متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران

  • عنوان خبر :

    تست هروئین

  • تعداد نظرات : 0
  • ارسال شده در : ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
  • نمايش ها : 210

تست هروئین ، آیا سوال شما این است که چگونه تست اعتیاد به هروئین را منفی می کنند؟

 

تست هروئین یا دیگر مواد مخدر معمولا قبل از ازدواج و استخدام در برخی از موسسات انجام می شود، ماده هروئین در کنار تریاک و شیشه یکی از شایع ترین مواد مخدر در ایران می باشد که مورد مصرف قرار می گیرد، با جواب منفی تست اعتیاد به طور صد در صد نمی توان گفت فرد معتاد است یا خیر و برای تشخیص آن باید موارد زیادی در نظر گرفته شود.

 

با توجه به این که آمار اعتیاد در قشر مرفه جامعه افزایش یافته است اما بسیاری از خانواده قبل از ازدواج نگران مصرف مواد مخدر توسط همسر فرزندشان می باشد و برخی از آن ها در مورد فرزندشان نگران می باشند و او را مجبور می کنند تا تست اعتیاد بدهد، در حالی که این والدین می توانند از مشاوره خانواده کمک بخواهند تا در این زمینه به آن ها کمک کند و با راهکارهای صحیح تری مشکل آن ها را حل نماید.

 

ماده هروئین و اثرات آن

ماده هروئین ( دی استیل مورفین) نوعی از مواد مخدر و افیونی ( اپیوئیدی) می باشد که از گروه خانوادگی تریاک هستند، افرادی که هروئین استفاده می کنند به حالاتی شبیه به مصرف دیگر مشتقات تریاک مبتلا می شوند با این تفاوت که شدت مواد هروئینی بیشتر می باشد و فرد در لحظه بسیار سرخوش است و احساس لذت و شادی می کند و هم چنین این ماده نسبت به مواد دیگر عوارض خطرناک تری دارد.

 

اگر به صورت طولانی از این ماده استفاده شود تاثیر آن از بین می رود و حالت لذت بخشی برای فرد نخواهد داشت و فرد برای این که در حالت طبیعی باقی بماند باید در دوزهای بالاتری از این مواد استفاده کند و از آن جایی که هروئین به شدت بر روی فرد تاثیر می گذارد و اثرات مخربی دارد مصرف زیاد آن باعث اوردوز و حتی مرگ خواهد شد.

چه مواقعی تست هروئین گرفته می شود؟

فرمول شیمیایی هروئین نزدیک مورفین می باشد و به همین دلیل می توان با استفاده از تست مورفین، آزمایش اعتیاد پیش از ازدواج و یا در مورد استخدامی از آن استفاده کرد و اصلی ترین موادی که به وسیله این تست قابل تشخیص می باشد موادی مانند تریاک، شیره، هروئین، کراک هروئین، مورفین و کدئین می باشد و بر اساس این موارد تست اعتیاد در هر صورت که گرفته شود مصرف ماده هروئین در آن قابل تشخیص می باشد.

 

برای تشخیص دادن مواد محرک دیگری مانند شیشه و کوکائین نیاز به آزمایش های ویژه تری می باشد که با استفاده از آن آزمایش می توان به مصرف شیشه و کوکائین پی برد.

منبع:مرکز مشاوره و روانشناسی مشاورانه-تست هروئین

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !