متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


عشق دختر به پسر، نشانه های عشق دختران را بشناسید

 

عشق دختر به پسر مسئله ای است که در بسیاری از مواقع پنهان می ماند زیرا دختران خجالت می کشند به پسران ابراز احساسات کنند و یا ابراز احساسات به پسر را نشانه ای از شکستن غرور خود می دانند، اما با این حال عشق آن ها به صورت ناخواسته در رفتارها، حرکات و گفتار آن ها با شخص مورد نظرشان مشخص می شود.

 

در ارتباط عاطفی و احساسی نقش هر دو نفر بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد و این که رابطه عاطفی ادامه پیدا کند و یا دچار شکست شود به میزان زیادی به رفتار ها و اعمال دو طرف بستگی دارد. در بسیاری از اوقات تفاوت عشق میان زنان و مردان باعث می شود تا مشکلات عاطفی در میان آن ها به وجود آید، در این روابط دختران در عشق حساس تر هستند و بیشتر وابسته می شوند.

 

پیشنهاد می شود برای این که رابطه های عاشقانه به سرانجام برسد با مشاوره روانشناسی مشورت کنید تا در این زمینه اطلاعات لازم را به شما بدهند.

 

نشانه های عشق دختر به پسر

خانم ها بیشتر بر اساس احساساتشان عمل می کنند و عاشق می شوند و به همین دلیل اگر عشق در دختران اتفاق بیفتد بسیار تاثیر گذار و پایدار خواهد بود در صورتی که این عشق به درستی بیان شود می تواند زمینه ساز ارتباطی صحیح و سالم و محکم باشد.

 

همچنین دختران در زندگی و عشق به دنبال فردی هستند که مسئولیت زندگی را بتوانند به دستش بدهند و به او تکیه کنند بنابراین آن ها معمولا شخصی که مقتدر، باغیرت و حمایتگر باشد را به عنوان همسر می پذیرند.

 

عشق و علاقه دختران در آغاز رابطه بسیار مهم می باشد اما دختران این عشق و علاقه را به سختی بروز می دهند و این موضوع باعث می شود تا در رابطه آسیب هایی به آن ها وارد شود، شاید شخص عشق زیادی به پارتنر خود داشته باشد اما نتواند احساسات خود را بیان کند و در بیان آن با مشکلاتی رو به رو می شود و طرف مقابل هم به راحتی نمی تواند متوجه این موضوع شود.

ابراز عشق و احساسات در دختران

بر اساس مطالبی که بیان شد بروز عواطف از طرف دختران بسیار سخت و دشوار می باشد به خصوص اگر شروع کننده رابطه دختران باشند زیرا در بسیاری از جوامع پیشنهاد دادن و ابراز عشق از سمت بانوان رایج نیست و به همین دلیل دختران اگر نسبت به شخصی احساساتی شدند به سختی می توانند آن احساسات خود را بیان کنند و عشق خود را به او نشان دهند.

 

در بسیاری از مواقع دختران احساسات و عواطف خود را نادیده می گیرند و با تمام عشق و محبتی که به طرف مقابلشان دارند آن عشق را سرکوب می کنند اما بیان کردن احساسات از طرف آن ها برای شروع یک رابطه عاطفی غیرممکن هم نمی باشد.

 

با این وجود عواطف و احساسات دختران به طور ناخوداگاه در رفتار ها و کارهایی که انجام می دهند بروز پیدا می کند.

منبع:مرکز مشاوره و روانشناسی مشاورانه-عشق دختر به پسر | چرا نشانه های عشق دختران را به شما نمی گویند

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !