متفاوت ترین شبکه اجتماعی در ایران

بلاگ كاربران


خیانت مردان در دوران بارداری

 

یکی از شیرین ترین دوره های زندگی برای هر زنی بارداری می باشد که زنان آن را تجربه می کنند، معمولا زنان در این دوران به فکر خرید لباس برای کودک و لباس حاملگی بوده و تمام ذهن شان متمرکز بر روی نوزاد می باشد.

 

اما زنانی هستند که در دوره بارداری خیانت همسرشان را تجربه کرده اند به همین دلیل دوران بارداری برای آن سخت وتلخ می شود.

 

بر اساس تحقیقات انجام شده ده درصد از مردان در دوران حاملگی به دلایل مختلف خیانت می کنند، یعنی از هر ۱۰نفر یک نفر خیانت می کند که این موضوع بسیار نگران کننده می باشد و بر روی سلامت جنین و مادر تاثیرات منفی می گذارد.

 

در این مقاله توضیحاتی در مورد این که چرا مردان در دوران بارداری خیانت می کنند، علت وقوع این خیانت و طرز مواجهه و جلوگیری از آن بیان شده است.

 

خیانت مردان در دوران بارداری و ارتباط بین زوجین

در بارداری تغییرات بسیاری بر روی زن و مرد به وجود می آید که برخی از آن ها شیرین و برخی تلخ می باشد و در این حالت فشار بسیاری بر روی روان فرد به وجود می آید.

 

در بعضی از مواقع بارداری باعث می شود تا رابطه بهتری بین زوجین به وجود آید و در برخی از مواقع فشار های ناشی از بارداری باعث می شود تا منجر به خیانت مردان در دوران بارداری شود.

 

خیانت فقط به معنی برقراری رابطه جنسی با فرد دیگر نمی باشد و در بعضی موارد ممکن است فرد از نظر عاطفی دچار کمبود شود و از نظر عاطفی به فرد دیگری ابراز علاقه و محبت کند و تعهد خود را زیر پا بگذارد.

 

در دوران پر فشار و تنش بارداری مردان به دلایل مختلفی به زنان خود خیانت می کنند و حتی مردانی که با خیانت مخالف هستند و به زندگی شان متعهد بوده اند نیز ممکن است در این دوره در دام خیانت بیفتند.

به همین دلیل شرایط در دوران بارداری سخت تر می شود و گاهی اوقات خطرات طولانی مدت و پایداری برای جنین و مادر به وجود می آید.

 

زمانی که مرد درگیر خیانت می شود ممکن است دیر به خانه بیاید، کمتر به همسرش توجه کند و برای نزدیکی به همسرش بهانه های مختلفی بیاورد.

 

در دوران بارداری ممکن است فرد دچار تغییراتی شود و یا به خاطر مشکلاتی که قبل از بارداری در بین زوجین وجود داشته است ارتباط بین آن ها کمرنگ تر شود این امر می تواند منجر به خیانت در دوران حاملگی شود و باعث می شود فرصتی به وجود آید که مرد به زن خیانت کند.

منبع:مرکز مشاوره و روانشناسی مشاورانه-خیانت مردان در دوران بارداری

به اشتراک بگذارید : google-reader yahoo Telegram
نظرات دیوار ها


نخستین نظر را ایجاد نمایید !