد، اما تاثیرات تخریبی ماده کراک از هروئین بیشتر می باشد و آسیب های را به همراه دارد.

 

تست اعتیاد به کراک

از آن جا که کراک در ایران از هروئین به دست می آید از مشتقات هروئین به حساب آمده و تست هایی که برای تشخیص اعتیاد به هروئین مورد استفاده قرار می گیرد می تواند برای کراک کاربرد داشته باشد، یکی از رایج ترین آزمایش ادرار می باشد که برای تشخیص اعتیاد به کراک استفاده می شود اما با توجه به شرایط از آزمایش های دیگری مانند تست خون و بزاق و مو استفاده می کنند.

 

نمونه ادرار معمولا به وسیله تست نواری و تست کروماتوگرافی قابل سنجش می باشد، تست نواری به صورت کاست پلاستیکی می باشد که در زمان کوتاهی در خانه و یا مطب قابل انجام می باشد اما تست کروماتوگرافی لایه ای نازک از TLC می باشد که به صورت دقیق به تجزیه مواد داخل ادرار می پردازد و از دقت بالایی برخوردار است این تست به طور معمول در آزمایشگاه انجام می شود.

از میان تست هایی که برای تشخیص اعتیاد به کراک استفاده می شود نمونه مو روش دقیق تری می باشد و می تواند مواد مصرفی توسط فرد در چند ماه گذشته را نشان دهد اما این تست بسیار هزینه بر و گران می باشد و به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع:مرکز مشاوره و روانشناسی مشاورانه-تست اعتیاد به کراک

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !